نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری

یکی از مهم ترین نکات استفاده از کارت های اعتباری، دانستن نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری می باشد. امروزه برخی از وب سایت ها برای آن که افراد بتوانند کالا ها و یا خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند، شرایطی به نام کارت اعتباری اعطا می کنند.  مشترکین می توانند به وسیله آن، خرید کالا را اعتباری انجام دهند و اقساط آن را به مراکز مالی و موسسات بانکی پرداخت کنند.

نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری

با این وجود یکی از راه های خرید غیر نقدی استفاده از کارت های اعتباری است. از این شیوه افراد زیادی استقبال می کنند، چرا که می توانند به صورت اقساطی مبلغ کالای خریداری و یا خدمت دریافت شده را در موعد تاریخ بپردازند.

به هنگام خرید کالا و یا دریافت خدمت از طریق کارت اعتباری به میزان مشخصی از اعتبار کارت کاسته می شود.

در راستای توسعه و بهینه‌ سازی در سایت و دسترسی  افراد به خدمات گوناگون، امکانات ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد از قبیل:

  • مشاهده صورتحساب
  • مشاهده ریز خرید ها
  • مشاهده ریز اقساط
  • زمان پرداخت اقساط کارت اعتباری

در بسیاری از موسسات مالی پس از ارائه کارت های اعتباری، یک دفترچه اقساط نیز همراه کارت اعتباری به مشتریان ارائه می شود. ولی در همکارت با رویکرد احترام به محیط زیست و تلاش برای حذف استفاده از کاغذ، شما بدون نیاز به دفترچه اقساط و به صورت آنلاین هر لحظه می توانید در پنل خود میزان اقساط و تاریخ اقساط را ببینید و حتی برای پرداخت اقساط خود نیاز به مراجعه به بانک یا موسسه مالی نداشته باشید و به صورت کاملا آنلاین اقساط را در موعد مقرر پرداخت کنید. مراجعه کنندگان اگر با نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به شیوه های متنوع آشنا باشند، به مشکل برخورد نمی کنند. حتی به راحتی می توانند به بهترین شکل ممکن اقساط خود را پرداخت نمایند.

همکارت هر ماه برای یادآوری با استفاده از پیامک زمان پرداخت اقساط را به شما اطلاع می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به شیوه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

نکاتی در زمینه نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری

پیش از آن که بخواهیم به سراغ نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری برویم، ابتدا می بایست نکاتی را در این زمینه بدانیم. همین طور بتوانیم به کمک آن ها اقساط خود را به بهترین شکل ممکن پرداخت نماییم. همان طور که می دانید، قبولی در اعتبارسنجی بسیار دشوار و پر دردسر است. به همین دلیل می بایست در پرداخت اقساط به موقع آن کوشا باشیم.

اپلیکیشن

امروزه اپلیکیشن و وب سایت های بسیار معتبری همچون همکارت در زمینه پرداخت اقساط کارت های اعتباری وجود دارند. برخی از آن ها واقعی و برخی دیگر کلاهبردار هستند. به همین دلیل، می بایست فقط و فقط از طریق وب سایت یا اپلیکیشن های رسمی همکارت برای پرداخت اقساط خود اقدام نمایید.

موعد مقرر پرداخت اقساط

یکی دیگر از نکاتی که سبب می شود شما نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری را بهتر متوجه شوید، زمان پرداخت می باشد. به دلیل صدور کارت اعتباری برای دیگر افراد، می بایست شما بدون هیچ گونه تاخیری برای پرداخت اقساط خود اقدام نمایید. در بسیاری از مواقع، افراد پرداخت اقساط کارت اعتباری خود را فراموش می کنند و مشمول پرداخت جریمه می شوند. اگر به صورت مداوم اقساط خود را عقب بیاندازید، سبب می شود تا اعتبار حساب بانکی شما کاسته شود و دیگر نتوانید برای دریافت مجدد کارت های اعتباری اقدام نمایید.

مطلب پیشنهادی : دریافت کارت اعتباری بانک بدون ضامن

پرداخت توسط شخصی دیگر

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به آن توجه ویژه ای نمایید، سپردن این امر به افراد دیگر است. برای پرداخت اقساط خود، اگر اطلاعات کافی از نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به وسیله وب سایت یا اپلیکیشن همکارت ندارید، نباید کار را به دست افراد دیگر بسپارید. با توجه به میزان بالای کلاهبرداری بانکی در کشور در صورت آنکه نحوه استفاده از اپلیکیشن و یا پرداخت از طریق لینک پیامک شده را نمی دانید با پشتیبانی همکارت تماس بگیرید تا شمارا در خصوص چگونگی پرداخت اقساط راهنمایی کنند. چرا که آن ها تمامی این امور را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهند داد. لازم به ذکر است بسیاری از افراد سودجو ممکن است از اعتماد شما سوء استفاده نمایند و مبلغ قسط کارت اعتباری را به حساب خود واریز نمایند.

 

پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت اینترنتی

پیش از آن که اقدامات لازم جهت دریافت کارت اعتباری را انجام دهید. پیشنهاد می شود نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت اینترنتی را فرا بگیرید. امروزه وجود فضای مجازی موجب شده تا افراد بتوانند بدون مراجعه به دفاتر مالی و ایجاد ترافیک و اتلاف وقت فراوان، در هر مکانی که حضور دارند خدمات مالی از جمله پرداخت اقساط کارت اعتباری را از طریق وب سایت همکارت انجام دهند.

شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید، تنها با ورود به پنل همکارت و وارد نمودن کد ملی خود، در کمترین زمان ممکن اقساط کارت اعتباری را پرداخت نمایید.

نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت اینترنتی، به این گونه است که ابتدا می بایست نام کاربری و رمز یک بار مصرف خود را که از طریق پیامک به شما ارائه می شود به دقت وارد نمایید. سپس به وسیله یکی از کارت های بانکی خود که دارای سیستم رمز دوم یا رمز پویا می باشد، مبلغ قسط ماهانه خود را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که می بایست در انجام مراحل مشخصات را به دقت وارد نمایید تا هزینه قسط ماهانه شما هدر نشود.

 

اپلیکیشن پرداخت اقساط کارت اعتباری

بیش از 80 درصد مردم، اطلاعاتی از بابت نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت اینترنتی را ندارند. پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت اینترنتی کمی دشوار است چرا که افراد می بایست اطلاعات را چندین مرتبه با دقت وارد نمایند تا بتوانند عملیات پرداخت اقساط را به بهترین شکل انجام دهند. جالب است بدانید در پرداخت اقساط کارت اعتباری همکارت به روش اینترنتی شما فقط باید کد ملی خود را وارد کنید. همکارت نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری را برای مشتریان خود آسوده تر ساخته است.

استفاده از اپلیکیشن و دانستن نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به وسیله آن ها، می تواند گزینه ای ایمن و بسیار آسوده برای پرداخت اقساط باشد. سامانه همکارت برای آسودگی مشتریان خود، اپلیکیشنی را طراحی نموده است تا متقاضیان و دارندگان کارت اعتباری به وسیله آن تنها با چند کلیک ساده، اقساط ماهیانه کارت اعتباری خود را پرداخت نمایند و فیش الکترونیکی آن را دریافت کنند.

شما از اینجا می توانید اپلیکیشن همکارت را دریافت کنید. جالب است بدانید که اگر با استفاده از اپلیکیشن همکارت پرداخت اقساط  خود را موعد تاریخ انجام دهید، سبب می شود تا امتیازاتی از طریق وب سایت نصیب شما گردد و بتوانید گستره ی خدمات خود را افزایش دهید.

راهنمای پرداخت اقساط اپلیکیشن همکارت

راهنمای پرداخت اقساط اپلیکیشن همکارت

لازم به ذکر است پیش از پرداخت اقساط به کمک اپلیکیشن همکارت، می بایست نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به کمک این اپلیکیشن را به طور کامل بدانید چرا که کار با اپلیکیشن همکارت آسوده است. برای پرداخت اقساط کارت اعتباری خود، می بایست ابتدا وارد اپلیکیشن رسمی همکارت شوید؛ سپس نام کاربری و رمز عبور که توسط سامانه به شما ارائه شده است را وارد نمایید. پس از آن به بخش کارت اعتباری مراجعه نمایید و وارد گزینه اقساط شوید. سپس با دریافت رمز پویا، قسط کارت اعتباری خود را دریافت نمایید. البته فراموش نکنید که باید اینترنت تلفن همراه شما روشن باشد و یا به اینترنت بدون سیم وصل باشید تا بتوانید مراحل پرداخت را به وسیله اپلیکیشن همکارت انجام دهید.

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، برای از بین نرفتن اعتبار حساب کاربری سامانه همکارت، می بایست اقساط کارت اعتباری خود را بدون تاخیر پرداخت نمایید. توصیه همکارت اینست که بدون مراجعه به دفاتر مالی و پرداخت حضوری اقساط، با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن  رسمی همکارت برای پرداخت اقساط اقدام نمایید. البته فراموش نکنید که پیش از استفاده از وب سایت و اپلیکیشن همکارت برای پرداخت اقساط، می بایست نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری به وسیله آن ها را به طور کامل فرا بگیرید تا بتوانید عملیات را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *