کارت اعتباری بانک بدون نیاز به ضامن

با به وجود آمدن شرایط آسان دریافت کارت اعتباری بانک بدون ضامن، افراد دیگر نیازی نیست نگران خرید کالا ها یا خدمات مورد نیاز خود باشند. در گذشته به دلیل عدم وجود کارت اعتباری، افراد می بایست مراحل بسیار زیادی را صرف دریافت وام بانک ها می نمودند تا بتوانند کالا و خدمت مورد نیاز خود را تهیه کنند. ناگفته نماند که شرایط دریافت وام برای افراد نیز بسیار دشوار بوده و آن ها باید ضامن های متعدد و وثیقه های معتبر و سنگینی به همراه داشته باشند تا بتوانند از مزایای وام بانک ها بهره مند شوند.

کارت اعتباری بانک بدون ضامن

خوشبختانه امروزه شرایط تغییر کرده است. با ورود کارت اعتباری بانک بدون نیاز به ضامن به سیستم های امور مالی، دیگر نیازی نیست افراد نگران صف های طولانی دریافت وام و لیست بلند بالای ضامن ها و وثیقه های مورد نیاز خود باشند. شرایط دریافت این کارت ها بسیار ساده است و بسته به نوع خدمات تمامی مردم جامعه می توانند از مزایای فراوان این نوع کارت ها بهره مند شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای کارت اعتباری بانک بدون ضامن بیشتر آشنا شوید.

کارت اعتباری چیست؟

همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، کارت های اعتباری جایگزین بسیار خوبی برای وام های بانکی شده اند. امروزه برخی از بانک ها و موسسه های مالی همچون همکارت، اقدام به واریز وام و یا اعتبار به کارت اعتباری متقاضیان با شرایط بسیار آسان نموده اند. این نوع وام یا اعتبار به هیچ عنوان نیاز به ضامن یا وثیقه معتبری ندارد و تنها ضمانت دریافتی آن سفته و چک خواهد بود، این امر سبب شده تا تمامی مردم بتوانند از کارت های اعتباری بهره مند شوند و به دنبال یادگیری نحوه استفاده از کارت اعتباری بانک بدون ضامن باشند.

به طور کلی، اعتباری که توسط برخی از بانک ها و موسسه های مالی همچون همکارت ارائه می شود، به صورت یک کارت بانکی می باشد. در این کارت از 30 تا 100 میلیون تومان اعتبار وجود دارد و مشترکین می توانند به وسیله کارت اعتباری تمامی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از مراکز منتخب موسسه مالی خریداری نمایند.

در اکثر کارت های اعتباری بانک بدون ضامن، محدودیت زمانی وجود دارد و اگر کاربران نتوانند مبلغ داخل آن را تا زمان تعیین شده به پایان برسانند، سبب می شود تا هزینه درون کارت به هدر برود. ولی در همکارت شما می توانید به هر میزان که از کارت اعتباری خود نیاز دارید استفاده کرده و فقط اقساط مبلغ مصرف شده را پرداخت کنید. به همین دلیل، در بیشتر کارت های اعتباری بانک بدون ضامن می بایست از کارت های اعتباری تا پیش از اتمام تاریخ انقضا استفاده نمود ولی در همکارت می توان زمان استفاده از باقی مانده مبلغ را هم تمدید کرد.

مزایای استفاده از کارت های اعتباری بانک بدون ضامن 

مزایای استفاده از کارت های اعتباری بانک بدون ضامن

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کارت های اعتباری بانک بدون ضامن، آسان بودن شرایط می باشد. همان طور که در قسمت های قبل گفته شد، در بیشتر موسسات مالی و مخصوصا در بانک ها برای دریافت کارت های اعتباری یا همان اعتبار خرید یا دریافت خدمت، نیاز به ضامن و وثیقه ندارید. بلکه شما با اعتباری که دارید، می توانید ضمانت خود را انجام دهید. که همین امر باعث می شود بسیاری از متقاضیان نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. ولی در همکارت شما حتی نیاز به سپرده گذاری هم ندارید. یکی دیگر از شرایط آسان کارت های اعتباری بانک بدون ضامن، مورد استفاده بودن برای تمامی سنین می باشد. افرادی که بالای 18 سال سن دارند، می توانند خود به تنهایی برای دریافت کارت های اعتباری اقدام کنند. علاوه بر آن افرادی که زیر 18 سال سن دارند، می توانند با کمک یکی از والدین خود کارت اعتباری را دریافت نمایند.

مطلب پیشنهادی : نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری

یکی دیگر از مزایای استفاده از کارت اعتباری بانک بدون ضامن، تسریع مراحل و دریافت سریع آن می باشد. امروزه برای آن که بتوانید برای خرید کالا هاو یا دریافت خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید، نیاز به وام دارید. برای دریافت وام از بانک ها می بایست پس از فراهم نمودن تمامی مدارک و ضامن ها و وثیقه ها، مراحل اداری و مالی بسیار زیادی را طی کنید. لازم به ذکر است که در برخی از مواقع ممکن است واریز وام به حساب شما تا حتی دو ماه طول بکشد. اما شما پس از تحویل دادن مدارک به بانک یا موسسه های مالی همچون همکارت، می توانید کمتر از 4 روز کارت اعتباری خود را دریافت نمایید.

شرایط دریافت انواع کارت اعتباری بانک 

 

شرایط دریافت انواع کارت اعتباری بانک بدون ضامن

یکی از مهم ترین شرایطی که می بایست برای دریافت این کارت داشته باشید، سن است. همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، سن افراد برای دریافت کارت های اعتباری بانک بدون ضامن می بایست حداقل 18 سال تمام باشد. البته بسیاری از افراد که سن آن ها هنوز به هجده سال نرسیده و قصد استفاده از کارت های اعتباری را دارند، نیازی نیست نگران باشند. آن ها می توانند با یکی از والدین خود به یکی از موسسه های مالی معتبر همچون همکارت مراجعه کنند و از طریق والدین خود کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.

یکی دیگر از شرایط دریافت کارت اعتباری بانک بدون ضامن، دارا بودن حساب بانکی معتبر می باشد. برای دریافت کارت اعتباری نیازی به ضامن ندارید و می توانید خود برای ضمانت کارت اعتباری اقدام کنید. بهترین مدرک برای ضمانت شما، حساب بانکی می باشد.در همکارت با توجه به فیش حقوقی و گردش سه ماهه آخر حساب، می توانید بالاترین مبلغ اعتبار را دریافت نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می شود در هنگام ثبت نام کارت های اعتباری، حتما پرتراکنش ترین حساب بانکی خود را ارائه نمایید تا بتوانید مبلغ بیشتری را دریافت کنید.

نحوه دریافت نمودن کارت اعتباری بانک بدون ضامن

برای دریافت کارت های اعتباری بدون ضامن می توانید به دو صورت اقدام کنید. یکی از راه های دریافت کارت اعتباری مراجعه به دفاتر همکارت در سراسر شهر می باشد. اما اگر بدون داشتن اطلاعات لازم به دفاتر همکارت مراجعه کنید ممکن است به دلیل همراه نداشتن مدارک لازم پروسه دریافت کارت اعتباری طولانی شود.

اما شرایط بهتری نیز وجود دارد. امروزه وب سایت ها آسان ترین راه برای کسب اطلاعات و ثبت نام و یا پیش ثبت نام هستند. شما با مراجعه به وبسایت همکارت به آدرس :

https://landing.hamcart.com

می توانید پیش ثبت نام خود را انجام داده و اطلاعات تماستان را وارد کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و تمامی سوال هایتان را برطرف کنند.

البته فراموش نکنید که وب سایت هایی که در عرصه امور مالی و کارت اعتباری فعالیت می کنند، ممکن است برخی از آن ها کلاهبرداری و جعلی باشند. به همین دلیل، شما می بایست از وب سایت های معتبر برای ثبت نام کارت اعتباری بانک بدون ضامن استفاده کنید.

آیا مزایای کارت اعتباری بانک بدون ضامن شامل حال همه مردم می شود؟

 

بعد از تماس مشاورین ما و دریافت اطلاعات لازم، آن ها از طریق نرم افزار های پیام رسان اطلاعات لازم ائم از مدارک مورد نیاز، مبلغ ضمانت مورد نیاز و… مشخص کرده و شما بدون معطلی و در اسرع وقت کارت خود را دریافت خواهید کرد.

آیا مزایای کارت اعتباری بانک بدون ضامن شامل حال همه مردم می شود؟

تنها در دو صورت افراد نمی توانند از مزایای کارت های اعتباری بانک بدون ضامن بهره مند شوند. یکی از مهم ترین گزینه هایی که سبب می شود تا افراد نتوانند از مزایای کارت اعتباری بدون ضامن بهره مند شوند، اتباع بودن است. افرادی که از کشور های دیگر به ایران مهاجرت کرده اند، نمی توانند برای دریافت کارت اعتباری بدون ضامن اقدام کنند. اما این بدان معنی نیست که آن ها به طور کل نمی توانند کارت اعتباری داشته باشند. افرادی که اتباع هستند، می توانند کارت های اعتباری با ضامن را دریافت کنند و از مزایای فراوان این کارت بهره مند شوند.

یکی دیگر از شرایطی که افراد نمی توانند از مزایای کارت اعتباری بانک بدون ضامن بهره مند شوند، رد شدن در مرحله اعتبار سنجی است که دلیل آن می تواند چک برگشتی،بدهی معوقه و… می باشد.

این افراد تا برطرف شدن بدهی هایشان نمی توانند از خدمات بانکی و اعتباری استفاده کنند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *