ثبت نام کارت اعتباری

یکی از مسائلی که برای اثر افراد مطرح است، شیوه و مراحل ثبت نام کارت اعتباری است. متاسفانه کالا های امروزی با افزایش قیمت بسیار زیادی مواجه بوده اند و بیش از ۸۰ درصد مردم توانایی خرید آن ها را ندارند یا باید با پس اندازهای بلند مدت برنامه ی خرید آن ها را بریزند.

به زبان دیگر قدرت خرید جامعه به شدت پایین آمده است.

برخی از فروشگاه ها، شرایط اقساطی خاصی را برای مردم در نظر گرفته اند تا آن ها بتوانند کالا های مورد نیاز خود را خریداری نمایند. اما فراموش نکنید که شرایط اقساطی فروش کالا در فروشگاه ها آسان نیست چرا که آن ها نیاز به ضامن معتبر، سپرده و پیش پرداخت دارند.

اما هیچ جای نگرانی نیست. کارت اعتباری همکارت یک پیشنهاد بسیار عالی برای شما دارد. افرادی که قصد خرید کالا و یا دریافت خدمت به ویژه خدمات درمانی و زیبایی را به صورت اقساطی دارند، می توانند به وب سایت همکارت مراجعه نمایند و با بهترین شرایط، ثبت نام کارت اعتباری به آدرس: http://landing.hamcart.com خود را انجام دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه ثبت نام کارت های اعتباری همکارت بیشتر آشنا شوید.

کارت اعتباری چیست؟

همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، کارت های اعتباری یکی از بهترین ابزار برای بهبود و کنترل وضعیت مالی افراد محسوب می گردند. افراد می توانند با استفاده از کارت های اعتباری، تمامی کالا های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند. همچنین اقساط آن را به آسوده ترین روش پرداخت نمایند. البته لازم به ذکر است که برای خرید با کارت های اعتباری نیاز به وجود فیزیکی خود کارت نیست و می توان فقط با ارائه شماره کارت خرید را انجام داد.

کارت‌ های اعتباری در دنیای دیجیتال بسیار پر اهمیت هستند. این کارت ها شکل ها و انواع مختلفی دارند. هر کدام از آن ها کاربرد خاص خودشان را دارند.

به طور کلی، کارت های اعتباری همان وام و کمک هزینه های مالی محسوب می گردند. کارت اعتباری همکارت به دو صورت انفرادی(درمانی) و سازمانی(عمومی) عرضه می شوند که ارزش اولی تا سقف ۳۰ و دومی تا ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

شرایط ثبت نام کارت اعتباری همکارت چیست؟

همکارت با در نظر گرفتن آسان ترین شرابط این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید ثبت نام کارت اعتباری خود را انجام دهید. نیازی نیست که به بانک مراجعه کنید یا برای دریافت اعتبار سفته یا سپرده ای نزد همکارت قرار بدید. برای دریافت همکارت فقط لازم است این سه شرط زیر را داشته باشید:

۱. ایرانی بودن

۲. نداشتن چک برگشتی و قسط عقب افتاده بانکی

۳. ارائه گواهی اشتغال به کار یا ضامن معتبر

به چه صورت می توان برای ثبت نام کارت اعتباری همکارت اقدام نمود؟

برای دریافت همکارت انفرادی یا همکارت برای سازمانتان به وبسایت همکارت مراجعه کنید و در قسمت ثبت نام اولیه شماره تماس، نام و نام خانوادگی و همکارت مورد نیازتان را انتخاب کنید و سپس منتظر تماس مشاورین ما باشید.

شرایط ثبت نام حضوری

شما همچنین می توانید با مراجعه به یکی از مراکز اصلی همکارت برای ثبت نام و دریافت آن اقدام کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دریافت همکارت چیست؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دریافت همکارت بسیار آسان است و شما می توانید در یک روز همکارت خودتان را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز:

۱.تکمیل برگه ثبت نام

۲.پرینت گردش سه ماهه حساب بانکی

۳.کارت ملی

۴.مدارک احراز محل سکونت

۵.معرفی نامه شغلی (فیش حقوقی یا کارت بازنشسنگی)

۶.چک یا سفته (مقدار به میزان اعتبار دریافتی بستگی دارد)

۷.پرداخت هزینه تشکیل پرونده.

 

 

یکی دیگر از روش های حضوری برای ثبت نام کارت اعتباری و دریافت آن، مراجعه به دفاتر همکارت می باشد. خوشبختانه سامانه همکارت تنها یک وب سایت نیست بلکه در سراسر کشور دارای دفاتر معتبری است تا بتواند امور مالی را برای مشتریان خود به صورت حضوری انجام دهد. همکارت امروزه در تلاش است تا دفاتر خود را در شهر های کوچک و بزرگ افتتاح نماید. تا بتواند تمامی مردم را از خدمات کارت های اعتباری و دیگر امور مالی بهره مند سازد. البته فراموش نکنید که افتتاح دفاتر همکارت هنوز در بسیاری از شهر ها انجام نشده است.

 

بعد از ثبت نام کارت اعتباری چه کارمزدی باید پرداخت کنیم؟

یکی از مهمترین سوال ها و شاید حتی مهمترین سوال تمام کسانی که به دنیال خدمات اقساطی می روند اینست که کارمزد سالانه ی همکارت به چه صورت است. در تصویر زیر فقط کارمزد برای همکارت انفرادی (درمانی) ذکر شده است و فرمول کلی به شرح ذیل است:

۱.همکارت انفرادی:

کارمزد سالیانه ۹.۸ درصد (مالیات لحاظ شده است) برای: الف)کارمند دولت ب)بازنشسته و مستمری بگیر ج)صاحبان کسب و کار با پروانه فعالیت د)مشاغل آزاد با ارائه چک صیادی ه) مشاغل آزاد با ارائه ضامن معتبر

کارمزد ۱۵.۲ درصد (مالیات لحاظ شده است) برای: الف)افراد خانه دار و سایر مشاغل که نیاز به ضامن دارند.

۲.همکارت سازمانی:

کارمزد سالیانه ۴.۳۲ و ۹.۸ درصد (مالیات لحاظ شده است) است، برای اطلاعات بیشتر در مورد همکارت سازمانی با شماره های قرار گرفته شده در سایت تماس بگیرید.

بعد از ثبت نام کارت اعتباری و دریافت آن چقدر مهلت استفاده خواهیم داشت؟

بعد از دریافت کارت اعتباری همکارت شما بیش از ۱۲ ماه فرصت دارید که از آن استفاده کنید. نکته ی قابل ذکر و مهم در مورد همکارت آن است که در صورت عدم استفاده از همکارت شما ملزم به پرداخت کردن اقساط کارت اعتباری نمی باشید. و بعد از آن به هر میزان که از کارت اعتباری استفاده کنید، قسط پرداخت خواهید کرد.

کارت های اعتباری این روز ها به دلیل تورم اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل می بایست از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. پیشنهاد می شود اگر مشغله کاری بالا اجازه مراجعه به کافی نت و دفاتر خدماتی و انجام امور ثبت نام کارت اعتباری را به شما نمی دهد، از طریق وب سایت رسمی همکارت اقدام به ثبت نام نمایید و کارت اعتباری را در اسرع وقت دریافت کنید.

نکته ی مهم در مورد همکارت درمانی این است که در صورت خوش حسابی و پرداخت به موقع اقساط برای سال دوم خدمات بیشتری به مشترک انفرادی تعلق خواهد گرفت.

 

 

لازم به ذکر است که اگر اطلاعات کامل در زمینه نحوه استفاده از کارت اعتباری را ندارید، با کارشناسان سامانه همکارت تماس بگیرید و از مشاوران در زمینه کارت های اعتباری راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

مطلب پیشنهادی : نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *