نحوه استفاده از کارت اعتباری

 

شاید مهمترین امر در استفاده از کارت اعتباری، نحوه استفاده از آن است. امروزه بخاطر تورم بالا و گران شدن اقلام مصرفی، لوازم خانگی و خدمات درمانی، یکی از بزرگترین مشکلات افت توان خرید می باشد که با استفاده از کارت اعتباری رو به بهبود است. افرادی که قصد خرید کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را دارند می توانند با دریافت کارت های اعتباری برای خرید کالا یا دریافت خدمت  بدون نیاز به ضامن یا وثیقه ای اقدام نمایند.

 

کارت های اعتباری همانند کارت های بانکی هستند؛ اما نحوه استفاده از کارت اعتباری نسبت به کارت های بانکی کمی دشوار و پیچیده تر است. به عنوان مثال شما برای خرج نمودن مبلغ داخل کارت اعتباری، محدودیت هایی دارید که خارج از چارچوب آن ها نمی توانید خریدی را انجام دهید. به همین دلیل، می بایست نحوه استفاده از کارت اعتباری را بدانید تا بتوانید از آن به خوبی استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارت های اعتباری و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

logo

کارت اعتباری چیست؟

امروزه برخی از سازمان های امور مالی مثل همکارت، شرایطی را برای افراد در نظر گرفته اند تا از این طریق دیگر مردم نگران خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود نباشند و بتوانند هرچه را که نیاز دارند، به صورت اعتباری و طی اقساط بلند مدت خریداری نمایند. جالب است بدانید دریافت کارت های اعتباری بسیار آسوده است. شما می توانید این کارت را با بهترین شرایط و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. جالب است بدانید که ثبت نام کارت اعتباری همکارت با در نظر گرفتن شرایط روز جامعه بسیار آسان است به طوری که اکثر افراد می توانند آن را داشته باشند. بنابراین نیازی نیست که نگرانی از این بابت داشته باشند.

همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، کارت های اعتباری همانند کارت های بانکی هستند. اما نحوه استفاده از کارت اعتباری با کارت های بانکی متفاوت است. کارت های اعتباری همانند کارت های بانکی، دارای یک شماره، تاریخ انقضا و رمز می باشند. البته لازم به ذکر است که برخی از کارت های اعتباری مانند همکارت برای امنیت بیشتر دارای رمز یک بار مصرف هستند. رمز آن ها فقط و فقط برای یک بار قابل استفاده است و به شماره تماسی که متعلق به صاحب کارت است پیامک خواهد شد.جالب است با توجه به شرایط تسهیل شده امروزه در زمینه نحوه استفاده از کارت اعتباری تمایل افراد برای استفاده از کارت اعتباری روز به روز بیشتر می شود.

دریافت کارت اعتباری

پیش از آن که بخواهیم به نحوه استفاده از کارت اعتباری همکارت بپردازیم، می بایست نحوه دریافت کارت اعتباری را بدانید. در مرحله اول، ابتدا می بایست یک وب سایت بسیار معتبر و شناخته شده برای انجام امور ثبت نام و دریافت کارت اعتباری خود پیدا کنید. یکی از برترین وب سایت های شناخته شده که در زمینه امور مالی و کارت اعتباری فعالیت می کند، وب سایت همکارت نام دارد. شما از اینجا می توانید، ثبت نام اولیه برای دریافت کارت اعتباری همکارت را انجام دهید.

پس از ورود به وب سایت همکارت، می بایست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید. در ذیل همان فرم شما می توانید انتخاب کنید که درخواست شما از مشاورین همکارت در خصوص کدام یک از پیشنهاد می شود برای بهبود کیفیت کار، پس از وارد نمودن اطلاعات آن ها را مجدد چک کنید تا به مشکل برخورد نکنید. پس از چک کردن اطلاعات وارد شده، کلید ثبت را فشار دهید تا در اسرع وقت مشاورین ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را برای ادامه ی ثبت نام و دریافت کارت اعتباری به شما خواهند داشت. مشاورین با توجه به محل زندگی شما نزدیک ترین مراکز مورد نیاز را به شما معرفی کرده و به راحتی کارت اعتباری شما را صادر می کنند.

 

مزیت های دانستن نحوه استفاده از کارت اعتباری

 

امروزه بیش از 95 درصد فروشگاه ها مجهز به دستگاه های کارتخوان هستند. شما برای خرید کالا های مورد نیاز خود به وسیله کارت اعتباری، می توانید از کارتخوان فروشگاه ها استفاده نمایید ولی جالب است بدانید بسیاری از اوقات افراد همراه داشتن کارت اعتباری خود را فراموش می کنند و این باعث می شود که نتوانند خرید خود را انجام دهند. همکارت با ارائه سافت پوز و خرید فقط با شماره ی کارت اعتباری این امکان را فراهم کرده که بتوانید خرید اعتباری خود را بدون همراه داشتن کارت انجام دهید.

یکی از نکاتی که در فراگرفتن نحوه استفاده از کارت اعتباری به وسیله سافت پوز بسیار موثر است، مراجعه به وب سایت همکارت پیش از خرید می باشد. بعد از مراجعه به فروشگاه جهت خرید کالا های مورد نیاز خود، و بعد از انتخاب کالا به صندوق مراجعه کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه در سافت پوز (شماره همکارت، تعداد ماه اقساط) یک رمز یک بار مصرف (مشابه رمز پویا) برای تلفن همراه شما ارسال می شود که با وارد کردن آن در سافت پوز خرید شما تکمیل شده و به پایان می رسد.

نحوه استفاده از کارت اعتباری به وسیله دستگاه خودپرداز

کارت های اعتباری چند نوع دارند. برخی از آن ها قابلیت نقد شدگی دارند ولی برخی دیگر به صورت اعتباری هستند که فقط می توان از پذیرنده های منتخب آن مجموعه استفاده کرد. همکارت هم به همین گونه هست و به همین دلیل فعلا نمی توان از آن در دستگاه های خودپرداز استفاده کرد و امکان خرید فقط از طریق سافت پوز ها ممکن است.

 نحوه استفاده از کارت اعتباری

یکی از نکاتی که در آموختن نحوه استفاده از همکارت جالب است، آن است که شما می توانید از تعداد زیادی مرکز پذیرنده خرید کنید و به صورت اقساطی بازپرداخت داشته باشید. ولی نیازی به آن نیست که قسط هر کدام از فروشگاه ها را به صورت جداگانه به آن پرداخت کنید. سیستم هوشمند همکارت به شما کمک می کند تا تسویه تمام اقساط را شما به صورت تجمیع شده و فقط با یک پرداخت انجام دهید.

مزیت های دانستن نحوه استفاده از کارت اعتباری

یکی از مهم ترین مزایای دانستن و فراگرفتن نحوه استفاده از کارت اعتباری، صرفه جویی در زمان و خرید حداکثری از کارت اعتباری می باشد. زمانی که شما اطلاعاتی از نحوه استفاده از کارت اعتباری نداشته باشید، می بایست مدت زمان بسیار زیادی را صرف جستجو برای استفاده از کارت اعتباری خود نمایید. علاوه بر آن ممکن است به علت نداشتن اطلاعات لازم در مورد سقف توان پرداخت ماهانه در برخی از مواقع به مشکل برخورد کنید و نتوانید در آن روز برای خرید کالا های مورد نیاز خود اقدام نمایید. اما با دانستن ترفند و شیوه های استفاده از کارت اعتباری همکاذت، می توانید در کمترین زمان ممکن بیشترین خرید را انجام دهید.

 

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، کارت های اعتباری از مزایای فراوانی برخوردار هستند و استفاده از آن ها موجب می شود تا شما بتوانید تمامی کالا و وسایل مورد نیاز خود را به بهترین شکل خریداری کنید. اما پیش از دریافت این کارت، می بایست برای آموختن نحوه استفاده از کارت اعتباری اقدام نمایید و شیوه های استفاده از آن را فرا بگیرید. برای فراگرفتن نحوه استفاده از کارت اعتباری، می توانید به وب سایت همکارت مراجعه کنید و با قرار دادن شماره تماس خود به ما اطلاع دهید تا کارشناسان و متخصصان شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند. لازم به ذکر است برای آموختن روش های استفاده از کارت اعتباری به هیچ عنوان به اطلاعات وب سایت های دیگر اکتفا نکنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *