کارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان

کارت تخفیف دندانپزشکی اصفهان خدمت جدیدی است که همکارت ارائه میدهد. این خدمات در مراکزی ارائه میشود که هزینه پرداختی مشترکان همکارت با سایر مشتریان فرقی ندارد و هنگام پرداخت هزینه تا 50 درصد تخفیف ویژه همکارتی بهره مند میشوید. در حال حاضر همکارت بیش 80 مرکز در سطح استان های ( اصفهان ، تهران ، کرج ، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی ، یزد و… ) مشغول به فعالیت است. مشتریان عزیز برای ثبت سفارش کارت تخفیف دندانپزشکی میتوانند از طریق وبسایت ثبت سفارش کنند.

تخفیف دندان پزشکی شامل موارد زیر میباشد :

  • خدمات عصب کشی ، پر کردن و کشیدن دندان
  • جراحی دندان شامل : جراحی دندان عقل و کشیدن ریشه باقیمانده
  • ارتودنسی ، ایمپلنت ، لمینت و کامپوزیت دندان
  • خدمات دندانپزشکی اطفال
  • جرمیگیری دندان ، افزایش طول تاج و…
  • پروتز دندان که شامل یک دست دندان کامل است

خرید همکارتدندانپزشکی اقساطی در اصفهان

با توجه شرایط کرونا و گرانی های این روز ها همکارت خدمتی جدید ارائه داده است که این خدمت شامل تمام خدمات دندان پزشکی به صورت اقساطی در بیشتر شهر های کشور از جمله اصفهان میباشد. همکارت علاوه بر خدمات دندانپزشکی خدمات دیگر هم ارئه میدهد که شامل موارد زیر است :

  • خدمات زیبایی : شامل تزریق ژل بوتاکس ، عمل جراحی بینی ، کاشت مو ، عمل لاغری مانند لیپوماتیک و…
  • خدمات بیمارستانی : شامل هزینه های بستری اقساطی ، انواع عمل جراحی ، هزینه زایمان و سزارین به صورت اقساطی
  • خدمات مازاد برای مشترکان سازمانی : مشترکان سازمانی به جز خدمات بالا که گفته شد می توانند با توجه به نوع قرارداد با بانک عامل ، از انوع مراکز گردشگری ، فروشگاهی (شامل فروشگاه زنجیره ای جانبو ) ، لوازم خانگی ، خدماتی ، آموزشی و تفریحی شامل 10000 مرکز سراسری استفاده کنند.

دندانپزشکی اقساطی در اصفهان

معرفی بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان

کارت تخفیف دندانپزشکی اصفهان را از کجا می توانیم بگیریم؟ کارت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان شامل چه کسانی می شود؟ سایت تخفیف دندانپزشکی در اصفهان را می شناسید؟ بهترین کارت‌تخفیف دندانپزشکی اصفهان کدام است؟ کارت تخفیف دندانپزشکی را از کجا تهیه کنیم؟ این سوال را می توان از جمله سوالات متداول در زمینه دندانپزشکی دانست. در این مقاله قصد داریم به معرفی وب سایت معتبر و مطمئن همکارت برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی بپردازیم. اگر شما هم می خواهید از کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت برخوردار شوید به وبسایت همکارت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با کاششناسان مجموعه به شماره تلفن 44281000-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را دقیق راهنمایی کنند.

کارت های تخفیف دندانپزشکی در ‌اصفهان به عنوان راهکاری مناسب در جهت کاهش هزینه های دندانپزشکی برای عموم مردم شناخته می شود. خیلی از اهالی محترم اصفهان به سراغ درمانگاه، کلینیک و مرکز دندانپزشکی با قیمت مناسب می باشند. خبر خوش ما به شما این است که دیگر نگران هزینه های زیاد دندانپزشکی نباشید. وب سایت همکارت برای رفاه حال همه ی هموطنان طرح کارت تخفیف 50 درصدی برای خدمات مختلف دندانپزشکی در نظر گرفته است.

هوم همکارتپس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال دندانپزشکی ارزان و با تخفیف می گردید، بدون شک همکارت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که با استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت می توانید از بیشترین تخفیفات در تعرفه های دندانپزشکی طرف قرارداد برخوردار شوید. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز ثبت نام نمایید و کارت‌ تخفیف دندانپزشکی خود را در اصفهان دریافت کنید. برای این منظور تنها کافیست به سایت همکارت به نشانی www.hamcat.com  مراجعه کرده و در صفحه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را تکمیل فرمایید. در صورتی که درباره ی تخفیفات دندانپزشکی در اصفهان و سایر خدمات مجموعه همکارت سوال یا ابهامی داشتید، می توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی با شماره تلفن 44281000-021 یا با نماینده اصفهان آقای بیات با شماره 03133364418 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما راحت و دقیق راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *