کامپوزیت گرادیا خلفی

کامپوزیت گرادیا خلفی چه نوع کامپوزیتی است؟ قیمت کامپوزیت های گرادیا خلفی در سال 1400 چه قدر خواهد بود؟ این نوع از کامپوزیت های دندان چه کاربردی دارند؟ از کامپوزیت گرادیا در چه مواردی استفاده می شود؟ مشخصات کامپوزیت گرادیا نوع را می دانید؟ استفاده از کامپوزیت های گرادیا نوع چه مزایایی به همراه دارند؟ سوالات فوق را می توان از جمله سوالات متداول درباره ی کامپوزیت ها علی الخصوص کامپوزیت های گرادیا نوع دانست. اگر شما هم می خواهید اطلاعات مفیدی درباره ی این نوع از کامپوزیت ها به دست آورید، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کامپوزیت گرادیا خلفیبررسی مزایا و مشخصات کامپوزیت نوع گرادیا

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به بررسی مزایا و مشخصات کامپوزیت نوع گرادیا خلفی بپردازیم. اگر شما هم علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایید، پس خواندن ادامه ی مقاله را هرگز از دست ندهید. از جمله مزایای کامپوزیت دندان گرادیا می توان به شکل پذیری و فرم دهی عالی آن اشاره کرد. حساسیت کم در برابر نور چراغ یونیت نیز از دیگر مزایای این نوع کامپوزیت محسوب می شود. هم چنین لازم به ذکر است که مقاومت سایشی مناسب در رستوریشن های خلفی از دیگر دلایل محبوبیت این نوع کامپوزیت دندان به شمار می رود.

هزینه دندانپزشکیکاربرد کامپوزیت های گرادیا

از کامپوزیت های گرادیا در چه مواقعی استفاده می شود؟ آیا با کاربرد کامپوزیت های گرادیا آشنایی دارید؟ در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای کامپوزیت های گرادیا خلفی خواهیم پرداخت.

  • ترمیم پوسیدگی های کلاس V , II , I
  • ترمیم پوسیدگی های سطح ریشه
  • ترمیم پوسیدگی های Wedge-shaped

آیا شما هم نگران هزینه های زیاد کامپوزیت دندان هستید. سایت همکارت در کنار شماست تا بهترین خدمات دندانپزشکی با مناسب ترین قیمت را ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید با شماره تلفن 1000 28 44 021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *