با توجه به اهمیت دندان هایی صدفی در زیبایی مراجعه ی سریع به دندانپزشک حائز اهمیت است. اما به دلیل هزینه های گزاف خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی شاید بیشتر مردم در مراجعه به دندانپزشک تعلل می­کنند. این تعلل خود باعث گسترش مشکلات دندان ها می­شود.

لبخندی زیبا با درمان به موقع دندان ها دندانپزشکیلبخندی زیبا با درمان به موقع دندان ها

این روزها تبلیغات انواع کارت تخفیف دندانپزشکی گسترش یافته است. حتما شما هم بارها تحت تاثیر تبلیغات وسوسه انگیز انواع کارت‌تخفیف دندانپزشکی قرار گرفته اید و حداقل برای یک بار هم که شده با خودتان فکر کرده اید در یکی از این طرح های پس انداز دندان شرکت کنید‌.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی یک طرح اقتصادی بسیار خوب است و تا حد زیادی می‌تواند هزینه های دندانپزشکی شما را کاهش دهد.  اما کارت‌تخفیف دندانپزشکی چیست؟ و چه تفاوتی با بیمه های دندانپزشکی دارد؟

خرید همکارتکارت تخفیف دندانپزشکی چیست؟

یک اشتباه رایج در میان عموم مردم این است که طرح های پس انداز هزینه های دندان یا همان کارت های تخفیف‌دندانپزشکی را با بیمه ی دندانپزشکی اشتباه میگیرند‌.

اما این یک تصور اشتباه است و تفاوت های زیادی بین طرح های پس انداز هزینه های دندان و بیمه های دندانپزشکی وجود دارد.

حتی بعضی طرح ها وجود دارند که تلفیقی از کارت تخفیف دندانپزشکی و بیمه دندانپزشکی هستند که شما میتوانید بسته به میزان مصرف خود و اعضای خانواده ی خود در طول سال از خدمات دندانپزشکی خواهید توانست از آنها استفاده نمایید.

طرح های پس انداز هزینه های دندان ( کارت تخفیف دندانپزشکی ) چگونه کار میکنند؟

پس از ثبت نام و دریافت کارت‌تخفیف دندانپزشکی با در دست داشتن کارت تخفیف، میتوانید از ۱۰ الی ۶۰ درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی در کلینیک ها و مطب های طرف قرارداد استفاده کنید.

برای استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی شما سالانه مقدار اندکی هزینه می‌پردازید البته مقدار هزینه ی اولیه در شرکت های مختلف متغیر است.

بعد از پرداخت هزینه ی اولیه شما میتوانید در طول سال از کلیه خدمات دندانپزشکی با هزینه های بسیار مناسبی بهره ببرید.

یکی از ویژگی های خوب کارت های تخفیف دندانپزشکی این است که شما مدت زمان بسیار کوتاهی بعد از ثبت نام میتوانید از طرح دندانپزشکی خود استفاده نمایید و هیچ محدودیت زمانی در استفاده از آن ندارید‌.

کارت تخفیف دندانپزشکیچه کسانی به کارت تخفیف دندانپزشکی نیاز دارند؟

در واقع کارت‌تخفیف دندانپزشکی یک طرح فوق العاده برای تمامی اقشار جامعه است.

اما اگر جزو کسانی هستید که به بیمه ی دندانپزشکی دسترسی ندارید یا قصد دارید از خدماتی بهره ببرید که تحت پوشش بیمه ی دندانپزشکی نمی‌باشند، داشتن یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب مناسب ترین گزینه برای شماست.

  • کارت تخفیف دندانپزشکی برای افراد سالمند و یا کسانی که می­خواهند از خدمات زیبایی دندانپزشکی مثل بلیچینگ، لمینت و .‌. استفاده کنند ( به طور معمول این خدمات تحت پوشش بیمه های دندانپزشکی نمی­باشند و یا بیمه مقدار بسیار کمی از هزینه را پوشش میدهد ) گزینه ی خیلی خوبی است.
  • اگر قصد استفاده از خدماتی را دارید که هزینه ی آنها بسیار بیشتر از خدمات پرداختی توسط بیمه است خرید کارت تخفیف دندانپزشکی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

چگونه می­توانم یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب پیدا کنم؟

بعضی از مراکز این برنامه ها را به عنوان بخشی از خدمات برای کاربران خود ارائه می‌دهند.

اگر از بیماران ثابت یک دندانپزشک خاصی بوده اید و از کیفیت خدمات وی اطمینان دارید میتوانید از وی سوال کنید که با کدام یک از شرکت های ارائه دهنده ی کارت تخفیف دندانپزشکی قرارداد دارد.

سپس می­توانید درباره ی سازمان صادر کننده ی کارت تخفیف دندانپزشکی طرف قرارداد با پزشک خود تحقیق کنید و با آگاهی کامل از مزایا و خدمات آن شرکت، برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی اقدام کنید‌.

اما اگر پزشک مورد نظر شما با هیچ یک از شرکت های ارائه دهنده ی کارت تخفیف دندانپزشکی قرارداد ندارد، باید با کمی تحقیق و پرس و جو تمام جوانب را بسنجید و سپس اقدام به دریافت کارت تخفیف نمایید.

خدمات دندانپزشکیابتدا درباره ی شرکت ارائه دهنده ی خدمات به خوبی تحقیق کنید و لیست پزشکان طرف قرارداد را بررسی نمایید.

سعی کنید سابقه ی درمان پزشک مورد نظر را به دست بیاورید. می‌توانید از بیماران پزشکان مربوطه نیز درباره ی تجربه، تخصص و کیفیت کار دندانپزشک سوال کنید.

در مرحله ی بعدی می‌توانید یک دیدار کوتاه با دندانپزشک مورد نظر در مطب داشته باشید و مستقیما درباره ی روند درمان دندان ها و هزینه ها با وی صحبت کنید.

هنگام صحبت با دندانپزشک خود، حتما سوالات خود را درباره ی هزینه های جانبی مثل هزینه های رادیوگرافی و … ‌بپرسید.

و در پایان با توجه به صحبت هایی که با دندانپزشک کرده کرده اید، برای دریافت خدمات از دندانپزشک مورد نظر، نوبت پذیرش بگیرید‌.

در حالی که شرکت های معتبری اقدام به ارائه ی کارت‌تخفیف دندانپزشکی نموده اند، با این حال بعضی کلاهبرداران نیز در این حوزه اقدام به سودجویی کرده اند‌‌.

بنابراین انتخاب یک شرکت مناسب  و معتبر برای دریافت کارت‌تخفیف دندانپزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد.

در ادامه قصد داریم یکی از کارت های تخفیف دندانپزشکی معتبر و محبوب را معرفی کنیم.‌

کارت تخفیف همکارت:

hamcart تخفیف دندانپزشکی

همکات

بنیان کارت نوعی کارت تخفیف دندانپزشکی است که توسط شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد ارائه می‌شود.

این شرکت معتبر توسط تعدادی از مجرب ترین دندانپزشکان متخصص تاسیس شده و دارای تمامی مجوزهای رسمی را از سازمان های مربوطه می‌باشد.

شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد با نزدیک ۴۵۰ کلینیک دندانپزشکی معتبر قرارداد دارد و شما می‌توانید از انواع خدمات دندانپزشکی مثل عصب کشی دندان، ترمیم، جراحی های تخصصی، ایمپلنت، ارتودنسی با هزینه های بسیار مناسب استفاده نمایید.

مشتریان می‌توانند در دو طرح انفرادی یا گروهی ثبت نام کنند.

کارت تخفیف انفرادی یا همان نقره ای شامل ۵۰ درصد تخفیف می‌باشد و فقط یک نفر می‌تواند از آن استفاده کند.

کارت تخفیف نقره ای شامل چهار طرح تخفیف متفاوت است که هزینه ی عضویت آنها و سقف مبلغی که می­توانید از آن استفاده کنید متفاوت می­باشد.

 

کارت نقره ای همکارتهمکارت نقره ای

البته در صورت تمایل می­توانید اعضای خانواده ی خود را نیز در این طرح عضو کنید که در این صورت باید در ازای هر نفر مبلغ مشخصی بپردازید.

اما طرح طلایی شامل ۹۰ درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی می‌باشد و چند نفر از اعضای گروه می‌توانند از آن استفاده کنند.

همکارت طلایی

همکارت طلایی

کارت تخفیف طلایی معمولا برای استفاده ی پرسنل و کارمندان شرکت های مختلف و یا حتی اعضای خانواده صادر می شود و با استفاده از آن می­توان از کلیه خدمات دندانپزشکی با نود درصد تخفیف استفاده کرد.

مزایای استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی بنیان کارت:

  • امکان دسترسی سریع و آسان به دندانپزشکان مجرب در شهرهای مختلف
  • بهره بردن از خدمات دندانپزشکی گوناگون
  • استفاده از بهترین، مواد و تجهیزات استاندارد و با کیفیت
  • رعایت نکات بهداشتی توسط کلیه ی مراکز و دندانپزشکان
  • تعداد مراجعه ی نامحدود

هزینه دندانپزشکیدر پایان باید بگوییم کارت های تخفیف دندانپزشکی یک گزینه اقتصادی مناسب برای کسانی است که در طول سال به طور مداوم به دندانپزشک مراجعه می کنند و یا قصد دارند به درمان دندان های خود بپردازند و نگران هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی هستند.

با توجه به وجود بعضی شرکت های کلاهبردار، هنگام انتخاب کارت‌تخفیف دندانپزشکی باید هوشیار بود و در مراکز معتبری ثبت نام کرد.

بنیان کارت یکی از کارت های تخفیف‌دندانپزشکی معتبر است که طرح های تخفیف متفاوتی دارد که نیازهای همه ی افراد جامعه را پوشش میدهد.

مشتریان می­توانند با توجه به نیاز و بودجه ی خود در یکی از این طرح ها ثبت نام کنند و ضمن درمان دندان ها توسط مجرب ترین پزشکان، مقدار زیادی در هزینه های اقتصادی خود صرفه جویی کنند و از داشتن دندان های سفید و صدفی لذت ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *