دندان های سالم ، راز جذابیت

با دندان هایی سالم، ده سال جوانتر دیده می¬شوید.با دندان هایی سالم، ده سال جوانتر دیده می­شوید

فارغ از این که چند سال دارید و به چه شغلی مشغول هستید، داشتن ظاهری جذاب و آراسته موجب افزایش اعتماد به نفس می‌شود و باعث می‌شود فردی آراسته و سرزنده به نظر برسید.

داشتن دندان هایی مرتب و صدفی ظاهر جذاب شما را تکمیل می‌کنند. اما به دلیل هزینه های سنگین خدمات دندانپزشکی ممکن است همه ی افراد جامعه توانایی مراجعه‌ به دندانپزشکان را نداشته باشند.

کارت تخفیف دندانپزشکی در جهت کاهش هزینه ها کمک شایانی خواهد کرد‌.

در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح مزایای استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی، دو کارت تخفیف معتبر را نیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی، کارتی برای کاهش هزینه ها

کارت تخفیف دندانپزشکی موجب کاهش هزینه ها می¬شود.کارت‌تخفیف دندانپزشکی موجب کاهش هزینه ها می­شود

کارت تخفیف دندانپزشکی جایگزینی برای بیمه ی دندانپزشکی است که می­تواند در پس انداز کردن به شما بسیار کمک کند.

استفاده از یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب، نسبت به استفاده از بیمه ساده تر است و ممکن است یک گزینه ی خوبی برای بعضی از بیماران باشد.

اگر نیازهای دندانپزشکی گسترده و زیادی دارد، ممکن است بیمه ی دندانپزشکی بیش از حق بیمه هزینه های شما را پوشش ندهد.

بنابراین مهم است دقت کنید  که یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب، چه مقدار از هزینه های شما را پوشش می­دهد و چه مقدار هزینه ی اولیه ای باید بپردازید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی محدودیت هایی مثل بیمه ی دندانپزشکی ندارد و ممکن است میزان پوشش هزینه ها متفاوت تر و حتی بهتر از بیمه ی دندانپزشکی باشد.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی به طور گسترده در دسترس مردم و بیماران قرار می‌گیرد و می­تواند به کاهش هزینه های دندانپزشکی کمک کند.

تعداد زیادی از انواع کارت‌های تخفیف دندانپزشکی با درصدهای تخفیف مختلفی در بازار وجود دارند.

این روزها بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌تخفیف دندانپزشکی با تخفیف های فوری به جای بیمه ی دندانپزشکی استفاده کنند.

خدمات دندانپزشکی

چرا کارت تخفیف دندانپزشکی بخریم؟

کارت تخفیف دندانپزشکی از طریق شبکه ای از دندانپزشکان کار می‌کند که موافقت می‌کنند هزینه ی خدمات خود را به دارندگان این کارت، کاهش دهند.

این نرخ تخفیف توسط خود دندانپزشکان تعیین می‌شود و غالبا ۱۰ الی ۶۰ درصد هزینه ها را پوشش می‌دهد.

برعکس بسیاری از بیمه های دندانپزشکی، کارت های تخفیف دندانپزشکی تخفیف مستقیم و فوری دارند و شما باید بقیه ی هزینه را از جیب خود پرداخت کنید.

معمولا برای استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی، باید سالانه هزینه ای بابت شارژ و تمدید آن پرداخت کنید.

البته هزینه ی تمدید این کارت ها چندان زیاد نیست و با هزینه ای کم قادر به تمدید آن خواهید بود.

حتی ممکن است در صورتی که چند سال متوالی کارت تخفیف خود را تمدید کنید، به دلیل وفاداری برای تمدید مجدد کارت از شما هزینه ای کمتر دریافت کنند.

عوامل موثر در انتخاب یک کارت تخفیف دندانپزشکی

اگر در نظر دارید یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب تهیه کنید باید چندین مورد را بررسی کنید

  • شبکه ی تخفیف

مطمئن شوید کارت تخفیفی که انتخاب می‌کنید معروفیت و محبوبیت بالایی در میان مشتریان داشته باشد.

جستجوی زیاد در مورد کارت های تخفیف و تحقیق درباره ی دندانپزشکان از دردسرهای بعدی پیشگیری می‌کند و باعث می‌شود از خدمات مناسب تری استفاده کنید‌.

  • هزینه ی خدمات

بعضی مراکز هزینه ی درمان را بسیار کاهش می‌دهند اما هزینه ی کارهای جانبی مثل تصویربرداری و رادیوگرافی دهان و دندان را  به همان نسبت افزایش می‌دهند.

بنابراین  بهتر است قبل از خرید کارت تخفیف دندانپزشکی هزینه ی کلی خدمات را مورد بررسی قرار دهید. و منصف ترین مرکز را انتخاب کنید.

  • هزینه ی سالانه

اگر طرحی هزینه ی ثبت نام خیلی پایینی مثل ۱۰ هزار تومان دریافت کند، ممکن است از لحاظ کیفیت خدمات، طرح تخفیف مورد نظر شما نباشد.

در حالی که مجبور هستید زمان نسبتا زیادی را صرف تحقیق و بررسی کنید، باید هزینه ی سالانه ی دندان های خود را نیز تخمین بزنید.

کارت تخفیف چیست

چگونه می­توانیم از کارت‌تخفیف دندانپزشکی خود استفاده کنیم ؟

هزینه ی خدمات بعضی دندانپزشکان، بیشتر است. چند دقیقه مکالمه ی تلفنی می‌تواند تفاوت زیادی در میزان تخفیف و هزینه ای که پرداخت می‌کنید، ایجاد کند.

نکته ی خوب درباره ی کارت های‌تخفیف دندانپزشکی این است که قادر هستید بلافاصله پس از دریافت کارت، استفاده از آن را شروع کنید.

این بدان معنی است که نیازی نیست برای شروع درمان مدت زمانی صبر کنید.

علاوه بر این افزودن اعضای خانواده به کارت معمولا هزینه ی چندانی ندارد.

و در پایان باید بگوییم از آنجا که دندان ها نقش زیادی در سلامتی دارند و هزینه ی دندانپزشکی را از جیب خود پرداخت می‌کنید، بهتر است هزینه ی درمان دندان ها در بودجه ی ماهانه ی خود لحاظ کنید تا در مواقع ضروری با کمبود بودجه مواجه نشوید.

معرفی دو کارت تخفیف خوب

اگر نگران هزینه های سنگین دندانپزشکی هستید، صبور باشید. در حال حاضر کارت های مختلف دندانپزشکی در سطح کشور قابل دسترسی هستند و عموم مردم می­توانند از آن استفاده کنند.

با انتخاب کارت تخفیف خوب، سلامت دندان ها را تضمین کنید.با انتخاب کارت تخفیف خوب، سلامت دندان ها را تضمین کنید.

در ادامه چند کارت تخفیف دندانپزشکی معروف و خوب را معرفی خواهیم کرد

  • کارت‌تخفیف دندانپزشکی همکارت 

با ثبت نام و دریافت کارت‌تخفیف دندانپزشکی همکارت  شما قادر خواهید بود از خدمات دندانپزشکی زیادی با قیمت مناسب استفاده کنید.

هزینه ی عضویت و دریافت کارت‌تخفیف دندانپزشکی همکارت پایین است و دندانپزشکان و متخصصانی که با این کارت‌تخفیف قرارداد دارند، تا ۴۰ درصد یا بیشتر هزینه های خود را کاهش می‌دهند.

با استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت قادر خواهید بود از کلیه ی خدمات دندانپزشکی  مثل عصب کشی، ترمیم، جراحی، لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی استفاده کنید.

همچنین پیش از استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت می‌توانید به لیست پزشکان طرف قرارداد مراجعه کنید و پس از یافتن دندانپزشک مورد نظر خود اقدام به دریافت خدمات نمایید.

میزان تخفیف پزشکان متفاوت است ولی حدود ۵۰ الی ۷۰ درصد تخفیف می‌توانید دریافت کنید.

پزشکان معروفی مثل دکتر سمیرا قنبرزاده، دکتر مجید پاک نیت، دکتر علی وفایی، دکتر شادی شیاری، دکتر شقایق کامران زاده طرف قرارداد با بیمه دندانپزشکی همکارت تهران هستند.

کارت تخفیف دندانپزشکی

  • کارت‌تخفیف دندانپزشکی امیدان سلامت:

کارت تخفیف دندانپزشکی امیدان سلامت یکی دیگر از کارت های تخفیف دندانپزشکی است که توسط شرکت امیدان تخفیف ایرانیان صادر می‌شود و شما با در دست داشتن آن و مراجعه به مراکز طرف قرارداد، قادر خواهید بود از خدمات درمانی با قیمت مناسبی استفاده کنید.

دندانپزشکان و مراکز طرف قرارداد با این شرکت همگی مراکز معتبر و دندانپزشکان با سابقه ای هستند که همواره بهترین خدمات را با استفاده از مواد با کیفیت به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهند.

تماس با ما

سخن نهایی:

عدم مراجعه ی به موقع به دندانپزشکی مشکلات گوارشی زیادی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این بیماری های دهان و دندان ممکن است منجر به انواع بیماری های عفونی شود.

با کارت تخفیف دندانپزشکی در هزینه ها صرفه جویی کنید.با کارت‌تخفیف دندانپزشکی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

با توجه به اینکه اکثر بیمه ها هزینه های دندانپزشکی را پوشش نمی‌دهند، استفاده از کارت‌های تخفیف دندانپزشکی تا حد زیادی می‌تواند موجب کاهش هزینه های درمانی شوند.

در حال حاضر کارت‌تخفیف دندانپزشکی همکارت و کارت‌تخفیف امیدان سلامت از رایج ترین کارت های تخفیف دندانپزشکی هستند.

شما قادر خواهید بود با ثبت نام و پرداخت هزینه ی بسیار پایین لازم برای صدور کارت‌تخفیف دندانپزشکی، تمام امور دندانپزشکی نظیر ترمیم، عصب کشی، ایمپلنت و … را با هزینه ای بسیار مناسب نزد در مراکز معتبر و نزد پزشکان متخصص انجام دهید.

البته در کنار استفاده از کارت های تخفیف، توصیه می­کنیم حتما بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید و روزانه به مراقبت از دندان ها بپردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *