هیلینگ ایمپلنت چیست؟

هیلینگ فلزی است که به ایمپلنت دندان وصل میشود و به شکل گنبد است که روی لثه گذاشته میشود. ارتفاع آن بین 2 تا 10 mm است البته طول و قطر آن ها با هم یکسان نیست و جنس آن فلز تیتانیوم میباشد. هیلینگ دندان در دو مرحله جراحی انجام میشود.

کاربرد هیلینگ ایمپلت

مهترین کاربرد هیلینگ ایمپلنت این است که مانع وارد شدن باکتری و اجسام خارجی در پایه ایمپلنت میشود. مزیت های دیگر آن این است که باعث سالم ماندن ایمپلنت و بافت لثه میشود. هیلینگ به لثه فرم و شکل خاص و زیبایی میدهد و همین امر باعث میشود تا ایمپلنت مانند دندان طبیعی به نظر برسد. این قطعه  باعث جلوگیری از رشد لثه بر روی ایمپلنت میشود.

با استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت میتوانید تمام خدمات دندانپزشکی را تا تا 50 درصد تخفیف بگیرید. برای استفاده از کارت تخفیف همکارت فقط کافیست در وبسایت همکارت ثبت نام کنید یا اگر ابهامی دارید میتوانید با شماره تلفن 44281000-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به خوبی شما رو راهنمایی کنند.

هزینه دندانپزشکی سال 1400

قیمت هیلینگ‌ایمپلنت به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت هیلینگ در سال 1400 چه قدر می باشد؟ هزینه ی آن به چه عواملی بستگی دارد؟ سوالات فوق را می توان ار جمله پرسش های متداول در زمینه ایمپلنت دندان دانست. همان طور که می دانید از ایمپلنت دندان به عنوان یک روش درمانی در علم دندانپزشکی برای جایگزین کردن جای خالی دندان ها استفاده می شود. پیش از آن که به بررسی هزینه ایمپلنت بپردازیم، لازم است تا با خود هیلینگ آشنا شویم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

Implant healing priceبررسی قیمت هیلینگ ایمپلنت

در این بخش می خواهیم به معرفی هیلینگ بپردازیم. اگر بخواهیم یک تعریف ساده و واضح از هیلینگ‌ایمپلنت ارائه کنیم. می توانیم این طور بگوییم که به سیلندرهای گنبدی شکل که در واقع بر روی لثه بیمار در هنگام ایمپلنت دندان قرار می گیرند، هیلینگ ایمپلنت گفته می شود.

قیمت هیلینگ دندان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. برای تعیین هزینه هیلینگ دندان به معیارهای متعددی توجه می شود. پروسه درمانی ایمپلنت را می توان یکی از موارد حائز اهمیت در تعیین قیمت هیلینگ و ایمپلنت دندان دانست. معمولا طی 2 مرحله دندانپزشک متخصص می تواند آن را بروی پایه ایمپلنت قرار دهد.

خرید همکارتمتریال به کار رفته نیز می تواند بر قیمت هیلینگ تاثیر گذار باشد. از جمله متریال مورد استفاده در هیلینگ ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فلز تیتانیوم
  • زیرکونیا
  • پلی اکسید متیلن

هیلینگ‌ایمپلنت مزایای بسیاری به همراه دارد. برای مثال از ورود باکتری و جسم خارجی به پایه ایمپلنت جلوگیری می کند و زیبایی ظاهری بیشتری به ایمپلنت می بخشد. برای مشخص شدن محل نهایی ایمپلنت و ساخت روکش ایمپلنت به هیلینگ نیاز مبرم خواهید داشت. برای برخورداری از تخفیفات دندانپزشکی مانند ایمپلنت، عصب کشی، پر کردن دندان و … به سایت همکارت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *