قیمت روکش دندان ایمکس چقدر است؟

قیمت روکش دندان ایمکس چقدر است؟ روکش ایمکس چه ویژگی هایی دارد؟ روکش ایمکس چه تفاوتی با سایر روکش ها دارد؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی مزایا و معایب روکش ایمکس بپردازیم. اگر می خواهید از قیمت‌روکش دندان ایمکس اطلاع پیدا کنید، خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

 قیمت روکش دندان ایمکس چقدر است؟

قیمت روکش دندان ایمکس چقدر است؟

مزایای روکش دندان ایمکس

روکش دندان ایمکس را می توان یکی از روکش های پرطرفدار در دندانپزشکی دانست. از جمله ویژگی های مهم این مدل روکش دندان می توان به دوام بالا و ظاهر زیبای آن  اشاره کرد. به همین سبب قیمت‌روکش دندان ایمکس نسبت به دیگر روکش ها بیشتر است. این روکش تمام سرامیک بوده و به راحتی با دندان های دیگر هماهنگ می شود.

انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکی

ویژگی های روکش دندان ایمکس

طول عمر بالا : یکی از ویژگی های مهم روکش دندان ایمکس ( emax ) را می توان طول عمر بالای آن دانست. کیفیت بالای این روکش از عوامل موثر بر قیمت‌روکش دندان ایمکس محسوب می شود.

 ظاهر زیبا : از دیگر ویژگی های اصلی روکش های دندان ایمکس می توان به برخورداری از ظاهری زیبا اشاره کرد. پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که ظاهر روکش دندان برایش خیلی اهمیت دارد، روکش های دندان ایمکس می توانند گزینه ایده آل شما باشند. ابته برای انتخاب روکش دندان لازم است حتما با دندانپزشک معالج خود مشورت نمایید.

خرید همکارت

معایب روکش های ایمکس

تا به این جا با مزایا و ویژگی های روکش ایمکس آشنا شدیم. اما این روکش ها چه معایبی دارند؟ از جمله معایب این روکش به این نکته می توان اشاره کرد که برای دندان های خلفی مناسب نیستند. هم چنین روکش های ایمکس قیمت بالایی دارند.

برای کاهش قیمت روکش دندان ایمکس و یا سایر خدمات دندانپزشکی می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *