طول عمر کامپوزیت ای پی اس چه قدر است ؟

طول عمر کامپوزیت ای پی اس چه قدر است؟ این سوال را می توان از جمله سوالات متداول در زمینه ی انجام کامپوزیت دانست. از این نوع کامپوزیت در موارد مختلفی از جمله زیبایی دندان ها معمولا استفاده می شود. در کامپوزیت های ای پی است از نوعی سرامیک استفاده می شود که باعث افزایش طول عمر آن می شود. پس اگر به سراغ روشی مطمئن و با طول عمر بالا برای ترمیم دندان های خود می گردید، بدون تردید کامپوزیت ای پی اس یکی از بهترین گزینه های خواهد بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایا و خصوصیات کامپوزیت های ای پی اس آشنا شویم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

طول عمر کامپوزیت ای پی اس بررسی مزایا و طول عمر کامپوزیت aps

روش کامپوزیت ای پی اس مزایای بسیاری به همراه دارد. برای مثال در این نوع کامپوزیت نیازی به تراشیدن دندان فرد نمی باشد. و این خود بزرگ ترین حسن در مورد انجام کامپوزیت دندان با روش ای پی اس به حساب می آید. مقاومت بالا در برابر رنگ پذیری به عنوان یکی دیگر از خصوصیات مهم کامپوزیت های ای پی اس معرفی می شود. برخی از افراد حتی پس از انجام کامپوزیت از تغییر رنگ سریع آن شکایت دارند.

کارت تخفیف دندانپزشکی

برای اینس دسته از افراد که عاشق نوشیدن قهوه هستند، کامپوزیت نوع ای پی اس می تواند بهترین راه گشا باشد. از دیگر ویژگی های مهم و پر اهمیت در مورد کامپوزیت های ای پی اس می توان به دوام و مقاومت بالای آن اشاره کرد. از آن جایی که در ساخت آن از نوعی سرامیک استفاده می شود، سبب شده تا مقاومت آن به طور چشم گیری افزایش پیدا کند.

برای برخورداری از کارت تخفیف دندانپزشکی برای انجام کامپوزیت ای پی اس می توانید به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *