بی حسی ایمپلنت به چه صورت است؟

آیا شما تجربه بی حسی ایمپلنت را داشته اید؟ آیا از بی‌حسی برای جراحی ایمپلنت استفاده می کنند؟ در پاسخ باید گفت بله، از بی‌حسی برای جراحی ایمپلنت استفاده می شود. سوالات مطرح شده را می توان از جمله سوالات متداول در زمینه ی جراحی ایمپلنت دندان دانست. بی‌حسی برای آن که بیمار در حین جراحی ایمپلنت احساس درد نداشته باشد، کاربرد دارد. با استفاده از بی حسی در واقع دندانپزشک متخصص ایمپلنت لثه و استخوان را بی حس کرده و آماده سازی اولیه برای شروع جراحی را ایجاد می نماید.

بیشتر بخوانید

به عبارت دیگر برای جایگذاری ایمپلنت در لثه به بستری مناسب در لثه و استخوان فرد نیاز می باشد. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی بی‌حسی در جراحی ایمپلنت دندان کسب نمایید پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

بی حسی ایمپلنت

روش بی حسی ایمپلنت

شاید جالب باشد بدانید روش به کار رفته بی حسی برای ایمپلنت با شیوه ی بی حسی دندان یکسان نیست. در جراحی ایمپلنت دندان از روش متفاوتی برای بی حس کردن لثه و استخوان استفاده می شود. گاهی مواقع ممکن است فرد در هنگام عصب کشی و یا کشیدن دندان حتی پس از بی حسی احساس درد داشته باشد.

بیشتر بخوانید

ولی در بی‌حسی برای ایمپلنت بدین صورت نیست. پس از آن که دندانپزشک متخصص ایمپلنت از بی‌حسی برای لثه شما استفاده کند، مطلقا دیگر هیچ کونه احساس درد در حین جراحی ایمپلنت نخواهید داشت. به همین خاطر پس از جراحی ایمپلنت این جمله را بسیاری از افراد می شنوید که واقعا جراحی ایمپلنت درد نداشت. انواع خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه را می توانید از وب سایت همکارت دریافت نمایید. برای این منظور تنها کافیست در این سایت اطلاعات خود را ثبت نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *