کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی که از همکارت دریافت میکنید در مراکزی ارائه میشود که هزینه مشتربان همکارت با بقیه مشتریان فرقی ندارد و هنگام پرداخت هزینه از تخفیف ویژه همکارت بهره‌مند می‌شوید. یعنی تخفیفی که شما از همکارت دریافت میکنید به صورت واقعی است و تا 50 درصد از خدمات دندانپزشکی میتوانید تخفیف دریافت کنید. شما میتوانید این کارت را از وبسایت همکارت ثبت سفارش کنید. هم اکنون حدود 80 مرکز دندانپزشکی در استان های کرج ، تهران ، البرز ، خراسان رضوی ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، یزد و … مشغول به خدمت رسانی هستیم.

ایمپلنت اقساطی در کرج

در این روز های سخت کرونایی و زیاد بودن هزینه های دندانپزشکی ، همکارت این خدمت جدید را ارائه داده است که شامل دندانپزشکی اقساطی ( ایمپلنت ، کامپوزیت ، خدمات جراحی ، عصب کشی ، پر کردن دندان و…) وجود دارد.

خدمات دیگر همکارت شامل موارد زیر میباشد :

  • خدمات دندانپزشکی اقساطی : شمال کلیه خدمات دندانپزشکی
  • خدمات زیبایی اقساطی : شامل عمل بینی ، کاشت مو ، لیزر و ژل بوتاکس ، عمل لاغری مثل لیپوماتیک و…
  • خدمات بیمارستانی : شامل هزیه های درمان ، انواع عمل جراحی اقساطی ، هزینه زایمان و…
  • خدمات مازاد برای مشترکان سازمانی : مشترکان سازمانی به جز خدماتی که بالا گفته شد میتوانند با توجه به نوع قرارداد با بانک عامل از مراکز تفریحی ، گردشی ، فروشگاهی (شامل فروشگاه های جانبو) ، خدمات آموزشی و لوازم خانگی در 10000 مرکز در سطح استان ها استفاده کنند.

ایمپلنت اقساطی در کرج

ایمپلنت اقساطی در کرج چه مزایایی دارد؟ شرایط دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی در کرج به چه شکل است؟ هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 چقدر است؟ سوالات بالا را می توان از جمله مهم ترین پرسش های مردم کرج برای انجام جراحی ایمپلنت دندان دانست. ایمپلنت را می توان یکی از شیوه های نوین در حوزه دندانپزشکی ترمیمی معرفی کرد. ایمپلنت دندان از جمله خدمات دندانپزشکی گران قیمت محسوب می شود. تعرفه دندانپزشکی ایمپلنت سال 1400 چه تغییری نسبت به سال گذشته داشته است؟ در این مقاله سعی می کنیم درباره شیوه اقساطی ایمپلنت دندان در کرج و نحوه ی دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

خرید همکارتبررسی ایمپلنت اقساطی در کرج

در صورتی که پزشک معالج شیوه ی ایمپلنت را برای شما تعیین کند، شاید پرداخت هزینه آن در توان همه ی افراد نباشد. این واقعیت وجود دارد که خیلی از مردم در جامعه توان پرداخت کامل و نقدی ایمپلنت دندان در یک جلسه را ندارند. از این رو به سراغ راهی برای ایمپلنت اقساطی می گردند. شایان ذکر است که برآورد هزینه ی دقیق ایمپلنت به موارد متعددی از جمله شرایط فک فرد، کلینیک دندانپزشکی، تعداد ایمپلنت مورد نیاز، جنس ایمپلنت، برند ایمپلنت، کشور سازنده ی ایمپلنت، دندانپزشک متخصص، درمانگاه دندانپزشکی و … بستگی دارد. در ادامه روشی مهم برای کاهش هزینه های دندانپزشکی را معرفی خواهیم کرد.

چطور از خدمات دندانپزشکی تخفیف بگیریم؟جراحی و کاشت ایمپلنت همان طور که اشاره شد هزینه های سرسام آوری برای مردم به همراه خواهد داشت. علی الخصوص اگر چندین دندان را بخواهید ایمپلنت کنید حتما قیمت آن بیشتر خواهد شد. به همین خاطر مجموعه همکارت برای رفاه حال هموطنان عزیز کارت های تخفیف دندانپزشکی در نظر گرفته است. برای دریافت کارت های تخفیف دندانپزشکی تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید و اطلاعات خود را ثبت فرمایید و یا با شماره تلفن 44281000-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مجموعه پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی شما می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *