امروزه متاسفانه بسیاری از مردم با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده اند. به همین دلیل دولت تصمیم ارائه کارت اعتباری خرید کالا را گرفته است. قیمت کالا های مورد استفاده همچون لوازم خانگی و الکترونیکی دارای افزایش چندین برابری در سال های اخیر بوده است. این امر سبب شده است تا بیش از 90 درصد مردم قدرت خرید آن ها را به صورت نقدی نداشته باشند.

شرایط اقساطی کارت اعتباری خرید کالا

شرایط اقساطی که توسط فروشگاه های بزرگ برای کالا در نظر گرفته می شود، بسیار دشوار است.  چرا که افراد برای خرید اقساطی می بایست چند ضامن کارمند و کاسب به همراه خود و مدارک ضمانت همچون جواز کسب، طلا و سند مالکیت به همراه داشته باشند. علاوه بر آن برخی از فروشگاه ها سودی بیش از 36  درصد بر روی فروش کالا های خود به صورت اقساطی قرار می دهند. این امر موجب شده تا برخی از مردم حتی توان خرید اقساطی کالا هم نداشته باشند.

اما هیچ جای نگرانی نیست؛ دولت طی تصمیماتی اعلام نمود تا بانک ها کارت اعتباری را به مردم ارائه نمایند تا آن ها بتوانند از آن برای هزینه های پیش بینی نشده همچون: سوختن لوازم خانگی یا وقوع حادثه استفاده نمایند. شرایط دریافت کارت های اعتباری بسیار آسوده می باشد و تمامی مردم می توانند از مزایای فراوان این کارت بهره مند شوند. جالب است بدانید سود بازپرداختی این کارت ها بسیار کم و منصفانه می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارت اعتباری خرید کالا بیشتر آشنا شوید.

 

 

کارت اعتباری خرید کالا چیست؟

در بسیاری از مواقع، ممکن است حوادثی همچون آسیب های جسمی و مالی گریبان گیر افراد شود. متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، اکثر مردم آنقدر نقدینگی ندارند که بتوانند مشکلات خود را برطرف نمایند. در این مواقع، تنها گزینه ای که قادر به حل کردن مشکلات است کارت اعتباری خرید کالا می باشد. کارت های اعتباری خرید کالا از طریق بانک های معتبر ارائه می شوند و قادر هستند تمامی مشکلات مالی شما را برطرف سازند. جالب است بدانید که شرایط  اقساط کارت های اعتباری خرید کالا بسیار آسانی است. از این طریق همه افراد می توانند از مزایای این کارت بهره مند شوند.

کارت اعتباری خرید کالا، نوعی پشتوانه مالی محسوب می گردد که می توان برای مواقع اضطراری و عادی از آن استفاده نمود. افراد می توانند با مراجعه به وب سایت های معتبر و بانک ها برای دریافت این کارت با ارزش اقدام نمایند. اقساط و بازپرداخت کارت های اعتباری خرید کالا به صورت یک ساله، با کارمزد 4 درصد سالیانه می باشد. مدت اعتبار کارت های اعتباری خرید کالا یک سال است و افراد می بایست در مدت زمان مشخص شده برای خرج کردن مبلغ داخل کارت اقدام نمایند.

 

انواع

کارت های اعتباری خرید کالا به دو صورت عرضه می گردند که هر کدام مناسب یک نوع شرایط می باشند. به طور کلی، کارت های اعتباری خرید کالا به سه صورت عرضه می شوند.

کارت های اعتباری خرید کالای برنز: نوعی از کارت های اعتباری می باشند که مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال وجه نقد درون آن ها قرار دارد و افراد می توانند از سنین 18 الی 29 سال برای دریافت آن اقدام نمایند.

کارت های اعتباری خرید کالای نقره ای: دارای 500 میلیون ریال وجه نقد می باشند و افراد شاغل از سنین 18 به بالا می توانند برای دریافت آن از طریق وب سایت همکارت اقدام نمایند.

کارت اعتباری خرید کالای طلایی: دارای تفاوت اندکی با سایر کارت های اعتباری گفته شده می باشد. برای دریافت کارت های اعتباری خرید کالا می بایست مقداری سپرده در وب سایت همکارت قرار دهید تا بتوانید کارت های اعتباری خرید کالای طلایی را دریافت نمایید. در این کارت 800 میلیون ریال وجه می باشد  که شما می توانید تمامی کالا های مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید.  این شیوه  به شما کمک می کند بدون نیاز به ضامن و پیمودن مراحل زیاد جهت دریافت وام آن هم  با شرایط دشوار، کالای خود را خریداری کنید.

 

نحوه دریافت کارت های اعتباری خرید کالا

برای دریافت کارت اعتباری خرید کالا، می توانید از طریق وب سایت همکارت اقدام نمایید. امروزه وب سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه ارائه کارت های اعتباری خرید کالا فعالیت می کنند. متاسفانه با وجود برخی از وب سایت های معتبر، برخی از وب سایت ها  با شرایط نامناسبی فعالیت می کنند. این امر موجب شده تا بسیاری از افراد از دریافت کارت های اعتباری خرید کالا صرف نظر نمایند. اما تنها راه برای دریافت کارت های اعتباری خرید کالا، تنها مراجعه به وب سایت های نامعتبر یا بانک ها نیست. بلکه ترفند های دیگری نیز وجود دارند که افراد می توانند به کمک آن ها در کمترین زمان ممکن کارت اعتباری خرید کالا خود را دریافت نمایند و از خرید خود  لذت ببرند.

یکی از بهترین روش ها برای دریافت کارت اعتباری خرید کالا، مراجعه به وب سایت همکارت می باشد. وب سایت همکارت یکی از برترین وب سایت ها می باشد که در زمینه خدمات مالی و ارائه کارت های اعتباری خرید کالا فعالیت می نماید. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید به بهترین شکل ممکن کارت اعتباری خود را دریافت نمایید و کالا های مورد نیاز را خریداری کنید. برای دریافت کارت اعتباری همکارت، کافی است وارد سایت شوید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید تا مشاوران این وب سایت با شما تماس حاصل نمایند و مراحل ثبت نام و دریافت کارت اعتباری را انجام دهند.

 

 

محدودیت های اعتباری استفاده از کارت های خرید کالا

یکی از مسائلی که می بایست در حین استفاده از کارت های اعتباری خرید کالا دقت ویژه ای نمایید، پرداخت به وسیله کارت اعتباری می باشد. برای خرید کالا و پرداخت مبالغ به وسیله کارت های اعتباری، می بایست فقط و فقط به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید که زیر نظر اتحادیه اصناف فعالیت می نمایند. لازم به ذکر است که اگر از کارت های اعتباری برای خرید کالا از فروشگاه های نامعتبر استفاده نمایید، ممکن است کارت شما دچار انسداد شود.

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در حین استفاده از کارت های اعتباری خرید کالا به آن توجه نمایید این است که هرگز کارت را درون دستگاه های خودپرداز جهت  انتقال وجه یا برداشت وارد نکنید.

یکی از محدودیت های کارت اعتباری خرید کالا، عدم امکان واریز می باشد. افرادی که دارای کارت های اعتباری خرید کالا هستند نمی توانند مبلغ داخل کارت را به حساب دیگری واریز نمایند.  برای خارج نمودن مبلغ داخل کارت، فقط و فقط می بایست به فروشگاه های معتبر و مراکز خدماتی که زیر نظر اتحادیه اصناف فعالیت می نمایند مراجعه نمایند.

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه کارت های اعتباری خرید کالا توسط اکثر بانک ها به مردم ارائه می شوند. جالب است بدانید برخی از بانک ها شرایط دشواری همچون ضامن دسته چک و سپرده گذاری را برای ارائه کارت های اعتباری خرید کالا ارائه می دهند. اما هیچ جای نگرانی نیست. شما با مراجعه به وب سایت همکارت می توانید بدون نیاز به ضامن یا سپرده گذاری، برای دریافت کارت اعتباری خرید کالا اقدام نمایید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید و تمامی کالا های مورد نیاز خود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در حفظ و نگهداری از کارت های اعتباری می بایست نهایت دقت را به کار بگیرید تا بتوانید استفاده مفیدی از این کارت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *