وام خرید کالا بدون ضامن

امروزه بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام خرید کالا بدون ضامن هستند. متاسفانه به دلیل افزایش چندین برابری قیمت بسیاری از کالا ها، افراد با مشکل خرید کالا به صورت نقدی مواجه هستند. همکارت با کارت اعتباری خرید کالا بدون ضامن در اختیار شماست همین الان برای دیافت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بیش از 95 درصد مردم جامعه توانایی مالی خرید کالا به صورت نقدی را ندارند. از این رو، برخی از بانک ها تسهیلاتی را ارائه کرده اند که مردم بتوانند از طریق آن ها برای خرید کالا و وسایل مورد نیاز خود اقدام نمایند. به همین ترتیب امکان پرداخت اقساط آن ها به صورت ماهانه مهیا می شود.

در گذشته های نزدیک، تسهیلاتی که توسط بانک ها ارائه می شد دارای شرایط سختی همچون ضامن و… بود. متاسفانه امروزه یافتن ضامن برای دریافت وام های خرید کالا تقریبا غیر ممکن است و کسی حاضر به ضمانت نمودن دریافت تسهیلات نمی باشد.

خوشبختانه برخی از بانک ها شرایطی را برای مردم به وجود آورده اند تا آن ها بتوانند بدون ضامن از مزایای وام خرید کالا بهره مند شوند. همچنین دیگر دغدغه ضامن برای تسهیلات را نداشته باشند.  در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط و نحوه دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن بیشتر مطلع شوید.

شرایط وام های خرید کالا بدون ضامن 

شرایط وام های خرید کالا بدون ضامن

 

همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، این روز ها بانک های بسیار زیادی اقدام به پرداخت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن هستند. اگر کارمند هستید، مسیر دریافت وام برای شما هموارتر می شود. شما می توانید با ارائه فیش حقوقی خود به بانک، در کمترین زمان ممکن تسهیلات خرید کالا را دریافت نمایید. اما اگر دارای شغل آزاد هستید، می بایست از دوستان و آشنایان کارمند خود درخواست نمایید. از این طریق هم آن ها برای تسهیلات شما، از فیش حقوقی خود استفاده خواهند کرد.

یکی دیگر از شرایط دریافت وام خرید کالا بدون ضامن، دارا بودن سن کافی می باشد. طبق جدید ترین قوانین، افرادی که قصد خرید کالا به صورت اقساطی دارند، می بایست حداقل سن آن ها 18 سال تمام باشد. تا بتوانند تمامی مراحل دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن را طی نمایند. البته اگر سن افراد زیر 18 سال باشد، می توانند توسط پدر یا مادر یا افراد بزرگتر برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند. البته فراموش نکنید که این شرایط مخصوص افرادی است که ملیت آن ها ایرانی می باشد. اتباع می بایست برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن، حداقل 23 سال سن داشته باشند تا بتوانند مراحل قانونی را طی نمایند.

یکی دیگر از شرایط دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن، دارا بودن دسته چک می باشد. شما با دسته چک خود، می توانید ضمانت تسهیلات خود را بر عهده بگیرید. اما در نظر داشته باشید که می بایست به بانکی مراجعه نمایید که دسته چک شما متعلق به آن جا است. توجه داشته باشید پیش از پرداخت تسهیلات، کارمندان بانک یک استعلام کلی از حساب شما دریافت می کنند و در صورت دو الی سه چک برگشتی، چک ضمانتی شما را نمی پذیرند. به همین دلیل، می بایست مراقب باشید چک های شما برگشت نخورند تا بتوانید وام خود را به بهترین شکل ممکن دریافت نمایید.

دریافت وام خرید انواع کالا بدون ضامن

دریافت وام خرید انواع کالا بدون ضامن

پس از طی نمودن تمامی مراحل اداری و قانونی با موفقیت، می بایست در مرحله آخر برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن اقدام نمایید. در این بخش، شما می بایست مدارک خود را که شامل: اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت بانکی می باشند را به همراه خود داشته باشید و به بانک مراجعه نمایید. پیشنهاد می شود برای آن که فرآیند پرداخت وام در زمان کمتری صورت بگیرید، پیش از مراجعه به بانک تمامی مدارک را تکمیل نمایید و چند فتوکپی از شناسنامه و کارت ملی خود داشته باشید.

پس از تایید و صحت مدارک توسط بانک، یک فرم به شما توسط کارمندان بانک ارائه می شود که می بایست آن را به دقت پر نمایید. در این فرم شما باید لیست کالا های مورد نیاز خود را یادداشت نمایید و مبلغ آن ها را با دقت و مطابق با فاکتور فروشگاه یادداشت نمایید. فراموش نکنید که اگر مبلغ کالا ها بیش از سقف تسهیلات شوند، توسط بانک مورد تایید قرار نمی گیرد چرا که هر بانک یک مبلغ خاصی را برای تسهیلات خرید کالا بدون ضامن در نظر می گیرد.

پس از تکمیل و اتمام فرم، می بایست آن را تحویل کارمندان بانک دهید و منتظر ثبت اطلاعات در سامانه بمانید. پس از آن توسط بانک یک کارت اعتباری به شما ارائه می شود. این کارت دارای محدودیت زمانی است و می بایست طبق زمان تعیین شده موجودی حساب آن را خرج کنید. لازم به ذکر است که مبلغ حساب کارت را فقط و فقط می توانید صرف خرید لوازم خانگی نمایید. به عنوان مثال اگر پنجاه میلیون تومان وجه درون حساب کارت تسهیلات شما باشد، شما می بایست پنجاه میلیون تومان را به طور کامل صرف خرید کالا و لوازم مورد نیاز خود نمایید.

از کدام بانک ها می توان برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن اقدام نمود؟ 

از کدام بانک ها می توان برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن اقدام نمود؟

همان طور که در بخش قبل به آن اشاره شد، امروزه تمامی بانک ها قادر به پرداخت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن هستند. شما می توانید با مراجعه به بانکی که در آن حساب  دارید، برای دریافت تسهیلات اقدام نمایید. در بسیاری از مواقع، ممکن است افراد دارای چند حساب در بانک های مختلف داشته باشند؛ در این مواقع می بایست حسابی را انتخاب نمایید که بیشترین تراکنش را تا به حال با آن داشته اید تا بالاترین معدل حساب شما دریافت شود. از طرفی هم در کمترین زمان ممکن می توانید تسهیلات خود را به راحتی دریافت نمایید.

سود وام خرید کالا بدون ضامن، چقدر است؟

یکی از مسائلی که می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشید، سود تسهیلات خرید کالا بدون ضامن است. بانک ها برای آن که بتوانند عملکرد منصفانه ای داشته باشند، به ازای پرداخت وام، 18 درصد سود سالیانه در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر شما قصد دریافت 10 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا بدون ضامن با بازپرداخت یک ساله را داشته باشید، می بایست مجموع اقساط شما طی یک سال یازده میلیون و هشتصد هزار تومان شود.

 

آیا برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن نیاز به سپرده داریم؟

آیا برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن نیاز به سپرده داریم؟

یکی از مزایای دریافت وام خرید کالا بدون ضامن، عدم نیاز به سپرده می باشد. خوشبختانه، برای آن که بتوانند همه مردم از این تسهیلات بهره مند شوند، بانک ها قانون سپرده را برای دریافت وام حذف نموده اند تا افراد، دیگر نگرانی از جانب سپرده برای دریافت تسهیلات خود نداشته باشند. البته در نظر داشته باشید که برخی از بانک ها به استثناء، مبلغ کمی را به عنوان تسهیلات دریافت می نمایند. برخی از بانک ها نیز مبلغ قسط اول تسهیلات را از متقاضیان دریافت می نمایند و آن را به عنوان سپرده در حساب متقاضیان ذخیره می نمایند.

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه افراد دیگر نیازی نیست نگران خرید کالای مورد نیاز خود باشند. افراد می توانند برای خرید جهیزیه، لوازم خانگی مورد نیاز خود، لوازم الکترونیکی و حتی خودرو برای دریافت وام خرید کالا بدون ضامن از طریق بانک ها در سراسر کشور اقدام نمایند و از مزایای فراوان آن بهره مند شوند.

پیشنهاد می شود برای دریافت تسهیلات خرید کالا بدون ضامن، پیش از انجام هر کاری لیست کالا های مورد نیاز خود را دریافت نمایید و مبلغ را به صورت دقیق محاسبه کنید تا در مراحل قانونی دریافت تسهیلات به مشکل برخورد نکنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *