نگاهی بر ویژگی های کامپوزیت بلیچ

پس از مدتی استفاده از انواع و اقسام مواد غذایی، دندان ها رنگ طبیعی خود را از دست می دهند. کامپوزیت بلیچ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این آثار از روی دندان ها به حساب می آید. کامپوزیت بلیچ که در دندان پزشکی ها برای افراد انجام می شود، در حقیقت مانند روش های خانگی مختلف به جهت سفیدتر ساختن رنگ دندان ها است.

برخی افراد ممکن است فرق کامپوزیت بلیچ با دیگر مدل های کامپوزیت و لمینت را ندانند. همین امر هم می تواند باعث سردرگمی آن ها برای انتخاب نوع خدمات مورد نظر خواهد شد. از این رو در ادامه به بررسی تفاوت های مهم در بین ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت. مطالب مفید ادامه متن را از دست ندهید.

کامپوزیت بلیچ

تفاوت این کامپوزیت با دیگر مدل ها

کامپوزیت بلیچ همانطور که در بالاتر هم اشاره نمودیم، اغلب به جهت زدودن لکه ها و آثار ناخوشایند تغییر رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما در دیگر مدل های کامپوزیت و همچنین انواع لمینت ها، می توان ایرادات دیگر موجود در بین دندان ها از جمله شکستگی ها، ترک خوردگی ها، انحراف های دندان و نیز تنظیم نبودن فاصله بین دندان ها را هم برطرف نمود.

خرید همکارتاز طرفی نتیجه گیری برای سفیدی دندان به کمک مواد مورد استفاده در هنگام نصب کامپوزیت بلیچ بر روی دندان افراد، زودتر خواهد بود. بنابراین فرد نیاز به مراجعات متعدد نخواهد داشت.

هزینه کامپوزیت

برای دریافت میزان هزینه دقیق انواع کامپوزیت ها، لمینت ها و دیگر خدمات دندانپزشکی، تنها کافی است اقدام به ثبت نام در سایت همکارت نمایید. اما به طور کلی می توان گفت هزینه های اخذ شده در موارد نصب کامپوزیت بلیچ، نسبت به دیگر روش ها کمتر بوده است. البته این امر بستگی به نوع و کیفیت مواد مورد استفاده شده هم خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *