معرفی علایم عفونت ایمپلنت دندان

علایم عفونت ایمپلنت دندان کدام است؟ ایمپلنت دندان چه مزایا و معایبی دارد؟ جراحی ایمپلنت مانند دیگر روش های جایگزین کردن جای خالی دندان، معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم قصد دارید جراحی ایمپلنت برای یک یا چند دندان انجام دهید، توصیه می شود حتما با علائم عفونت و عوارض آن آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از علایم عفونت ایمپلنت دندان بپردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایمپلنت اقساطی در اصفهان

بررسی علائم عفونت ایمپلنت دندان

همان طور که در بخش قبل اشاره شد جراحی ایمپلنت دندان ممکن است عوارضی نیز برای بیمار داشته باشد. یکی از عوارض شایع در جراحی ایمپلنت دندان را می توان عفونت دانست. در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از علایم عفونت ایمپلنت دندان بپردازیم. همراه ما باشید.

یکی از مهم ترین علائم اولیه عفونت برای جراحی ایمپلنت، ادامه ی خونریزی دندان حتی پس از گذشت 1 روز پس انجام عمل جراحی می باشد. در صورت مشاهده ی خونریزی مستمر پس از جراحی ایمپلنت حتما به دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید.

خرید همکارتداشتن تب مداوم پس از انجام عمل جراحی ایمپلنت از دیگر علائم عفونت ایمپلنت محسوب می شود. البته توجه داشته باشید که تب پس از جراحی ایمپلنت طبیعی می باشد اما اگر تب فرد ادامه دار بود باید نگران شد.

هم چنین اگر درد پس از جراحی حتی با مصرف قرص های مسکن کم تر نشد، حتما به پزشک مراجعه نمایید. چرا که ممکن است از علائم اولیه ی عفونت پس از جراحی ایمپلنت دندان باشد.

بروز تورم و التهاب شدید در اطراف دندان ایمپلنت شده نیز می تواند از دیگر علائم بروز عفونت ایمپلنت دندان در فرد باشد.

از دیگر موارد و علائم شایع برای عفونت ایمپلنت دندان می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • قرمزی ناحیه ی ایمپلنت دندان
  • داشتن بوی بد دهان
  • احساس طعم ناخوشایند در دهان
  • و …

هزینه دندانپزشکیبرای برخورداری از تخفیفات دندانپزشکی حتما به سایت همکارت مراجعه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *