شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که قیمت ایمپلنت فوری در سال 99 چه قدر است؟ ایمپلنت فوری همان طور که از نامش مشخص است به صورت فوری و 1 روزه معمولا انجام می شود. پس از معاینه و بررسی فک بیمار توسط دندانپزشک، عمل کاشت و ایمپلنت دندان در 1 جلسه صورت می پذیرد. ایمپلنت فوری و یا 1 روزه مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی مزایا و قیمت ایمپلنت فوری بپردازیم. اگر می خواهید با مزایا و قیمت ایمپلنت فوری آَشنا شوید، توصی می کنیم خواندن این مقال را از دست ندهید.

قیمت ایمپلنت فوریقیمت ایمپلنت فوری

مزایای ایمپلنت فوری

برخی از مردم روش ایمپلنت یک روزه و یا ایمپلنت فوری را انتخاب می کنند. در این بخش از مقاله به بررسی مزایای این روش خواهیم پرداخت. برخی از مهم ترین مزیت های ایمپلنت فوری به شرح زیر است.

  • پیشگیری از تحلیل رفتن استخوان فک
  • کاهش زمان ترمیم و بهبودی
  • احتیاج به 1 جلسه ویزیت دندانپزشک
  • قیمت مقرون به صرفه
  • انجام 1 جلسه عمل جراحی به جای چندین عمل جراحی

خدمات دندانپزشکی

همان طور که در بالا اشاره شد ایمپلنت فوری مزایای بسیاری برای بیمار به همراه دارد. جای خالی دندان از دست رفته برای فرد بسیار اذیت کننده است. به طوری که در تکلم، صحبت کردن، جویدن و … مشکلاتی را ایجاد می کند.

برای مشخص کردن قیمت‌ایمپلنت فوری عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. موقعیت قرارگیری گپ را می توان یکی از پارامترهای موثر بر قیمت‌ایمپلنت فوری دانست. برای تعیین قیمت دقیق ایمپلنت فوری و 1 روزه لازم است تا با دندانپزشک معالج مشورت نمایید.

هزینه دندانپزشکی

برای برخورداری از تخفیفات دندانپزشکی توصیه می شود به وب سایت همکارت سر بزنید. در این سایت تخفیفات دندانپزشکی برای انواع خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی و … ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *