قیمت ایمپلنت یک روزه در سال 99 چقدر است؟ ممکن است خیلی از ما یک و یا چند دندان خود را به دلایل مختلفی از دست بدهیم. برای جایگزین کردن دندان از دست رفته راهکارهای متعددی وجود دارد. ایمپلنت 1 روزه یکی از روش های موثر و کاربردی برای رفع ایراد جای دندان می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت ایمپلنت یک روزه بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بررسی قسمت ایمپلنت 1‌ روزه

قیمت‌ایمپلنت یک روزه چگونه مشخص می شود؟ قیمت ایمپلنت 1 روزه به چه عواملی بستگی دارد؟ خیلی از مردم ممکن است برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته ی خود روش ایمپلنت یک روزه را انتخاب کنند. حال این سوال پیش می آید که ایمپلنت یک روزه چیست و به چه مواردی بستگی دارد. در ادامه بیشتر با روش ایمپلنت یک روزه آشنا خواهیم شد.

قیمت ایمپلنت یک روزه 100

قیمت ایمپلنت یک روزه به چه پارامتر هایی بستگی دارد ؟

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد ایمپلنت 1 روزه می تواند راهگشای مشکل بی دندانی باشد. به طور کلی می توان گفت که قیمت‌ایمپلنت های یک روزه حدود 10 الی 20 درصد از قیمت روش ایمپلنت سنتی بیش تر می باشد. البته شایان ذکر است که شیوه ی ایمپلنت یک روزه مزایای بسیاری برای مراجعه کننده به همراه خواهد داشت. برای مثال ایمپلنت های فوری و 1 روزه از تحلیل رفتن استخوان فک جلوگیری به عمل می آورد. هم چنین این روش ایمپلنت عوارض کم تری نیز برای بیمار خواهد داشت.

کارت تخفیف چیست

برای دریافت خدمات فوق با تخفیف شگفت انگیز می توانید به وب سایت همکارت مراجعه نمایید. این مجموعه انواع خدمات دندانپزشکی را با قیمتی استثنایی ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با پشتیبان های این شرکت تماس بگیرید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *