قیمت ایمپلنت کره ای چه قدر است؟ ایمپلنت کره ای یکی از انواع ایمپلنت شناخته شده و محبوب در تمام دنیا می باشد. در دنیای امروز ی برای درمان ایمپلنت دندان از طیف وسیعی از انواع ایمپلنت کشورهای مختلف هم چون ایمپلنت کره ای، اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم به بررسی تفاوت های موجود در بردهای مختلف ایمپلنت بپردازیم. همچنین در ادامه به معرفی بهترین روش دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

لمینت

برندهای مختلف ایمپلنت چه تفاوت هایی با هم دارند؟

همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد برای ایمپلنت دندان از برند های مختلفی استفاده می شود. یکی از برندهای پرطرفدار را می توان برند کره ای دانست. اما به راستی برندهای مختلف ایمپلنت چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی تفاوت های ایمپلنت در برند های مختلف بپردازیم. شایان ذکر است که برندهای مختلف ایمپلنت علاوه بر هزینه و قیمت ایمپلنت کره ای در موارد دیگری نیز با هم فرق دارند. از دیگر تفاوت های برندهای مختلف ایمپلنت می توان به تفاوت در کیفیت و کشور سازنده ی آن ها اشاره کرد. در کشور ما نیز از چند برند مختلف برای ایمپلنت دندان استفاده می شود. برندهای اروپایی، کره ای و آمریکایی را می توان پرطرفدارترین و پرمصرف ترین برندهای ایمپلنت در کشور خودمان ایران دانست.

دندان سالم

توجه داشته باشید که ایمپلنت اروپایی الزاما از ایمپلنت کره ای کیفیت بهتری ندارد. چرا که ایمپلنت های اروپایی نیز بر اساس کیفیت و هزینه طبقه بندی می شوند. و حتی گاهی ممکن است ایمپلنت های برند کره ای از ایمپلنت های اروپایی بهتر باشند. پس حتما در انتخاب برند ایمپلنت با دندانپزشک متخصص خود مشورت نمایید. برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی برای قیمت ایمپلنت کره ای و سایر خدمات دندانپزشکی می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *