برای جراحی ایمپلنت دندان ممکن است قیمت ها از یک کلینیک به کلینیک دیگر متفاوت باشد. برای مثال قیمت روکش ایمپلنت از جمله پارامترهای موثر بر قیمت نهایی جراحی ایمپلنت محسوب می شود. روکش هایی که بر روی ایمپلنت قرار می گیرند از جنس های مختلفی ساخته می شوند. به همین سبب ممکن است قیمت ایمپلنت شما ارزان تر و یا گران تر از دیگران شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت روکش دندان بپردازیم. پس اگر شما هم قصد دارید روش ایمپلنت را امتحان کنید و به سراغ بهترین روکش دندان می گردید، خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

قیمت روکش ایمپلنت

قیمت روکش دندان به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه روکش دندان به چه پارامترهایی بستگی دارد؟ پس همان طور که اشاره شد جنس روکش یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت روکش‌ایمپلنت می باشد.

کشور سازنده ی روکش ایمپلنت : روکش های دندان ممکن است در کشور های آسیایی، اروپایی، آمریکایی و … ساخته شده باشند. به همین خاطر است که در قیمت روکش دندان نیز شاهد تفاوت هزینه ها می باشیم. روکش های ایمپلنت آسیایی و اروپایی هزینه ی یکسانی ندارند. در ادامه بیشتر با پارامترهای موثر بر قیمت روکش ایمپلنت آشنا خواهیم شد.

خرید همکارت

جنس روکش های ایمپلنت : از جمله عوامل موثر بر قیمت روکش های دندان را می توان جنس آن دانست. شاید جالب باشد بدانید در ساخت برخی از روکش های ایمپلنت برای استقامت و دوام بیشتر از فلز استفاده می شود. این جنس از روکش ها معمولا برای دندان های آسیاب پیشنهاد می شود.

پس می توان نتیجه گرفت که نوع، کشور سازنده، جنس و … از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت روکش های ایمپلنت محسوب می شوند. برای دریافت خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *