علت هرز شدن پیچ ایمپلنت

آیا دلایل هرز شدن پیچ‌ایمپلنت را می دانید؟ احتمالا شما هم به دنبال پاسخ برای یافتن علت هرز شدن پیچ های ایمپلنت می باشید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع پیچ ایمپلنت و دلایل هرز شدن آن بپردازیم. اگر شما هم می خواهید در این باره اطلاعات مفیدی کسب نمایید، پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

علت هرز شدن پیچ ایمپلنتدلایل هرز شدن پیچ ایمپلنت

پیچ ایمپلنت می تواند به دلایل مختلفی شل شود. در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی شایع ترین علل در شل و یا هرز‌شدن پیچ در ایمپلنت بپردازیم. آیا شما تجربه ی هرز شدن‌پیچ در ایمپلنت را داشته اید؟ مشکل هرز و یا شل شدن پیچ‌ایمپلنت در حدود پنج الی شش درصد از کل پروتز های ایمپلنت می تواند رخ دهد. از نیروهای تک محوره به عنوان یک عامل موثر بر هرز‌شدن پیچ در ایمپلنت یاد می شود. هم چنین هر چه میزان فشار بر پروتزهای ایمپلنت بیشتر باشد، ریسک هرز شدن‌پیچ نیز افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر احتمال هرز‌شدن پیچ های ایمپلنت با ارتفاع روکش متصل به اباتمنت ارتباط دارد.

رسیدگی به دندان ها به صورتی که هر چه این ارتفاع روکش ها بیشتر شود، ریسک هرز شدن پیچ نیز افزایش خواهد یافت. شایان ذکر است که امروزه دندانپزشکان متخصص ایمپلنت از شیوه های نوین برای ایمپلنت استفاده کنند تا احتمال هرز‌شدن پیچ به حداقل برسد. دستاوردهای پیشرفته مهندسی کمک قابل توجهی به این موضوع کرده است. در صورت مشاهده هر گونه اتفاق نامنتظره برای ایمپلنت حتما به دندانپزشک متخصص ایمپلنت مراجعه نمایید.

برای دریافت خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه تنها کافیست به سایت همکارت مراجعه نمایید. در این سایت طیف وسیعی از خدمات درمانی و دندانپزشکی با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می شود. در صورتی که هر سوالی در این باره دارید می توانید با پشتیبان های این مرکز تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *