علائم جوش نخوردن ایمپلنت

کسانی که می خواهند اقدام به جراحی ایمپلنت نمایند ممکن است این سوال را مطرح کنند که علائم جوش‌نخوردن ایمپلنت کدام است؟ به همین خاطر می خواهیم به این پرسش شما عزیزان پاسخ دهیم که به راستی علائم جوش‌نخوردن در ایمپلنت شامل چه مواردی می شود؟ هم چنین در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از عوامل موثر بر جوش‌ نخوردن ایمپلنت بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید اطلاعات مفیدی در زمینه ی ایمپلنت دندان و علائم موثر بر جوش نخوردن آن کسب نمایید، خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

جوش نخوردن ایمپلنت بررسی موارد موثر بر جوش نخوردن ایمپلنت

جوش‌نخوردن در ایمپلنت می تواند دلایل و علائم متعددی داشته باشد. برای مثال برخی از عواملی که ممکن است باعث اختلال در جوش خوردن ایمپلنت شوند، مربوط به خود بیمار می شوند. مانند چربی خون بالا، ضعف شدید سیستم ایمنی بدن فرد، مصرف طولانی مدت داروهای ضد افسردگی و … . اما برخی دیگر از عوامل درباره ایمپلنت و جوش نخوردن آن وجود دارند که مربوط به اقدامات در حین جراحی می باشند. از جمله این عوامل موثر در اختلال جوش خوردن ایمپلنت می توان به کند بودن دریل اشاره کرد. از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در جوش‌نخوردن جراحی ایمپلنت می توان به آلودگی دریل و یا آلودگی وسایل ایمپلنت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

البته موارد دیگری نیز هم چون پیچ کردن ایمپلنت به صورت غیر اصولی و با فشار زیاد می توانند باعث مشکل در پروسه ی جوش خوردن ایمپلنت ها شوند. پس توصیه می شود حتما بهترین کلینیک و بهترین متخصص ایمپلنت را برای جراحی ایمپلنت دندان هایتان انتخاب نمایید. با این کار ریسک ناشی از جوش نخوردن و سایر مشکلات ایمپلنت تا حد چشم گیری کاهش می یابد. برای دریافت خدمات دندانپزشکی مختلف مثل ارتودنسی، ایمپلنت، عصب کشی و … می توانید به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *