شرایط اصلاح دندان نیش بدون ارتودنسی

اصلاح دندان‌نیش بدون ارتودنسی چه شرایطی دارد؟ خیلی از کسانی که دندان‌نیش بیرون زده دارند، این سوال را از دندانپزشک متخصص می پرسند که آیا امکان اصلاح‌دندان نیش آن ها بدون انجام ارتودنسی وجود دارد؟ حال در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که شرایط لازم برای اصلاح‌دندان های نیش جلو زده بدون انجام ارتودنسی به چه صورت است.

اصلاح دندان نیش بدون ارتودنسیآیا اصلاح دندان نیش بدون ارتودنسی امکان پذیر است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا اصلاح دندان‌نیش بدون ارتودنسی امکان پذیر است؟ گاهی ممکن است همه ی دندان های فرد به غیر از دندان نیش مرتب باشند. در این شرایط این سوال برای بیمار مطرح می شود که آیا می توان اصلاح دندان نیش بیرون زده را بدون انجام ارتودنسی انجام داد. چرا که سایر دندان های فرد منظم هستند و از نظر او نیازی به ارتودنسی ندارند. در این باره لازم است تا به چند نکته توجه داشته باشید.

معرفی چند کارت تخفیف خوب توجه داشته باشید که دندان نیش بیرون زده حاکی از آن است که کل قوس دندان دارای ناهماهنگی و نامنظمی است. پس برای اصلاح دندان نیش بیرون زده حداقل به ارتودنسی برای یک فک معمولا مورد نیاز است. پس برای اصلاح دندان نیش بیرون زده به ارتودنسی حداقل یک فک نیاز خواهید داشت. و فکر نکنید که برای مرتب کردن دندان نیش زده نیازی به ارتودنسی کل فک نخواهید داشت. متخصصان معمولا از ارتودنسی ثابت یک فک برای مرتب کردن دندان های نیش بیرون زده استفاده می کنند. اگر نگران هزینه زیاد ارتودنسی هستید، خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید. سایت همکارت انواع خدمات دندانپزشکی را با بهترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *