رنگ کامپوزیت دندان a1 بهترین رنگ کامپوزیت است؟

آیا به راستی رنگ کامپوزیت دندان a1 بهترین رنگ کامپوزیت است؟ پرطرفدارترین رنگ کامپوزیت دندان در سال 1400 چه رنگی است؟ حتما چهره های مشهور سینمایی با دندان های کامپوزیت سفید و درخشان را دیده اید. خیلی از افراد نیز فکر می کنند که هر چه دندان سفید و روشن تر باشد طبیعی تر است. در حالی که بهتر است با طیف رنگ بندی کامپوزیت های دندان آشنایی داشته باشید و بهترین رنگ متناسب با رنگ پوست و چهره تان را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع رنگ های کامپوزیت دندان آشنایی پیدا کنید.

رنگ کامپوزیت دندان a1 معرفی دسته سایه های نرمالی دندان :

ممکن است این سوال برای مردم پیش آید که سایه های نرمالی دندان شامل چند دسته است؟ در پاسخ باید گفت شامل 4 دسته می باشد، از جمله :

  • A
  • B
  • C
  • D

در تعیین روشنی سایه ها از اعداد 1 تا 4 استفاده می شود. به طوری که عدد 1 را به عنوان نماد روشن ترین سایه در نظر می گیرند. سایه روشن سفید هالیوودی امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ های کامپوزیت معرفی می شود. در انتخاب بهترین رنگ سایه برای کامپوزیت دندان همواره لازم است تا نکاتی را مد نظر قرار دهید. بهتر است رنگ انتخابی برای کامپوزیت با تناژ پوست شما همخوانی داشته باشد. اگر چه برخی از افراد به ویژه هنرمندان ترجیح می دهند سایه های خیلی روشن را برای کامپوزیت دندان خود انتخاب کنند. دندانپزشک متخصص با در نظر گرفتن رنگ طبیعی دندان های شما می تواند بهترین رنگ کامپوزیت را به شما پیشنهاد دهد. پس حتما در این زمینه با دندانپزشک مجرب مشورت نمایید.

در سایت همکارت می توانید ثبت نام نمایید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. در صورت هر گونه سوال می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *