اگر داشتن دندان هایی سفید و صدفی برای شما اهمیت بالایی دارد اما بودجه ی کافی برای رسیدگی به آنها را ندارید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

رسیدگی به دندان ها با کارت تخفیف دندانپزشکی!دندان هایی سالم، موجب جذابیت بیشتر می­شوند.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل درباره کارت تخفیف دندانپزشکی صحبت کنیم و بگوییم چگونه با پرداخت هزینه ای پایین، دندان هایی زیبا و سفید داشته باشید. با ما همراه باشید!

مراقبت از دندان ها:

Tooth careمسواک زدن، نخ دندان و مراجعه ی منظم به دندانپزشک، راز دندان هایی سالم!

با توجه به این که دندان ها عضو مهمی از بدن هستند و در سلامت و زیبایی نیز نقش بسیار مهمی دارند، نگه داری و درمان مشکلات آنها نیز اهمیت بالایی دارد.

اما این روزها هزینه های دندانپزشکی نسبتا بالاست و ممکن است همه ی مردم توان مراقبت و درمان دندان ها بدون بیمه را نداشته باشند و این یک مشکل نگران کننده برای مردم است.

گاهی بعضی افراد با عوض کردن پزشک معالج خود سعی در کاهش هزینه های درمان دارند. گاهی نیز بعضی افراد راه ساده تر را انتخاب می‌کنند، کشیدن دندان! اما این یک راه منطقی نیست.

زیرا دندان ها علاوه بر نقش مهمی که در زیبایی و جذابیت ما دارند، در سلامتی ما نیز نقش مهمی دارند.

کارت تخفیف دندانپزشکی

داشتن دندان های سالم به جویدن کامل غذاها کمک می‌کند و از بروز مشکلات گوارشی پیشگیری می‌کند. بنابراین بهتر است فکر کشیدن دندان را از ذهنتان دور کنید.

اگر نگران هزینه های سنگین دندانپزشکی هستید، توصیه ی ما این است که در قدم اول حتما از دندان هایتان به طور منظم مراقبت کنید.

حتما از مسواک نرم و مناسب و نخ دندان استفاده کنید تا میزان پوسیدگی دندان ها را به حداقل برسانید‌.

همچنین بهتر است هر ۶ ماه یک بار به طور منظم به دندانپزشک مراجعه کنید و در صورت داشتن مشکلات جزئی سریع آنها را برطرف کنید.

اما اگر بنا به هر دلایلی مشکلاتی برای دندان هایتان پیش آمد، می‌توانید از کارت تخفیف دندانپزشکی استفاده کنید.

اما با توجه به قوانین بیمه، این روزها استفاده از بیمه برای خدمات دندانپزشکی میسر نیست و درمان دندان ها تحت پوشش بیمه نمی‌باشد.

البته بعضی بیمه ها مثل بیمه تامین اجتماعی ممکن است خدماتی مثل کشیدن دندان را پوشش دهند. اما بعضی خذمات مثل جراحی، ایمپلنت و لمینت ممکن است تحت پوشش بیمه نباشد.

کارت تخفیف دندانپزشکی با توجه به این قوانین و با در نظر گرفتن نیاز بیماران، اقدام به ارائه ی خدمات تعمیر و درمان دندان ها با تعرفه ای کمتر کرده است.

 کارت تخفیف دندانپزشکی نوعی کارت تخفیف خدماتی درمانی است که به مشما کمک می­کند با پرداخت هزینه ای کمتر به درمان و مراقبت از دندان ها بپردازید.

یکی از مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی نداشتن محدودیت ها و قوانینی مشابه بیمه است.

در ادامه قصد داریم به طور مفصل در مورد کارت تخفیف دندانپزشکی، مزایای آن و نکاتی که هنگام دریافت آن باید توجه کنیم صحبت کنیم.

کارت تخفیف دندانپزشکی چیست؟

رسیدگی به دندان ها با کارت تخفیف دندانپزشکی!کارت تخفیف دندانپزشکی موجب کاهش هزینه ها می­شود.

کارت‌تخفیف دندانپزشکی نوعی کارت تخفیف خدماتی است که از سوی دندانپزشکان و بعضی شرکت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و شما قادر خواهید بود هنگام مراجعه به دندانپزشک و ارائه ی کارت مربوطه، درصدی تخفیف دریافت کنید و هزینه های خود را کاهش دهید‌.

یک کارت‌تخفیف دندانپزشکی بسته به این که توسط کدام پزشکان ارائه شده و نوع خدمات، درصد تخفیف مشخصی دارد‌ و مانند یک قرارداد است.

بعضی کارت‌های تخفیف دندانپزشکی تخفیف های خیلی خوبی دارند و باعث می‌شوند بیماران به مشتریان دائم تبدیل شوند و همیشه برای دریافت خدمات دندانپزشکی از همان مرکز استفاده کنند‌.

می­توان گفت استفاده از کارت‌تخفیف دندانپزشکی مثل یک معامله ی دو سر سود است، یعنی هم دندانپزشکان از آن سود می‌برند هم بیماران.

بیماران با دریافت تخفیف های قابل توجه و کاهش هزینه ها سود می‌کنند.

دندانپزشکان نیز این فرصت طلایی را به دست می‌آورند که مشتریان را به مشتریان دائم خود تبدیل کنند.

و حتی ممکن است با ارائه ی خدمات خوب، توسط بیماران در سطح شهر تبلیغ شوند و به معروفیت برسند.

نکاتی که هنگام خرید کارت تخفیف دندانپزشکی باید با آنها توجه کنید:

تماس با ما

معمولا کارت‌تخفیف دندانپزشکی مدت زمان اعتبار مشخصی ( معمولا یک سال ) دارد و شما باید در ازای دریافت آن مبلغ ناچیزی پرداخت کنید.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کارت‌تخفیف دندانپزشکی هستید، باید همه ی آن ها را به دقت بررسی کنید و در پایان بهترین گزینه را انتخاب کنید‌.

۱) پیش از انتخاب کارت تخفیف، از اعتبار پزشکان طرف قرارداد با کارت‌تخفیف اطمینان حاصل نمایید.

پزشکانی که با کارت تخفیف خدمات ارائه می‌دهند باید در زمینه درمان دندان ها تخصص و سابقه ای درخشان داشته باشند.

۲) دندانپزشکی که با کارت تخفیف به درمان دندان ها می‌پردازد باید بیماران جدید را در سریع ترین زمان ممکن پذیرش کند و در پذیرش بیماران سستی به خرج ندهد.

۳) پیش از خرید کارت تخفیف، درباره ی دندانپزشک تحقیق کنید. حتی می‌توانید برای مدت زمان کوتاهی به مطب بروید و در مورد خدمات و تعرفه ها مستقیما از ایشان سوال بپرسید.

۴) به خدماتی که با استفاده از کارت تخفیف ارائه می‌شوند توجه کنید.

خرید همکارت

بعضی از کارت های تخفیف همه ی انواع درمان مثل عصب کشی، ترمیم، روکش و … را شامل می­شوند. اما بعضی کارت های تخفیف خدمات محدودتری دارند.

مطمئن شوید پزشک مورد نظر از مواد با کیفیت و درجه یک استفاده ‌می‌کند. کیفیت مواد تاثیر بسیار بالایی در دوام و ماندگاری دندان ترمیم شده دارد.

بعضی از کارت های تخفیف دندانپزشکی برای خدماتی مثل تصویربرداری اشعه ی ایکس نیز تخفیف در نظر می‌گیرند.

اما بعضی کارت‌های تخفیف برای کارهای جانبی مثل عکسبرداری، تخفیف ندارند.

برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید، می‌توانید قبل از خرید کارت تخفیف دندانپزشکی به طور تقریبی هزینه ی درمان خود را محاسبه کنید و متناسب با بودجه ی خود اقدام به خرید کارت‌تخفیف دندانپزشکی مناسب نمایید.

در واقع کارت‌تخفیف دندانپزشکی یک راه جدید و جذاب برای بازاریابی و تبدیل بیماران به مشتریان بالقوه است.

توجه داشته باشید که با توجه به این که خود دندانپزشکان این کارت ها را صادر می‌کنند، ممکن است تخفیفی بین ۲۵ الی ۵۰ درصد اعمال کنند که درصد تخفیف نیز بستگی به خود پزشک دارد و امری کاملا سلیقه ای است.

حتی بعضی دندانپزشکان در صورت مراجعه ی مداوم یک بیمار، درصد تخفیف بیشتری نیز اعمال می‌کنند که این کاملا به نفع بیمار است و می‌تواند پول بیشتری پس انداز کند.

پیدا کردن بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی:

                         رسیدگی به دندان ها با کارت تخفیف دندانپزشکی!برای مراقبت از دندان ها، بهترین کار ت‌تخفیف دندانپزشکی را پیدا کنید.

اگر پیدا کردن یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوب به دغدغه ی ذهنی شما تبدیل شده است می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و انواع کارت تخفیف دندانپزشکی را مشاهده کنید.

حتی ممکن است بعضی از کارت های تخفیف دندانپزشکی توسط چندین پزشک صادر شود که در این صورت دست شما برای انتخاب دندانپزشک باز است و می‌توانید به راحتی دندانپزشک مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اگر اقدام به جستجو در فضای اینترنت می‌کنید حتما نظرات کاربران را به دقت مطالعه کنید و معایب و محاسن هر کدام را به خاطر بسپارید.

حتی ممکن است بین چند کارت‌تخفیف دندانپزشکی مردد باشید، در این صورت بهتر است یک تماس تلفنی یا ملاقات حضوری با پزشکان داشته باشید و درصد تخفیف و شرایط دریافت تحقیق را از آنها بپرسید.

پس از مورد بررسی قرار دادن تمام نکات فوق، بر اساس وضعیت و شرایط مکانی و زمانی خود، یک کارت تخفیف دندانپزشکی خوبی انتخاب کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *