راهکار مناسب که اگر پیچ ایمپلنت بیفتد چه کنیم

خیلی از ما به دنبال راهکار مناسب برای این موضوع هستیم که اگر پیچ ایمپلنت بیفتد چه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی راهکارهای کاربردی برای مواقعی که پیچ ایمپلنت شل شد و یا افتاد، بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. هرز شدن و یا شل شدن پیچ ایمپلنت را می توان یکی از معضلات اساسی در کاشت و جراحی ایمپلنت دانست.

اگر پیچ ایمپلنت بیفتد چه کنیم ؟

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در صورت شل و یا هرز شدن پیچ ایمپلنت چه کاری باید انجام دهیم؟ پیشنهاد ما به شما در صورت مواجهه با افتادن و یا شل شدن پیچ ایمپلنت، مراجعه به دندانپزشک متخصص ایمپلنت می باشد. در اسرع وقت حتما به دندانپزشک متخصص برای ویزیت و معاینه ی دندان های ایمپلنت شده مراجعه نمایید. گاهی ممکن است فرد در هنگام غذا خوردن متوجه افتادن بخشی از ایمپلنت شود، که در این صورت بهتر است آن قطعه را نگهدارید و به نزد پزشک ببرید. حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا شل شدن ایمپلنت نشانه هایی دارد؟ چطور می توان متوجه شل و یا هرز شدن پیچ ایمپلنت ها شد؟ در پاسخ باید اشاره کنیم که بله شل شدن و یا هرز شدن پیچ های ایمپلنت معمولا با نشانه هایی همراه است. در ادامه به معرفی برخی از این نشانه ها خواهیم پرداخت.

  1. ایمپلنت اقساطیدرد در ناحیه لثه
  2. خون ریزی در لثه
  3. درد در ناحیه ایمپلنت
  4. تغییر رنگ بافت لثه

سایت همکارت به عنوان بهترین مرکز و سایت تخصصی دندانپزشکی برای کاهش هزینه های دندانپزشکی به شمار می رود. برای دریافت انواع خدمات دندانپزشکی با قیمت های هیجان انگیز تنها کافیست به این وب سایت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *