کارت اعتباری بدون سود

یکی از برترین گزینه ها برای افرادی که با مشکل مالی در توان خرید یک جا یا نقدی کالا و دریافت خدمت مواجه هستند، استفاده از کارت اعتباری بدون سود یا با سود کم است. یکی از مشکلاتی که در روز های اخیر گریبانگیر تمامی مردم جامعه شده است، تورم بالا و عدم توان خرید کالا های مورد نیاز می باشد. متاسفانه بیش از 80 درصد مردم توانایی خرید کالا های مورد نیاز خود را به صورت نقدی ندارند و فقط در شرایطی کالا یا خدمت را دریافت می کنند که بتوانند به صورت اقساطی بازپرداخت انجام بدهند.

از این رو، بسیاری از بانک ها با ارائه وام هایی جهت خرید کالا های مورد نیاز مردم، تلاش نمودند تا این مشکل را برطرف سازند. اما متاسفانه دریافت وام از طریق بانک، نیاز به چند ضامن معتبر و وثیقه های معتبر و سنگین دارد. فارغ از این مساله برای دریافت وام از بیشتر بانک ها باید سپرده ای را در آن جا قرار دهید تا قسمتی از سپرده خود را وام بگیرد. مورد دیگر آن است که در بیشتر بانک ها قسط اول و در برخی موارد سود سالانه وام از مبلغ ابتدایی وام کسر می شود. شاید مهمترین مساله در این مورد آن باشد که بهره یا کارمزد سالانه بانک ها بدر برخی موارد سیار بالا است. این امر موجب شده تا بیش از 84 درصد مردم جامعه از وام های خرید کالا نیز بی بهره بمانند. لازم به ذکر است شرایط اقساطی که برخی از فروشگاه های کالا در نظر گرفته اند نیز بسیار دشوار است. به طوری که افراد می بایست حتما دارای دسته چک معتبر باشند.

اما هیچ جای نگرانی نیست. امروزه برخی از موسسه ها و وب سایت های امور مالی چاره ای اندیشیده اند تا بتوانند این مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند. یکی از برترین موسسه های مالی که با نام همکارت شناخته می شود اقدام به صدور کارت اعتباری بدون سود نموده است. تا افراد بتوانند به وسیله آن تمامی کالا های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.  شرایط دریافت کارت های اعتباری بدون سود برای همه افراد آسان است و همه می توانند از مزایای این کارت بهره مند شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارت های اعتباری بدون سود بیشتر آشنا شوید.

 

ویژگی های کارت های اعتباری بدون سود

کارت های اعتباری بدون سود، نوعی خدمات مالی هستند که توسط برخی از بانک ها و موسسه های مالی همچون همکارت ارائه می شوند. در واقع، کارت اعتباری همان وامی است که افراد برای خرید کالا یا دریافت خدمت به آن نیاز دارند. اما تفاوت کارت های اعتباری با وام این است که شما می توانید با وام به جز خرید کالا فعالیت هایی همچون سرمایه گذاری و پس انداز انجام دهید. اما با کارت های اعتباری بدون سود یا کم بهره می بایست طبق مدت زمان تعیین شده برای خرید کالا و یا خدمت مورد نیاز خود اقدام نمایید و امکان برداشت و یا انتقال اعتبار داخل کارت به صورت پول نقد را ندارید.

ویژگی های کارت های اعتباری بدون سود

زمانی که شما برای ثبت نام کارت اعتباری بدون سود یا با کارمزد کماقدام می نمایید، ثبت نام اولیه شما از طریق وب سایت همکارت ثبت می گردد و پس از مدتی مشاورین همکارت برای ارائه راهنمایی با شما تماس گرفته و در صورت تکمیل بودن مدارک کارت اعتباری برای شما صادر می شود.

انواع کارت های اعتباری بدون سود یا کارمزد کم همکارت

به طور کلی، کارت های اعتباری همکارت به سه دسته انفرادی و سازمانی کوچک و سازمانی بزرگ تقسیم می شود. در کارت اعتباری انفرادی (ویژه درمان) مشترکین تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار با اقساط بلند مدت و بهره کم دریافت کنند و در مراکز منتخب همکارت استفاده کنند.

دسته دوم کارت اعتباری سازمانی کوچک همکارت می باشد. سازمان های طرف قرارداد با همکارت می توانند بر اساس قرارداد سازمان خود با همکارت تا سقف ۶۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و با اقساط بلند مدت و کم بهره بازپرداخت داشته باشند. منظور از سازمان های کوچک، سازمان های متشکل از ۱۰ الی ۱۰۰ نفر می باشد. ثبت نام این سازمان ها یک روزه و در محل سازمان انجام خواهد شد.

دسته سوم کارت اعتباری سازمانی بزرگ همکارت است. پرسنل سازمان های بزرگ طرف قرارداد هما ائم از مادیران، هما، کفش ملی، فناجا، ارتش، سایپا سیتروئن، باریج اسانس و … می توانند با مراجعه به دفاتر همکارت و یا دفتر امور رفاهی سازمان خود نسبت به دریافت همکارت اقدام کرده و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

 

نحوه صدور کارت اعتباری بدون سود یا کارمزد کم

امروزه روش های بسیار زیادی برای صدور کارت های اعتباری بدون سود و کارمزد کم وجود دارد. اما برخی از آن ها نیاز به مدت زمان بسیار زیاد و پرداخت هزینه های زیادی دارد. علاوه بر آن بسیاری از وب سایت های کلاهبرداری نیز وجود دارند که در زمینه امور مالی همچون صدور کارت اعتباری بدون سود فعالیت می کنند. این نوع وب سایت ها می توانند مبلغی را جهت صدور کارت از شما دریافت نمایند و از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کنند. به همین دلیل، نمی توان به تمامی وب سایت های امور مالی نیز اکتفا نمود.

اما گزینه بهتری نیز وجود دارد. یکی از برترین و معتبرترین وب سایت ها در زمینه صدور کارت اعتباری با کارمزد کم و دیگر امور مالی، سامانه همکارت می باشد. این وب سایت باسابقه در زمینه امور مالی، قادر است به کمک کارشناسان و متخصصان امور مالی تمامی اقدامات صدور کارت های اعتباری بدون سود یا کارمزد پایین را برای مشترکین در کمترین زمان ممکن انجام دهد. به همین دلیل، بهترین گزینه مراجعه به وب سایت همکارت برای صدور و دریافت کارت های اعتباری بدون سود می باشد. علاوه بر آن اگر اطلاعات کاملی راجع به مزایای این کارت ندارید، می توانید از کارشناسان همکارت راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شرایط عمومی دریافت کارت های اعتباری بدون سود

یکی از مهم ترین نکات برای دریافت وام کارت های اعتباری، دارا بودن تمامی شرایط می باشد. یکی از مهم ترین شرایطی که افراد می بایست برای دریافت کارت های اعتباری داشته باشند، سن قانونی است. افراد برای دریافت وام کارت اعتباری می بایست حداقل 18 سال تمام را داشته باشند تا بتوانند وام کارت اعتباری را دریافت نمایند. البته افرادی که در سنین کمتری هستند، می توانند از مزایای وام کارت اعتباری بهره مند شوند. والدین می توانند برای تهیه نیاز فرزندان زیر 18 سال خود، اقدام به دریافت وام کارت اعتباری نمایند. لازم به ذکر است، دریافت وام برای افراد زیر هجده سال بدون مراجعه والدین امری غیر ممکن است.

یکی دیگر از شرایط دریافت وام کارت اعتباری، دارا بودن حساب بانکی معتبر و نداشتن بدهی معوق بانکی می باشد. بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند، که ارتباط حساب بانکی معتبر با دریافت

شرایط عمومی دریافت کارت های اعتباری بدون سود افراد برای دریافت وام کارت های اعتباری نیازی به ضامن ندارند و خودشان می توانند ضمانت وام خود را انجام دهند. اما برای آن که بتوانید ضامن خود بشوید، می بایست یک پرینت سه ماهه از تراکنش های حساب خود داشته باشید و علاوه بر آن اعتبارسنجی (یک استعلام از طریق بانک از حساب و سابقه ی دریافت وام) خود دریافت نمایید. مشاورین همکارت با استعلام اعتبارسنجی میزان دریافت اعتبار یا وام کارت اعتباری شما را مشخص می کنند.

 

مزایای کارت اعتباری بدون سود

همان طور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه تمامی بانک ها وام هایی را که در نظر می گیرند، دارای شرایط خاصی هستند. افراد برای دریافت وام از بانک، می بایست حداقل دو ضامن معتبر کارمند داشته باشند. علاوه بر آن، متقاضیان وام باید یک وثیقه سنگین و معتبر همچون جواز کسب یا سند ملک به همراه خود داشته باشند. جالب است بدانید پس از طی نمودن تمامی مراحل، متقاضیان می بایست مدت زمان بسیار طولانی را جهت دریافت وام صبر کنند. در بیشتر موارد باید سپرده ای را مدتی در حساب بانکی خود نگه دارند و بعد از آن بتوانند قسمتی از آن سپرده را به صورت وام دریافت کنند. یا در برخی موارد باید سود سالانه و یا قسط اول را هنگام دریافت وام پرداخت کنند.

بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که مزایای دریافت کارت اعتباری بدون سود چیست؟ یکی از مهم ترین مزایای دریافت وام کارت اعتباری، انجام تمامی مراحل با سرعت بالا می باشد، به طوری که روند ثبت نام تا دریافت اعتبار و وام کارت اعتباری در کمتر از یک هفته و به آسانی انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد فرصت مراجعه حضوری را برای دریافت وام ندارند. آن ها می توانند با مراجعه به وب سایت همکارت در کمتر از 15 دقیقه ثبت نام اولیه وام خود را انجام دهند.

یکی دیگر از مزایای دریافت وام کارت اعتباری، بهره یا کارمزد سالیانه کم می باشد. همکارت برای وام های کارت اعتباری 4 الی 1۵ درصد کارمزد سالانه در نظر گرفته اند تا تمامی مردم بتوانند از مزایای فراوان وام کارت اعتباری بهره مند شوند.

آیا کارت اعتباری بدون سود برای همه افراد قابل استفاده است؟ 

آیا کارت اعتباری بدون سود برای همه افراد قابل استفاده است؟

کارت های اعتباری بدون سود، برای برخی از افراد از جمله اتباع غیر قابل استفاده است. البته این بدان معنا نیست که افراد اتباع نمی توانند از مزایای کارت های اعتباری بهره مند شوند. بلکه آن ها می توانند کارت های اعتباری با شرایط دیگری را دریافت نمایند. علاوه بر آن، افرادی که دفعات قبل کارت اعتباری دریافت نموده اند و در پرداخت اقساط آن خوش حساب نبودند، نمی توانند مجددا برای دریافت کارت های اعتباری بدون سود اقدامات لازم را انجام دهند.

نحوه استفاده از کارت اعتباری بدون سود

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن و با توجه به مراکز منتخب همکارت از کارت اعتباری کم کارمزد خود به راحتی استفاده کرده و کالاهای مورد نیاز و یا خدمات درمانی خود را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *