درباره ایمپلنت چیست و چگونه انجام می شود ؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ایمپلنت چیست و چگونه انجام می شود. ایمپلنت دندان را می توان یکی از شیوه های پرطرفدار برای جایگزین کردن ریشه ی دندان دانست. از شیوه ی ایمپلنت در دندانپزشکی برای جایگزین کردن یک و یا چند دندان استفاده می شود. دندان ایمپلنت با دندان های طبیعی فرد سازگاری دارد و از این نظر مشکلی نخواهد داشت. در ادامه بیشتر با روش ایمپلنت دندان آشنا خواهیم شد. اگر علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری درباره ی ایمپلنت دندان کسب نمایید توصیه می کنیم خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

ایمپلنت چیست و چگونه انجام میشود

ایمپلنت‌چیست و چگونه انجام می شود ؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که ایمپلنت چیست و چگونه انجام می شود؟ جراحی ایمپلنت عموما به همراه بی حسی موضعی صورت می پذیرد. بدین صورت فرد در حین عمل جراحی کاشت و ایمپلنت دندان بیدار است ولی دردی در ناحیه دهان و دندان حس نخواهد کرد. در صورتی که بیمار خیلی اضطراب داشته باشد از مسکن و آرام بخش استفاده می شود. دندانپزشک متخصص با ایجاد حفره ی کوچک در لثه ی بیمار، اقدام به جراحی ایمپلنت می کنند.

 

خرید همکارت

گاهی ممکن است ایمپلنت دندان در یک جلسه و به صورت فوری انجام شود. در موارد نادر ممکن است از بیهوشی برای جراحی ایمپلنت استفاده کنند. افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند، می توانند با کمک شیوه ی جراحی کاشت و ایمپلنت دندان از دست رفته را جایگزین نمایند. برای شروع پروسه ی درمان دندان از دست رفته حتما با پزشک متخصص ایمپلنت مشورت نمایید.

برای کاهش قیمت ایمپلنت دندان و یا سایر خدمات دندانپزشکی مانند ارتودنسی، عصب کشی، پر کردن دندان و … می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید. پشتیبان های ما در این مجموعه پاسخگوی سوالات احتمالی شما هستند.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *