خدمات پاراکلینیکی با کارت تخفیف همکارت:

خدمات پاراکلینیکی

در حال حاضر هزینه­ی خدمات پاراکلینیکی سیر صعودی داشته است. به همین علت کارت تخفیف همکارت در صدد رفع نیاز هموطنان و خدمت­رسانی به آنها بهترین خدمات پاراکلینیکی را با مناسب­ترین قیمت در اختیار هموطنان قرار می­دهد.

خدمات پاراکلینیکی:

خدمات پاراکلینیکی در حقیقت خدماتی در ارتباط با تشخیص بیماری‌های نهفته در بدن ما می‌باشند.

این بیماری‌ها معمولا با معاینه توسط پزشک به سرعت قابل تشخیص نیستند و برای تشخیص آنها بایستی از یک سری آزمایش‌های خاص استفاده نمود.

در حال حاضر خدمات پاراکلینیکی درصد بالایی از هزینه‌های درمانی خانواده‌ها را تشکیل میدهند و جزو خدمات نسبتا گران قیمت به شمار می­روند‌.

کارت تخفیف چیست؟انواع خدمات پاراکلینیکی:

خدمات پاراکلینیکی به دو گروه  طبقه بندی می‌شوند.

دسته‌ی اول شامل خدماتی مثل سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن و سی تی اسکن، آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی قلب می‌باشد.

دسته‌ی دوم خدماتی مانند تست ورزش، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز، آنژیوگرافی قلب و چشم، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و هولترمانیتورینگ قلب می‌باشد.

لزوم استفاده از خدمات پاراکلینیکی:

در حال حاضر استفاده از خدمات پاراکلینیکی به اندازه‌ای اهمیت دارد که از آن نه تنها برای تشخیص بیماری‌ها، بلکه برای پیشگیری از آنها نیز استفاده می‌‌شود‌‌.

با کمک خدمات پاراکلینیکی میتوان احتمال ابتلا به انواع عفونت‌ها، تغییر حجم ریه، بیماری‌های تنفسی،  انواع شکستگی، باریک شدن رگ‌ها و … را به طور سریع تشخیص داد و با انجام اقدامات لازم از گسترش آنها جلوگیری نمود.

هزینه‌ی خدمات پاراکلینیکی:

کاهش هزینه خدمات پاراکلینیککاهش هزینه خدمات پاراکلینیک

هزینه­ی خدمات پاراکلینیکی به عواملی مثل موقعیت مرکز، اعتبار مرکز، نوع خدمت و … بستگی دارد. برای مثال طبیعی است که هزینه­ی آنژیوگرافی قلب در مقایسه با آزمایش خون بیشتر باشد.

همچنین هرچه تجهیزات یک مرکز مدرن­تر باشد، هزینه­ی خدماتی که ارائه می­دهد نیز افزایش خواهد  یافت.

همانگونه که ذکر شد در حال حاضر خدمات پاراکلینیکی هزینه‌های نسبتا بالایی دارند. البته بیمه‌های درمانی بعضی از  این خدمات را پشتیبانی می‌کنند.

تمامی خدمات دسته‌ی ‌اول تحت پوشش بیمه‌ می‌باشند. البته لازم به ذکر است هزینه‌ای که می‌پردازید رابطه‌ی مستقیمی با شرکت بیمه‌ای مربوطه دارد.

خدمات دسته‌ی دوم نیز بستگی به شرکت بیمه‌ای دارند، به طوری که بعضی شرکت‌ها همه‌ی خدمات را پوشش می‌دهند و بعضی دیگر ۲ الی ۳ تا از خدمات را پوشش می­دهند.

ایمپلنت اقساطی به علت اینکه معمولا بیمه‌ها بخش اندکی از هزینه‌های خدمات پاراکلینیکی را می‌پردازند، بایستی به دنبال یه راهکار مناسب‌تری برای کاهش هزینه‌ی خدمات پاراکلینیکی بود.

کارت تخفیف همکارت، اولویت اول هر ایرانی برای کاهش هزینه‌ی خدمات پاراکلینیکی است.

چرا کارت تخفیف همکارت؟

همکارتهمکارت

کارت تخفیف همکارت جزو معدود کارتهای تخفیفی است که در شهرهای مختلفی فعال است و همواره مشتریان زیادی دارد.

 اما دلایل محبوب بودن کارت تخفیف همکارت چیست؟ و چرا بهتر است همه­ی ما یک همکارت داشته باشیم؟

مزایای کارت تخفیف همکارت:

  • درصد تخفیف بالا:

کمتر کسی پیدا می‌شود که به فکر کاهش هزینه‌های زندگی نباشد.

 ۹۹ درصد افراد به دنبال یافتن راهی برای صرفه جویی در  تمامی هزینه‌ها هستند و خدمات درمانی و پاراکلینیکی نیز از این قاعده مستثنی نمی­باشند.

کارت تخفیف همکارت با در نظر گرفتن شرایط افراد جامعه، خدمات پاراکلینیکی را با پایین‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

شگفت‌ انگیزترین تخفیف که با کارت تخفیف همکارت میتوان دریافت نمود، تخفیف ۵۰ درصدی است. یعنی با همکارت قادر هستید هزینه‌ی خدمات پاراکلینیکی را نصف نمایید‌.

  • معرفی چند کارت تخفیف خوبمعتبرترین مراکز:

کیفیت خدماتی که دریافت می‌شود رابطه‌ی مستقیمی با سلامتی ما دارد‌. بنابراین بایستی حدالامکان به معتبرترین مراکز با پیشرفته‌ترین تجهیزات مراجعه نمود.

کارت تخفیف همکارت این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ای مناسب به بهترین مراکز  پاراکلینیکی مراجعه کنند.

  • خدمات گسترده:

کارت تخفیف همکارت یک کارت تخفیف چندکاره است و خدمات آن به خدمات پاراکلینیکی محدود نمی‌شود.

به طوری که با داشتن آن می‌توانید از خدمات متنوعی مثل دندانپزشکی، کاشت مو، لیپوماتیک، جراحی زیبایی بینی، تزریق انواع فیلر و بوتاکس، لیزر موهای زائد و خدمات بستری و زایمان بهره‌مند شوید.

  • خدمات سراسری:

کارت تخفیف همکارت در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، یزد و کاشان فعال بوده و همکارتی‌های عزیز می‌توانند به مراکز همکارت در هر یک از شهرهای فوق مراجعه نموده و از خدمات آنها بهره ببرند.

  • امکان دریافت تخفیف به طور آنی:

از مهمترین مزایای کارت تخفیف همکارت، تخفیفات آنی آن است.

یعنی پس از مراجعه به مراکز همکارت، هزینه‌های شما محاسبه می‌شوند و پس از اعمال تخفیفات شما بخش اندکی از هزینه‌ها را پرداخت خواهید نمود.

  • رسیدگی به دندان هااستفاده‌ی سریع و آسان:

مهمترین ویژگی هر کارت تخفیفی نحوه‌ی استفاده‌ی آن است.

کارت تخفیف همکارت به نوعی طراحی و ساخته شده که همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند بدون هیچ نوع پیچیدگی خاصی از آن استفاده نمایند‌.

  • قابلیت عضویت در باشگاه مشتریان:

یکی از خدمات بسیار جذاب کارت تخفیف همکارت، باشگاه مشتریان آن است.

با کمک باشگاه مشتریان شما می­توانید از فروشگاه­های زنجیره­ای خرید نموده و از جشنواره­ها و تخفیفات مناسبتی سریعا آگاه گردید.

همکارت، بیمه نیست!

تعدادی از مشتریان به اشتباه تصور می­کنند کارت تخفیف همکارت در حقیقت نوعی بیمه­ی تکمیلی است.

همکارت هیچ شباهتی به سازمان­های بیمه­ای ندارد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کارت تخفیف همکارت چه تفاوتی با بیمه دارد؟

تفاوت کارت تخفیف همکارت با بیمه:

  • هزینه ­های پرداختی:

با خرید همکارت شما قادر هستید تا حد قابل توجهی هزینه­ی درمان و اقدامات زیبایی خود را کاهش دهید. در حالی که بیمه­ها فقط قسمت کوچکی از هزینه­های پرداختی بیماران را می­پردازد.

  • کارت تخفیف دندانپزشکیتنوع خدمات:

سیاست بیمه­ها به گونه­ای است که تنها خدمات درمانی و بخشی از خدمت پاراکلینیکی را پشتیبانی می­کنند.

در حالی که کارت تخفیف همکارت امکان استفاده از خدمات زیبایی متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد.

  • نحوه­ی ثبت نام:

معمولا کسانی که تمایل دارند در سازمان­ها یا شرکت­های بیمه­ای عضو شوند بایستی تعداد زیادی مدارک و تست­های پزشکی ارائه دهند.

در حالی که برای خرید و استفاده از کارت تخفیف همکارت شما هیچ مراحل اداری دشواری را طی نمی­نمایید.

  • زمان پرداخت هزینه:

بیمه­شدگان به طور معمول هنگام مراجعه به مراکز تحت پوشش بیمه، همه­ی هزینه را یکجا پرداخت می­کنند و سپس در صف انتظار قرار می­گیرند تا بتوانند پس از سپری شدن چند روز بخشی از هزینه­ی پرداختی را دریافت کنند.

اما همانگونه که قبلا نیز اشاره نمودیم، تخفیفات کارت تخفیف همکارت به طور آنی است و نیازی به منتظر ماندن در صف انتظار نیست.

  • هزینه ­ی یک ساله:

به طور معمول روال پرداخت حق بیمه اینگونه است که شما ماهانه مبلغ نسبتا بالایی را به عنوان حق بیمه می­پردازید.

در حالی که شما تنها یک مرتبه در سال هزینه­ای نسبتا مناسب را برای عضویت در همکارت می­پردازید. این هزینه­ در مقابل خدمات دریافتی بسیار ناچیز و مقرون به صرفه است.

برای کاهش هزینه­ ی خدمات پاراکلینیک چگونه کارت تخفیف همکارت بخریم؟

خرید کارت تخفیف همکارتخرید کارت تخفیف همکارت

برای خرید همکارت کافی است به نشانی اینترنتی www.hamcart.com  رفته و ابتدا مشاوره­ی رایگان دریافت کنید.

موقع مشاوره می­توانید تمامی پرسش­های خود را در مورد کارت تخفیف همکارت، مراکز آن، درصد تخفیفات و … از مشاوران همکارت بپرسید.

پس از طی نمودن مرحله­ی مشاوره و کسب آگاهی از شرایط، به منوی ثبت نام مراجعه و اطلاعات شخصی خود مثل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی محل سکونت خود را وارد نمایید.

در مرحله­ی بعد لازم است هزینه­ ی ثبت نام و صدور کارت تخفیف همکارت خود را بپردازید.

کارت تخفیف شما در اسرع وقت به دستتان می­رسد.

لازم به یادآوری است که هر بار که قصد مراجعه به مراکز همکارت را دارید با شماره 44281000-021 تماس بگیرید تا به بهترین و نزدیک­ترین مراکز همکارت ارجاع داده شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *