امروزه با توجه به شرایط نامطلوب سلامت جسمانی و روحی از جمله افسردگی، نداشتن مهارت در روابطهای فردی، کم تحرکی، تغذیه ناسالم در جامعه بروز بیماریهای روحی، فلبی عروقی، گوارشی و … افزایش یافته است. داشتن عادات نامطلوب غذایی و نداشتن تحرک و ورزش و نشاط کافی در زندگی روزمره منجر به اختلالات متابولیک مثل چاقی و نداشتن اندامی متناسب و در نتیجه ایجاد بیماریهای مختلف است. با کارت اعتباری همکارت بهترین متخصصین و پزشکان در کنار شدما هستند.

متخصصین و پزشکان کلینیک لاغری برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکارهای نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک گردند.

شیوه های نوین و جالبی برای افراد وجود دارند تا آن ها به تناسب اندام برسند، چیز هایی که حتی به ذهن بشر در گذشته نزدیک هم خطور نمی کرد امروزه به شیوه های پزشکی تبدیل شده که به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند. علاوه بر راه های کلاسیک و معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف امروز افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی نیز می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند.

 

Indoor shot of uncertain confused plump young male facing hard choice as he has to chose between fresh organic apple in one hand and delicious bar of chocolate in other. dilemma, diet and food Free Photo

 

 

روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی

  • رژیم لاغری (به همراه یا بدون مکمل های کمکی)، شایع ترین و معمول ترین روش درمان لاغری، رژیم غذایی است.
  • ورزش های هوازی
  • ماساژ (به همراه استفاده از دستگاه هایی که با ابزار CUP و Roll کار می کنند.)
  • لیپوماتیک (یا سایر روش های لیپوساکشن)
  • جراحی های کاهنده شکم و سینه (ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی)
  • جراحی های دستگاه گوارش (مثل: باندینگ، إسلیو، بای پس معده)
    Premium Photo | Fat athlete on workout in fitness club, fatness.


تاثیر لاغری بر پوست

افراد زیادی هنگامی که تصمیم برای لاغر شدن می‌گیرند به اولین نکته‌ای که توجه می‌کنند تاثیر لاغری بر پوست می‌باشد. درست است که لاغری و متناسب بودن اندام تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد اما تاثیر پوست در زیبایی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت و هیچ کس از پوستی افتاده و پر از چین و چروک خوشش نمی‌آید؛ به همین دلیل افراد همیشه به دنبال رژیم‌های غذایی هستند که زیبایی و جوانی پوست آنها را از بین نبرد و تاثیر لاغری بر پوست دیده نشود

 

هزینه درمان چاقی

۲۹ میلیون ایرانی دچار چاقی و اضافه وزن هستند. ۱۰ درصد هزینه خانواده هایی که دچار چاقی هستند صرف درمان چاقی و بیماری های مرتبط با آن می شود. در کشوری مانند انگلیس سالانه ۲۷ میلیارد پوند صرف مشکلات مرتبط با چاقی می شود که از این مقدار نزدیک ۸ میلیارد پوند صرف خدمات درمانی در خصوص چاقی می شود. تعرفه ها و هزینه عمل لاغری در مقایسه با هزینه های عدم جراحی چقدر سرسام آور و نجومی تر است.

این روزها هزینه هر کالا یا خدمتی بسیار بالاست، چه برسد به هزینه درمان چاقی که از ابتدا بسیار سرسام آور بود.

برای همین شاید کمی سخت باشد تا بتوانیم مناسب سلیقه خود بهترین پزشک را انتخاب کنیم.

همکارت برای شما این قابلیت را فراهم کرده تا با انتخاب بهترین پزشک از بین منتخب های مجموعه بتوانید با اقساط یک تا 18 ماهه به درمان چاقی خود بپردازید.

 

Pensive bearded bald man keeps hands on big tummy, stands in thoughtful pose, has tattooed arms, thick beard, wears round glasses, isolated over yellow wall, blank space aside, thinks or doubts Free Photo

 

برای ثبت نام و دریافت فوری همکارت اینجا کلیک کنید.

 

لیست زیر مراکز منتخب همکارت از بهترین درمانگاه های چاقی را نشان می دهد.

 

ردیف شهر تعداد اقساط پیش پرداخت تلفن محدوده نام مرکز
1 تهران 6 0 02144281000 مجیدیه شمالی زیبایی و تناسب اندام گلسیما
2 تهران 6 0 02144281000 میدان تجریش زیبایی و تناسب اندام گلسیما
3 تهران 3 0 02144281000 بلوار فردوس شرق آیسان6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *