آیا شما هم به جستجو درباره ی قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان می باشید؟ این سوال برای خیلی از اهالی اصفهان ممکن است رخ دهد که به راستی در بین انواع کامپوزیت های مختلف کدام یک از بقیه بهتر است؟ در هنگام مراجعه به دندانپزشکی افراد این سوال را از دندانپزشک خود می پرسند که از چه کامپوزیتی برای ترمیم دندان خود استفاده کنیم؟ قیمت کامپوزیت ها در سال جدید چه میزان تغییر خواهد کرد؟ تعرفه دندانپزشکی برای انجام کامپوزیت در سال 1400 چه طور خواهد شد؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی پارامترهای مهم و تاثیرگذار بر قیمت کامپوزیت های دندان بپردازیم. اگر شما هم می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب نمایید پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است ؟

هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان به صورت جدول زیر میباشد.

نوع کامپوزیت هزینه عادی با 30 درصد تخفیف با 50 درصد تخفیف
کامپوزیت یک سطحی 400 هزار تومان 280 هزار تومان 200 هزار تومان
کامپوزیت دو سطحی 450 هزار تومان 315 هزار تومان 225 هزار تومان
کامپوزیت سه سطحی 500 هزار تومان 350 هزار تومان 250 هزار تومان
کامپوزیت ونیر 1.200.000 840 هزار تومان 600 هزار تومان
ایمپلنت کامپوزیت 200 هزار تومان 140 هزار تومان 100 هزار تومان

لیست هزینه های کامپوزیت دندان در اصفهان

توجه داشته باشید تمام تخفیف های موجود در این لیست فقط با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت امکان پذیر است، برای دریافت کارت تخفیف همکارت وارد سایت همکارت شوید و فرم ثبت نام را پر کنید یا با شماره 1000 28 44 021 تماس بگیرید.

با همکارت علاوه بر این که میتوانید کاهش هزینه کامپوزیت دندان را داشته باشید بلکه میتوانید تمام هزینه دندانپزشکی را از 30 تا 50 درصد تخفیف دریافت کنید.

قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان

پارامتر های تاثیرگذار بر قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان

در این بخش از مقاله به معرفی برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کامپوزیت در اصفهان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دستمزد دندانپزشک : کلینیک دندانپزشکی که برای انجام کامپوزیت در اصفهان مراجعه می کنید می تواند تاثیر زیادی بر قیمت نهایی کامپوزیت دندان داشته باشد. همچنین دستمزد دندانپزشک متخصص نیز بر هزینه ی کامپوزیت دندان موثر خواهد بود.

کیفیت مواد به کار رفته : کیفیت مواد اولیه به کار رفته در کامپوزیت های دندان نیز به عنوان پارامتر های مهم بر قیمت کامپوزیت های دندان شناخته می شوند. شایان ذکر است که سطح کیفی کامپوزیت های دندان متفاوت می باشد.

خرید همکارتموارد دیگری نیز از جمله نوع و جنس کامپوزیت بر قیمت نهایی کامپوزیت دندان تاثیر گذارند. کامپوزیت ها در جنس، نوع و … مختلفی تولید می شوند. شاید جالب باشد بدانید کامپوزیت ها برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. این طور نیست که فقط یک نوع کامپوزیت داشته باشیم.

برای برخورداری از تخفیفات ویژه برای انجام کامپوزیت دندان در اصفهان می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید.

جالب است بدانید :

با همکارت میتوانید تمام خدمات دندان پزشکی را از جمله کامپوزیت دندان ، ایمپلنت دندان و لمینت دندان را به صورت اقساطی استفاده کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *