بستن پیچ ایمپلنت به چه صورت است؟

خیلی از مراجعه کنندگان این سوال را دندانپزشک متخصص ایمپلنت می پرسند که بستن پیچ ایمپلنت به چه صورت است؟ یکی از مراحل حائز اهمیت در ایمپلنت دندان را می توان مرحله ی گذاشتن پیچ ایمپلنت دانست. به عبارت دیگر می توان گفت که انجام ایمپلنت بدون حضور پیچ هیچ معنایی ندارد. از این رو گذاشتن پیچ ایمپلنت و پیشگیری از هرز شدن آن در اولویت هر جراحی ایمپلنت قرار دارد. از پیچ فیکسچر در داخل فک استفاده می شود و از بیرون قابل رویت نمی باشد. استحکام پیچ ایمپلنت در موفقیت آمیز بودن عمل ایمپلنت بسیار مهم می باشد. در ادامه بیشتر با این قطعه ی پرکاربرد و مهم در ایمپلنت آشنا خواهیم شد.

بستن پیچ ایمپلنتمراحل کاشت و بستن پیچ ایمپلنت :

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی مراحل کاشت و بستن پیچ ایمپلنت بپردازیم. اگر شما هم می خواهید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

برش لثه : دندانپزشک متخصص ایمپلنت در وهله ی اول برای کاشت پیچ ایمپلنت، لثه ی بیمار را برش می دهد.

ایجاد سوراخ کوچک در استخوان فک : در این مرحله دندانپزشک متخصص ایمپلنت با ابزارهای تخصصی اقدام به ایجاد سوراخ کوچک در استخوان فک بیمار خواهد کرد.

ایمپلنت اقساطیگذاشتن پیچ : در آخر دندانپزشک در واقع فیکسچر و یا همان پیچ ریز ایمپلنت را درون استخوان فک بیمار قرار می دهد. از این پیچ به عنان ریشه برای ایمپلنت دندان یاد می شود. به همین خاطر بستن محکم و جلوگیری از  هرز شدن پیچ بسیار حائز اهمیت می باشد.

سایت همکارت به عنوان بهترین سایت تخفیف برای انواع خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی، پر کردن دندان و … شناخته می شود. پس شما هم همین امروز برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی به سایت همکارت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *