بررسی هیلینگ ایمپلنت

اولین سوال که درباره ی هیلینگ‌ایمپلنت پیش می آید این است که اصلا هیلینگ‌ایمپلنت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی هیلینگ بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنی حتما خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید. به سیلندرهای گنبدی شکل که در واقع بر روی لثه بیمار در هنگام ایمپلنت دندان قرار می گیرند، هیلینگ گفته می شود. این قطعات از جنس فلز بوده و ارتفاعی بالغ بر 2 الی 3 سانتی متر دارند. متریال به کار رفته در هیلینگ می تواند از آلیاژهای تیتانیوم باشد. البته بعضا دیده می شود که این قطعه از خود تیتانیوم نیز ساخته شده باشد. هیلینگ نقش مهمی و کلیدی در جراحی ایمپلنت دندان را دارد. در ادامه بیشتر با وظایف و نقش هیلینگ آشنا خواهیم شد.

هیلینگ ایمپلنتهیلینگ‌ایمپلنت چیست و چه کاربردی دارد ؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد هیلینگ در جراحی کاشت و ایمپلنت‌دندان بپردازیم. تا به این جا با تعریف هیلینگ آشنا شدیم. اگر بخواهیم از نقش هیلینگ بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که این قطعه در واقع از ورود باکتری و جسم خارجی به پایه ایمپلنت جلوگیری می کند.

ایمپلنت اقساطیبه همین خاطر است که گفته می شود هیلینگ نقش مهمی در کاشت ایمپلنت دندان ایفا می کند. شاید جالب باشد بدانید شکل و فرم نهایی روش ایمپلنت نیز بر اساس هیلینگ مشخص می شود. چرا که هیلینگ به لثه ی بیمار فرم و شکل خاصی می بخشد. هزینه هیلینگ به موارد مختلفی بستگی دارد. همان طور که می دانید ایمپلنت دندان یک روش نوین و کارساز برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته محسوب می شود. برای کاهش هزینه های دندانپزشکی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی و … می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *