ارتودنسی دو دندان جلو چگونه است؟ شاید تصور عموم مردم از ارتودنسی این باشد که کل دندان ها حداقل در یک فک باید ارتودنسی شوند. در صورتی که گاهی ممکن است تمامی دندان ها صاف باشند و تنها دو دندان‌جلو نیاز به ارتودنسی داشته باشد. برای تشخیص بهترین نوع ارتودنسی توصیه می شود حتما با پزشک حاذق مشورت نمایید. دندانپزشک متخصص پس از انجام معاینات لازم بهترین نوع ارتودنسی را برای شما تجویز خواهد کرد. حال سوال دیگری که ممکن است پیش آید این است که به راستی هزینه ی ارتودنسی دو دندان جلو چه قدر است؟

ارتودنسی دو دندان جلوهزینه ارتودنسی دو دندان جلو

از آن جایی که دو دندان جلو تاثیر زیادی در لبخند و زیبایی دندان های شما دارد، پس باید برای صاف و مرتب بودن این دندان ها ارزش بیشتری قائل شد. به همین خاطر شیوه ای تحت عنوان ارتودنسی دو دندان‌جلو برای از بین بردن کجی ها و نامنظمی ها وجود دارد. از طرفی اگر ارتودنسی‌دو دندان جلو را هر چه سریع تر انجام ندهید، ممکن است به مرور زمان این انحراف در دندان های جلو به دندان های مجاور نیز فشار وارد کند.

کارت تخفیف چیست؟ که در نتیجه می تواند سبب ایجاد ناهنجاری و پوسیدگی در دندان های مجاور نیز بشود. حال اگر بخواهیم به این پرسش جواب دهیم که هزینه ارتودنسی‌دو دندان جلو چه قدر می شود؟ باید بگوییم که عوامل بسیاری در تعیین قیمت ارتودنسی برای دو دندان‌جلو تاثیر گذارند. یکی از پارامترهای تاثیرگذار را می توان طول درمان ارتودنسی دانست. سن بیمار یکی دیگر از موارد حائز اهمیت به شمار می رود. وضعیت سلامت فک و دندان های مجاور از دیگر نکات مهم برای تعیین هزینه ارتودنسی برای دو دندان جلو محسوب می شود. برای کاهش هزینه های دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، عصب کشی، ایمپلنت و … تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *