یکی از برترین کشورهای سازنده ایمپلنت در دنیا را می توان سوئیس دانست. کیفیت و قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. شاید در هنگام جستجوی قیمت انواع ایمپلنت‌سوئیسی متوجه تفاوت قیمت ها شده باشید.

خرید همکارت

اما به راستی قیمت ایمپلنت سوئیسی به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع ایمپلنت سوئیسی به همراه قیمت آن ها بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید در مورد ایمپلنت های سوئیسی اطلاعات جدیدی کسب کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قیمت انواع ایمپلنت سوئیسیقیمت انواع ایمپلنت سوئیسی

مزایا و قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی :

قیمت انواع ایمپلنت‌سوئیسی به پارامترهای مختلفی از جمله مواد و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. دستمزد پزشک معالج نیز از جمله موارد تاثیر گذار بر قیمت نهایی ایمپلنت می باشد. ایمپلنت های اشترومن و نئودنت را می توان از جمله ایمپلنت های معروف و شناخته شده سوئیسی در حوزه دندانپزشکی معرفی کرد. از دیگر برندهای ایمپلنت سوئیسی می توان به برند SPI اشاره کرد که قدمتی دیرینه در ساخت ایمپلنت دارد. در ادامه به معرفی برخی از برندهای سوئیسی مشهور در زمینه ی ساخت ایمپلنت دندان خواهیم پرداخت.

ایمپلنت برند اس آی سی (  SIC ) : از جمله برندهای سوئیسی پرطرفدار در ایران می توان به ایمپلنت برند اس آی سی اشاره کرد. کیفیت متوسط و قیمت مناسب از جمله مهم ترین ویژگی های این ایمپلنت به شمار می روند.

هزینه دندانپزشکی

ایمپلنت بیودنتال : این برند ایمپلنت سوئیسی در کشور ما دارای نمایندگی بوده و از برندهای نسبتا جدید در این حوزه محسوب می شود.

ایمپلنت ایده : این برند از ایمپلنت های سوئیسی نیز بسیار مورد توجه دندانپزشکان ایرانی قرار گرفته و قیمت مناسبی دارد. برای استفاده از خدمات دندانپزشکی ارزان قیمت به همراه تخفیف تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *