می دانید آیا برای ایمپلنت بیهوشی دارد ؟

خیلی از مردم این سوال برایشان ایجاد می شود که آیا برای ایمپلنت بیهوشی دارد؟ از نظر شما ایمپلنت نیاز به بی حسی و یا بیهوشی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم. برخی از افراد ممکن است از دندانپزشکی و جراحی ایمپلنت خیلی ترس داشته باشند. برای کسانی که فوبیا و ترس از دندانپزشکی دارند نیز راهکارهایی وجود دارد. برای این دسته از افراد می توان برای مثال از بیهوشی برای انجام جراحی ایمپلنت استفاده کرد. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید، پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

آیا برای ایمپلنت بیهوشی دارد آیا برای ایمپلنت بیهوشی دارد ؟

همان طور که در بخش قبل اشاره استفاده از بیهوشی می تواند برای انجام جراحی ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرد. اما برای انجام جراحی ایمپلنت با بیهوشی حتما با دندانپزشک معالج خود مشورت نمایید. برای بیهوشی قبل از جراحی ایمپلنت دندان از متخصص بیهوشی معمولا کمک گرفته می شود. به همین منظور فرد نیازی نیست به بیمارستان مراجعه کند. در کلینیک های مجهز دندانپزشکی با درخواست بیمار می توان پیش از جراحی ایمپلنت او را بیهوش کرد تا دیگر ترسی از جراحی ایمپلنت نداشته باشد.

شایان ذکر است که در اکثر مواقع از بی حسی برای انجام جراحی ایمپلنت دندان استفاده می شود. توجه داشته باشید که بی حسی در ایمپلنت دندان با بی حسی مورد استفاده در کشیدن و یا پر کردن دندان متفاوت است. در هنگام جراحی ایمپلنت در صورتی که از بی حسی استفاده شود، فرد هیچ گونه احساس درد در ناحیه جراحی نخواهد داشت.  می توانید انواع خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت، عصب کشی، ارتودنسی، کامپوزیت، پر کردن و … را از سایت همکارت دریافت نمایید. برای این منظور تنهای کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *