قیمت لمینت دندان + خصوصیات

امروزه آنقدر روش ها و ترفندهای زیادی در حوزه دندانپزشکی وارد شده است که شاید خیلی ها نتوانند تفاوت بین لمینت دندان و انواع کامپوزیت ها را تشخیص دهند. از این رو ما در این مقاله به قیمت لمینت دندان و ویژگی های آن بپردازیم تشلما تشخیص آن برای مردم راحت تر باشد.

لمینت دندان قیمتلمینت دندان قیمت بالا دارد!

در نگاه اول شاید خیلی ها تنها تفاوتی که بین لمینت و کامپوزیت می بینند، میزان هزینه و قیمت بالاتر لمینت باشد. اما شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که دلیل قیمت بالای لمینت چیست؟ و چه چیزهایی می تواند در تعیین قیمت نهایی آن موثر باشد؟

قیمت لمینت دندان بالا نیست . بلکه به دلیل طبیعی تر بودن نسبت به مدل های مختلف کامپوزیت لازم است که باید هزینه بیشتری برای استفاده از آن پرداخته شود. البته شایان ذکر است که هزینه نهایی پس از انجام شدن لمینت به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به هزینه لابراتور، نوع و تعداد روکش های انجام شده اشاره نمود.

خرید همکارتویژگی های لمینت دندان

انجام کارهای نصب لمینت بر روی دندان ها تنها توسط متخصص ترمیم دندان صورت می گیرد. روکش های بسیار نازک با جنس پرسلین که برای زیباتر ساختن سطح دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند، لمینت نام دارد. البته باید گفت از آن جا که نوعی روکش به حساب می آيد، به آن ها ونیر لمینت نیز می گویند.

لمینت دندان در انواع مختلف سرامیکی و کامپوزیتی می توانند نتایج شگفت انگیزی را در دندان های شما ایجاد کنند.

برای آن که با اطلاعات بیشتری برای انجام خدمات لمینت، برداشتن لمینت قبلی و نیز مهم ترین موارد پیرامون انجام دادن آن ها تنها کافی است در سایت همکارت ثبت نام نمایید. بدین ترتیب مشاوران با شما در ارتباط خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *