خدمات زیبایی آقایان و خانم ها بسیار مورد استقبال است. کاشت مو اقساطی برای مشترکان همکارت بسیار کارآمد بوده و با توجه به هزینه بسیار بالای آن، امکان استفاده برای بسیاری از افراد با توجه به شرایط اقساطی کارآمد است.

همکارت برای مشترکین خود این امکان را بوجود آورده تا شخص بتواند کل هزینه خود را به صورت اقساطی و بدون سود و فقط با کارمزد سالانه 4 درصد انجام دهد. بازپرداخت اقساط تا 12 است.

کارت-اعتباری-همکارت-اقساطی
کارت اعتباری همکارت اولین کارت اعتباری غیربانکی

شرایط دریافت کاشت مو اقساطی

مشترکان به دو گروه کلی دسته بندی می شوند. افرادی به صورت انفرادی درخواست اعتبار می کنند و مشترکان سازمانی و شرکتی که در خواست عقد قرارداد انجام می دهند.

شرایط  کاشت مو اقساطی برای مشترکان انفرادی

مشترکان انفرادی می توانند تا ده میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. شرایط دریافت بسیار آسان بوده و پس از تکمیل مدارک به سرعت قابل استفاده است.

مدارک مورد نیاز:

1- یک نفر ضامن دارای چک صیادی

2- پرینت گردش حساب سه ماهه

ضامن فردی است که بتواند چک ضمانت را ارائه کند. نیازی برای کارمند بودن و یا بازنشسته بودن کارمند نیست. ضامن نباید چک برگشتی و یا قسط معوق بانکی داشته باشد.

کاشت مو اقساطی

شرایط کاشت مو اقساطی برای مشترکان سازمانی

سازمان ها و شرکت ها به راحتی می توانند از اعتبار 10 تا 30 میلیون تومانی برای درمان اقساطی و کاشت مو اقساطی استفاده کنند برای سازمان دولتی صرفا قرارداد و نامه ذیحسابی کافی است. شرکت های خصوصی فرد باید یک فقره چک صیادی نیز ارائه کند.

با شرایط کاشت مو اقساطی آشنا شوید

پیشگفتار

شما هم مشکل طاسی و کم مویی دارید؟ آیا می خواهید زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید؟ اگر از روش های درمانی متعددی استفاده کرده اید و هیچ نتیجه ای نگرفتید، چاره کار شما کاشت مو است. آیا نگران هزینه های کاشت مو هستید؟ در خصوص کاشت مو اقساطی چه میدانید؟

به طور کلی هزینه خدمات زیبایی به شدت بالاست. شما باید یک بودجه قابل توجهی را برای هزینه های خدمات زیبایی در نظر بگیرید. اما ممکن است شرایط اقتصادی، این روزها اجازه این کار را ندهد. ما برای شما یک پیشنهاد عالی و شگفت انگیز داریم! به دنبال این پیشنهاد عالی، شما می توانید زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید. می پرسید چرا و چگونه؟ بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید.

چگونه از شرایط کاشت مو اقساطی استفاده کنیم

زیبایی و جوانی حق شماست. موی سر در زیبایی چهره و زیبایی ظاهری تاثیر بسیار زیادی می گذارد. بنابراین ممکن است طاسی و کم مویی در اعتماد به نفس شما اثرات منفی بگذارد. این حق شماست که بخواهید روزهای جوانی تان را با زیبایی و خوش استایلی پشت سر بگذارید؛ اما ممکن است در حال حاضر شرایط پرداخت هزینه های کاشت مو را نداشته باشید. بنابراین بهترین راه استفاده از شرایط کاشت مو اقساطی است.

شرایط کاشت مو اقساطی

زیبایی و جوانی حق شماست

همکارت، کارت غیر بانکی همراه شماست. این یک شعار تبلیغاتی نیست، بلکه حقیقت است. شما کاشت مو انجام دهید و همکارت به جای شما حساب می کند! بهترین روزهای زندگی تان را با فکر چگونگی پرداخت هزینه کاشت مو پشت سر نگذارید.

برای اینکه بتوانید از همکارت استفاده کنید، دو چک صیادی برای ضمانت، به مبلغ 10 میلیون تومان و به مدت 6 الی 12 ماه از شما گرفته می شود و همکارت به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر در پرداخت اقساط خود، خوش قول باشید، برای دفعه های بعدی، سقف اعتبار شما نزد همکارت افزایش می یابد و می توانید خدمات درمانی را با مبالغ بالاتری انجام دهید؛ آن هم به صورت اقساطی!

پس از 6 ماه، اولین چک ضمانتی به شما بازگردانده می شود و چک بعدی بعد از 12 ماه به شما برگردانده می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های زیر استفاده کنید:

  • تماس با شماره تلفن 02144281000
  • مراجعه به سایت hamcart.com

خدمات کاشت مو اقساطی شامل چه مواردی می شود

 کاشت مو یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های درمان طاسی و کم مویی است. در گذشته این روش چندان مطلوب نبود؛ اما امروزه و با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی، روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد.

شما می توانید کاشت مو اقساطی را در بهترین کلینیک های زیبایی و توسط بهترین پزشکان متخصص زیبایی انجام دهید. این خدمات شامل تمامی روش های رایج برای کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و… می شود. بنابراین شما می توانید گسترده ترین خدمات ممکن را از کلینیک های طرف قرارداد ما، دریافت کنید.

اینکه هزینه کاشت مو اقساطی چقدر است، به شرایط جسمی شما و میزان کم مویی و طاسی شما بستگی دارد. همچنین روش کاشت مویی که برای شما مناسب است، در هزینه های شما تاثیر گذار می باشد. اما همانطور که میدانید با استفاده از شرایط استثنایی کاشت مو اقساطی شما می توانید بدون دغدغه، کاشت مو را انجام دهید.

زیبایی و جوانی حق شماست

آشنایی با انواع روش های رایج کاشت مو

کاشت مو، نوعی جراحی کوچک به حساب می آید که به دنبال آن، شما می توانید حجم موهای از دست رفته خود را به دست بیاورید و دیگر نگران طاسی و کم مویی خود نباشید. کاشت مو اقساطی با استفاده از بهترین روش ها و بهترین تجهیزات انجام می شود. بهتر است تا با روش های رایج کاشت مو، در ادامه آشنا شویم.

  • روش FIT

در این روش، موها به صورت تک به تک از پشت سر جدا می شوند و به ناحیه های طاس و کم مو پیوند زده می شوند. در این نوع کاشت مو، شما هیچ جای بخیه و یا زخمی را تجربه نخواهید کرد و هیچ دوره نقاهت خاصی شامل حال شما نمی شود. این روش یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو در کشور ما است. در این روش شما درد بسیار کمی را احساس می کنید و به همین علت کاملا احساس راحتی خواهید داشت.

برای کاشت مو به روش فیت، شما باید موهای سر خود را کاملا بتراشید تا کاشت مو با موفقیت انجام شود. در خصوص افرادی که در قسمت پشت سر خود نیز کم مو و طاس هستند باید بگوییم، گرافت ها از قسمت ران پا یا سینه و یا پشت گردن برداشته می شود.

  • روش Micro SUT

کاشت مو اقساطی به روش Micro SUT یکی دیگر از جدیدترین و رایج ترین روش های کاشت مو است که بدون درد، خونریزی، جراحی و جای بخیه انجام می شود. برای کاشت مو به این روش، هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد و بانک مو با دستگاه اتوماتیک از نواحی مختلف برداشته می شود. معمولا بهترین ناحیه برای برداشت گرافت، قسمت های پشت گردن و اطراف گوش است.

انجام خدمات کاشت مو توسط بهترین پزشکان متخصص

به طور قطعی می توان گفت این روش کاشت مو یکی از طبیعی ترین و بی دردسرترین روش های کاشت مو به حساب می آید که افراد بسیار زیادی برای انجام آن مشتاق هستند.

دو روش کاشت مویی که در بالا به آن اشاره کردیم، جزو پرطرفدارترین روش های کاشت مو هستند. اما باید به شما بگوییم خدمات کاشت مو، بسیار گسترده است و به روش های مختلفی انجام می شود. همچنین شما می توانید در کلینیک های زیبایی علاوه بر کاشت مو اقساطی، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و… نیز انجام دهید.

خدمات کاشت مو توسط بهترین پزشکان متخصصسخن پایانی

کاشت مو اقساطی ، یک شرایط بسیار ویژه و ایده آل است. شرایط اقساطی کاشت مو، می تواند به افراد زیادی کمک کند تا در ابتدا و بدون دغدغه مالی و پرداخت هزینه، مشکل طاسی و کم مویی خود را برطرف کنند و سپس هزینه آن را پرداخت کنند. کلیه خدمات مربوط به کاشت مو، در کلینیک های تخصصی و حرفه ای انجام می شود و برای انجام این خدمات از به روزترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید اقساطی بودن این خدمات، هیچ تاثیر منفی بر کیفیت ارائه خدمات نخواهد داشت و شما می توانید با خاطری آسوده، کاشت مو را انجام دهید. فراموش نکنید زیبایی حق شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *