کاهش هزینه عصب کشی 

هزینه عصب کشی دندان با بیمه تامین اجتماعی می تواند تا حد قابل توجهی هزینه سرسام آور خدمات دندانپزشکی را کاهش دهد. خیلی از افراد به دنبال درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی می گردند. بیمه تامین اجتماعی را می توان یکی از بیمه های پایه دانست که تعداد زیادی از آحاد جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

در شهرهای مختلف ایران برخی از مراکز درمانی تامین اجتماعی، خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه به بیمه شدگان خود ارائه می کنند. البته شایان ذکر است که پروسه ی نوبت گیری در مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی سخت و زمان بر است.

با کارت اعتباری همکارت میتوانید تمام خدمات و یا کالا های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و پایین ترین قیمت از مراکز طرف قرارداد همکارت دریافت کنید

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت میتواند جایگزین خوبی برای بیمه تامین اجتماعی باشد همانطور که میدانید مراکز راگان و یا ارزان قیمت کار را با کیفیت خوب انجام نمیدهند شما به جای این که در مراکز طرف قرار داد تامین اجتماعی وقت خود را تلف کنید، با تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت میتوانید تا 50 درصد از خدمات دندانپزشکی از جمله عصب کشی و پر کردن دندان تخفیف دریافت کنید. به عنوان مثال میانگین تعرفه آزاد عصب کشی تک کانال 480 هزار تومان است پرداختی شما با 50 درصد تخفیف 240 هزار تومان و با 30 درصد تخفیف 336 هزار تومان است.

اگر سوالی دارید میتوانید با شماره تلفن 44281000-021 تماس بگیرید یا به سایت همکارت مراجعه کنید و لیست هزینه دندانپزشکی را ببینید.

کاهش هزینه عصب کشی دندان با بیمه تامین اجتماعی

خدمات دندانپزشکی معمولا تعرفه های گران قیمتی دارند و به همین خاطر بیشتر مردم به سراغ مرکز و درمانگاه طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و یا سایر شرکت های بیمه ای می گردند. بسیاری از افراد در زمان نوبت گیری برای دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی از ازدحام و شلوغی ناراضی هستند.

چرا که مجبور هستند زمان زیادی صرف گرفتن ویزیت دندانپزشک رایگان و با تعرفه بیمه تامین اجتماعی نمایند. همکارت شما را به بهترین کلینیک های دندانپزشکی تا 50 درصد تخفیف با بالا نرین کیفیت و در کم ترین زمان ممکن بدون ازدحام و شلوغی در سطح شهر معرفی میکند.

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت

هزینه عصب‌کشی دندان با بیمه تامین اجتماعی به پارامترهای مختلفی معمولا بستگی دارد. همان طور که در بخش قبل اشاره شد رزرو نوبت برای عصب کشی و سایر خدمات دندانپزشکی در مراکز طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی، زمان بر می باشد. برای بهره مندی از تخفیف در انجام خدمات مختلف دندانپزشکی اعم از عصب کشی، پر کردن دندان ، ایمپلنت اقساطی ، کامپویزت اقساطی و… می‌توانید کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت را تهیه نمایید.

برای این منظور تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه کرده و ثبت نام نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات کارت های تخفیف همکارت می توانید با شماره تلفن 44281000-021 تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه

  • واقعا‌شرم‌آور‌هست‌که کشوری دارای رانت دندانپزشکی باشه و این گروه ملت را استثمار‌کنن
    اکثرا مشکل دندان داریم و بخاطر هزینه هاش مشکل داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *