همکارت ؛ راهکار هوشمند کاهش هزینه های دندانپزشکی

 

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت، برای رفع نیاز افراد به دریافت خدمات ارزان ولی باکیفیت درمانی به ویژه دندانپزشکی ایجاد شده است.

سابقه 6 ساله همکارت باعث شده تا مجموعه ای از بهترین مراکز دندانپزشکی مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی باشند.

کاهش هزینه های دندانپزشکی چشمگیر است و برای خدمتی مثل ایمپلنت شما می توانید حدود دو میلیون تومان از هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مهمترین نکته برای استفاده صحیح کارت تخفیف دندانپزشکی یکسان بودن تعرفه مرکز درمانی برای مشترکان همکارت و مشترکان عادی است.

مشترکان باید مطمئن باشند که تخفیف دریافتی واقعی بوده و آن را به صورت ملموس دریافت کنند. همکارت این اطمینان را به مشترکان می دهد که تمام تعرفه ها هنگام عقد قرارداد بررسی شده اند.

این تعرفه ها دقیقا مطابق با تعرفه داخلی مراکز هستند. شما می توانید برای مشاهده با کلیک روی تعرفه دندانپزشکی از جزییات تعرفه ها آگاه شوید.

به عنوان مثال هزینه عصب کشی تک کانال دندان در مرکز دندانپزشکی دردیس  480 هزار تومان است و مشترکان همکارت می توانند با مراجعه و نشان دادن کارت 240 هزار تومان پرداخت کنند.

شماره همکارتو نیز هزینه پرکردن دندان در مرکز دندانپزشکی دردیس  400 هزار تومان است و مشترکان همکارت می توانند با مراجعه به این مرکز 200 هزار تومان پرداخت کنند.

همکارت تضمین میکند کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان عینا مطابق با مشترکان عادی همان مراکز باشد.

همانطور که مثال زده شد با کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت شما می توانید تخفیف های واقعی و چشمگیر دریافت کنید.

درصد تخفیف مراکز دندانپزشکی متغیر است. ممکن است یک مرکز در منطقه سعادت آباد تهران، یک خدمت را با 30 درصد تخفیفانجام دهد ولی مرکز دیگر در منطقه ای دیگر همان خدمت را با 50 درصد تخفیف انجام دهد.

چطور از خدمات دندانپزشکی تخفیف بگیریم

مهمترین نکته برای مشترکان دریافت واقعی تخفیف است و نباید از کیفیت کار کاسته شود. این موضوع مدنظر دست اندرکاران همکارت است.

همانطور که شما مطلع هستید هیچگاه تعرفه یکسانی در تمام مراکز دندانپزشکی وجود نداشته است. همکارت با پرهیز از ارائه تعرفه یکسان به مراکز گامی بی همتا در ارائه خدمات درست و با کیفیت کارت تخفیف دندانپزشکی برداشته است.

شما می دانید تعرفه در تمام مراکز دندانپزشکی متغیر است و نیاز دارید که تخفیف دندانپزشکی را ملموس و واقعی دریافت کنید. همکارت تعرفه داخلی هر مرکز را جداگانه دریافت کرده و توسط وبسایت به مشترکان اطلاع رسانی می کند.

به عنوان مثال، در مرکز دندانپزشکی دردیس برای مشترکان عادی  ترمیم دندان با آمالگام 400 هزار تومان است. ما برای رعایت شفافیت حداکثری تعرفه و درصد تخفیف این مرکز را به شما اطلاع رسانی میکنیم.

هزینه دندانپزشکیهمین خدمت در مرکز دندانپزشکی دیگر برای مشترکان عادی با 550 هزار تومان انجام می شود. همکارت تعرفه این مرکز را نیز به شما اطلاع داده و شما هستید که تصمیم میگیرید تا به کدام مرکز مراجعه کنید.

البته متغیر بودن تعرفه در مراکز به دلیل محل مرکز، میزان تخصص و سابقه دکتر، مواد مصرفی و نظایر آن است.

شما متوانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02144281000 تماس بگیرید.

چه خدماتی با کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت دریافت می شود:

مشترکان کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت می توانند به صورت نامحدود از تمام خدمات زیر استفاده کنند:

  • دندانپزشکی ترمیمی : شامل عصب کشی دندان ، پر کردن و کشیدن
  • جراحی دندان : جراحی دندان عقل و جراحی ریشه باقیمانده دندان
  • ارتودنسی دندان
  • ایمپلنت دندان
  • لمینت دندان
  • کامپوزیت دندان
  • دندانپزشکی کودکان
  • پروتز دندان که شامل یک دست کامل دندان مصنوعی است
  • خدمات جرمگیری و افزایش طول و تاج دندان

خرید همکارت

آیا همکارت خدمات مازاد دندانپزشکی ارائه میکند؟

مشترکان کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت می توانند علاوه بر خدمات عنوان شده خدمات دیگر درمانی را دریافت کنند.

لازم نیست مشترکان همکارت برای دریافت سایر خدمات هزینه ای اضافه تر پرداخت کنند.

  • خدمات زیبایی شامل ژل بوتاکس، لیزر، کاشت مو، جراحی بینی و جراحی های لاغری
  • آزمایشگاه و فیزیوتراپی
  • تصویر برداری
  • چشم پزشکی و عینک
  • کلینیک و درمانگاه
  • بیمارستانی شامل انواع جراحی ها، زایمان و سزارین

شما متوانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02144281000 تماس بگیرید.

خدمات اقساطی دندانپزشکی:

تجربه همکارت نشان داده که علیرغم کاهش هزینه های دندانپزشکی با کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت پرداخت یکجای هزینه ها ممکن است برای برخی مشترکان سخت باشد.

به همین دلیل خدمات اقساطی همکارت برای دریافت تسهیلات دندانپزشکی و درمانی به روش  آسان ایجاد شده است.

مشترکان عادی همکارت میتوانند با چک و یا سفته و بدون ضامن از این خدمات بهره مند شوند. بازپرداخت این نوع تسهیلات 12 ماهه بوده و کارمزد آن ماهانه 2.5 درصد است.

به عنوان مثال اگر شما 6 میلیون تومان تسهیلات 12 ماهه دریافت کنید، مبلغ هر قسط با چک 620 هزار تومان و با سفته 635 هزار تومان است.

لازم به ذکر است لیست مراکز خدمات اقساطی با لیست مراکز تخفیفی متفاوت است. ضمنا محدودیتی برای استفاده از سایر خدمات وجود ندارد.

شماره همکارت

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 02144281000 تماس بگیرید.

خدمات غیر درمانی کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت

کاهش هزینه ها موضوعی جدی است. ممکن است شما پس از رفع نیاز دندانپزشکی تا سالها نیاز به خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی نداشته باشید.

همکارت برای کاهش هزینه های کلی مشترکان با ایجاد باشگاه مشتریان توانسته بخش زیادی از نیازهای شما را پاسخ دهد.

در این زمینه حتی برای خریدهای روزانه شما مثل خرید خواروبار با عقد قرارداد با فروشگاه کوروش تخفیف مازاد تا 4 درصد به شما ارائه میکند.

باشگاه مشتریان برای مشترکان انفرادی

تخفیف مازاد فروشگاهی

تمام مشترکان می توانند با ثبت یکی از عابر بانک های خود در سامانه همکارت، هنگام خرید از فروشگاه های زنجیره ای کوروش در سراسر کشور تا 4 درصد تخفیف مازاد دریافت کنند.

بن خرید پوشاک و بیمه ثالث و بدنه

ضمنا همکارت با ارائه بن های خرید پوشاک و کت شلوار و نیز بن خرید ثالث و بدنه توانسته رضایتمندی شما را افزایش دهد.

لازم به ذکر است برای تخفیف مربوط به بن خرید ثالث و بدنه پس از دریافت تمام تخفیف های شما محسابه می شود.

به عنوان مثال اگر بیمه بدنه خودروی شما (با شرایط نقد و اقساطی) مبلغ 2 میلیون تومان باشد، شما مبلغ 200 هزار تومان  و به صورت آنی تخفیف دریافت میکنید.

کد تخفیف دوره ای

همکارت در همکاری با برخی پلتفرم های فروش اینترنتی مثل نماوا و فیلیمو به شما کد تخفیف ارائه می کند. این کدهای تخفیف فقط مختص به مشترکان همکارت هستند.

باشگاه برای مشترکان سازمانی و شرکتی

  1. صدور کارت عضویت بانکی با آرم و طرح شما
  2. بهره مندی از 82 نوع خدمت در بیش از 3000 مرکز پذیرنده در سراسر کشور شامل فروشگاه ، گردشگری و تفریح ، رستوران ، خدمات
  3. استفاده از تخفیف مازاد در فروشگاه جانبو
  4. استفاده از تخفیف فروشگاه کوروش به صورت مازاد
  5. بهره مندی از مزایای مالیاتی
  6. استفاده از خدمات اقساطی با زیرساخت بانکی
  7. استفاده از بن های تخفیف
  8. کدهای تخفیف دوره ایخرید همکارت

در صورت داشتن هرگونه سوال لطفا با شماره تلفن 0214428100 تماس بگیرید

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات مزاد ادامه مطلب را مشاهده کنید

کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت چیست؟

همکارت امکان جدید را به وجود اورده برای کسانی که به خاطر هزینه های زیاد دندانپزشکی نمیتوانند به دندانپزشک مراجعه کنند و یا کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی به صورت اقساطی هستند این خدمات در مراکزی ارائه میشود که هزینه عادی مشتریان همکارت با هزینه سایر مشتریان هیچ تفاوتی ندارد و هنگام پرداخت مبلغ به صورت آنی تا 50 درصد تخفیف ویژه همکارت برخوردار میشوید. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و با تخفیف واقعی است به همین علت هزینه ها برای تمام مشتریان یکسان می‌باشد مشتریان عزیز میتوانند برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی همکارت از به وبسایت همکارت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44281000-021 تماس بگیرید. همکارت هم اکنون در بیش از 80 مرکز در استان های ایران از جمله : تهران ، اصفهان ، کرج ، خراسان رضوی ، اذربایجان شرقی و… مشغول به فعالیت است.

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که کارت تخفیف دندانپزشکی چیست؟

همانطور که از اسم این کارت مشخص است یعنی شما با داشتن کارت تخفیف برای خدمات دندانپزشکی خود تخفیف بگیرید. شرکت های گوناگون در این رابطه به شیوه های مختلفی کارت تخفیف ارائه می دهند ولی اکثر کارت های تخفیف به نحوی هست که شما خرید انجام میدهید و برای خرید بعدی تخفیف دریافت می کنید اما با کارت تخفیف همکارت میتوانید تخفیف آنی دریافت کنید.

امروزه به دلیل هزینه های سنگین دندانپزشکی اکثر مردم به دنبال تخفیف دندانپزشکی و دندانپزشکی اقساطی می باشند آیا میدانستید که همکارت ارائه دهنده کارت تخفیف گروهی می باشد و شما میتوانید هزینه های دندانپزشکی خود را تا 50 درصد کاهش دهید.

در این مقاله میخواهیم در رابطه با نحوه گرفتن تخفیف دندانپزشکی توضیح دهیم پس با ما در همکارت همراه باشید هزینه های دندانپزشکی به دلیل اینکه خیلی بالا می باشد که همه به دنبال این هستند که دندان خود را با قیمت کمتر یا اقساطی یا از طریق بیمه تکمیلی پرداخت کنند. اما در همکارت می توانید از طریق تمامی این روش دندان خود را درمان کنید.

کارت تخفیف

نحوه دریافت کارت تخفیف

جهت دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی می توانید از طریق سه روش اقدام نمایید

  • دریافت همکارت
  • اقساط دندانپزشکی
  • بیمه تکمیلی

دریافت همکارت:

هر دندانپزشکی که می روید خیلی چونه بزنید 5 درصد براتون قیمت رو کم کنند ولی با همکارت بدون چونه تا 50 درصد خدمات دندانپزشکی رو انجام میدید

هزینه ارتودنسی – هزینه ایمپلنت – هزینه پر کردن دندان – هزینه عصب کشی دندان – هزینه روکش دندان – هزینه کشیدن دندان عقل و تمام تعرفه خدمات دندانپزشکی در سایت همکارت مشاهده کنید.

لیست بهترین دندانپزشکان را از طریق این لینک مشاهده کنید

خرید همکارتاقساط دندانپزشکی:

در این روز های سخت کرونایی و گرانی های بیش از حد، همه به دنبال مراکزی اقساطی میگردند همکارت این امکان را برای شما به وجود آورده. در این خدمات دندانپزشکی اقساطی همکارت امکان استفاده از خدماتی مثل : جراحی دندان اقساطی ، ایمپلنت اقساطی ، کامپوزیت اقساطی و… وجود دارد. و همچنین دیگر خدمات بیمارستانی ، زیبایی و خدمات غیره به صورت اقساطی از طرف همکارت ارائه شده است.

درمان اقساطی برای این خدمات قابل استفاده است :

  • دندانپزشکی : کلیه خدمات دندانپزشکی مثل ترمیم و انجام انوع جراحی .  ایمپلنت ، خدمات زیبایی دندان ( لمینت دندان ، کامپوزیت دندان )
  • خدمات زیبایی : جراحی بینی و کاشت مو . جراحی لاغری مثل لیپوماتیک و اسلیم معده . لیزر و ژل و بوتاکس
  • خدمات بیمارستانی : هزینه های بستری در بیمارستان ، هزینه انوع جراحی . هزینه زایمان و سزارین
  • خدمات مازاد برای مشترکان سازمانی : مشترکان سازمانی علاوه بر خدمات فوق می توانند با توجه به نوع قرارداد با بانک عامل ، از انوع مراکز گردشگری ، فروشگاهی (شامل فروشگاه زنجیره ای جانبو ) ، لوازم خانگی ، خدماتی ، آموزشی و تفریحی شامل 10000 مرکز سراسری استفاده کنند.

برای گرفتن اقساط یا وام باید کلی دردسر را به جون بخرید تا آخر سر هم خودتون از گرفتن اقساط دندانپزشکی پشیمون شید

ولی با همکارت به راحتی حتی بدون چک و ضامن می توانید اقساط 12 ماهه و تخفیف دندانپزشکی دریافت کنید

شماره همکارت

بیمه تکمیلی:

شرکت های مختلفی وجود دارد که برای بیمه تکمیلی ارائه می دهند اما محدودیت آنها این است که شما حتما باید یک بیمه پایه نظیر تامین اجتماعی و… داشته باشید یا در شرکت یا سازمانی با نفرات بالای 50 نفر فعالیت داشته داشته باشید ولی با همکارت بدون تمام این محدودیت ها شما را بیمه تکمیلی می کند

اگر همچنان سوال یا ابهامی در مورد کارت تخفیف دندانپزشکی دارید میتوانید به وبسایت همکارت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما به شماره تلفن 44281000-021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

همکارت برای تکمیل درمان شما سیستمی است که در آن می توانید با عضویت در آن از خدمات تخفیف دار و غیر درمانی استفاده کنید. در این سیستم ، دندانپزشکان هزینه دندانپزشکی 1400 را براساس تعرفه داخلی خود محاسبه می کنند (مانند بیماران عادی). طبق قرارداد این مرکز با شریک زندگی شما ، تخفیف محاسبه شده و به شما پرداخت می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *