ایمپلنت‌سوئیسی را می توان جزو برترین برندهای ایمپلنت در دنیا دانست. دو عنصر اصلی کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایمپلنت های سوئیسی توانسته نظر بسیاری از مردم و دندانپزشکان را به سمت این برند جلب نماید. در دهه ی اخیر برندهای ایمپلنت‌سوئیسی در عرصه ی رقابت با سایر کشور ها توانسته موفق عمل کند. در ادامه بیشتر با ایمپلنت سوئیسی آشنا خواهیم شد. پس اگر شما هم برد سوئیسی را برای ایمپلنت دندان خود انتخاب کرده اید، توصیه می کنیم خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکی

آشنایی با قیمت و ویژگی های ایمپلنت‌سوئیسی :

همان طور که در بخش قبل بیان شد ایمپلنت‌های سوئیسی در دسته ی ایمپلنت های محبوب و پرطرفدار محسوب می شوند. ایمپلنت یکی از روش های مناسب برای پر کردن جای دندان از دست رفته می باشد. برای انتخاب نوع و برند ایمپلنت حتما با دندانپزشک معالج خود مشورت نمایید. در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت و ویژگی های ایمپلنت سوئیسی آشنا کنیم.

ایمپلنت سوئیسیایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت اس پی آی ( SPI ) :

یکی از ایمپلنت های سوئیسی، ایمپلنت اس پی آی ( SPI ) نام دارد. ایمپلنت های اس پی آی ( SPI ) یکی از برترین برندهای شناخته شده در دنیا محسوب می شوند. ایمپلنت اس پی آی در ایران دارای نمایندگی بوده و قیمت این نوع ایمپلنت‌سوئیسی نسبتا گران می باشد.

ایمپلنت اشترومن ( ITI Straumann)

یکی از موفق ترین شرکت های ساخت ایمپلنت در جهان را می توان برند اشترومن دانست. طراحی های خاص و بی نظیر از مهم ترین ویژگی های ایمپلنت اشترومن محسوب می شود. ماندگاری بسیار بالا و جوش خوردن سریع با فک از مهم ترین ویژگی های ایمپلنت اشترومن ( ITI Straumann) به شمار می رود. برای دریافت خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه پیشنهاد می کنیم به سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *