قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 چگونه مشخص می شود؟ تعرفه امسال دندانپزشکی برای ایمپلنت دندان نسبت به سال گذشته چه تغییراتی داشته است؟ قیمت ایمپلنت در سال 99 در مقایسه با مشابه سال قبل افزایش داشته است. در دهه های قبل برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته از دندان های مصنوعی استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه ی دندانپزشکی شاهد این هستیم که برای پر کردن جای دندان های از دست رفته از روش ایمپلنت استفاده می شود.

کارت تخفیف دندانپزشکی

به همین خاطر کم تر کسی تمایل به استفاده از دندان مصنوعی دارد. البته شایان ذکر است که شیوه ی ایمپلنت دندان هزینه ی نسبتا سنگینی به فرد تحمیل خواهد کرد. در ادامه ی این مقاله قصد داریم به معرفی عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت‌دندان در سال 99

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت.

نوع ایمپلنت : همان طور که اشاره شد برای تعیین هزینه ی ایمپلنت، پارامترهای متعددی دخیل هستند. یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری ایمپلنت دندان در سال 99، نوع ایمپلنت می باشد. در برخی موارد دندانپزشک متخصص از نوع تک مرحله ای و در سایر موارد ممکن است از نوع دو مرحله ای استفاده نماید.

هزینه دندانپزشکی

برند ایمپلنت : از دیگر عوامل پر اهمیت در تعیین هزینه ایمپلنت می توان به برند آن ایمپلنت مصرفی اشاره کرد. دندانپزشک از برندهای مختلفی هم چون اروپایی، کره ای و آمریکایی برای ایمپلنت دندان استفاده می کند. هر یک از برندهای نام برده از نظر کیفیت، قیمت و … تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. برای انتخاب بهترین ایمپلنت دندان حتما با پزشک معالج خود مشورت انجام دهید.

برای دریافت خدمات دندانپزشکی و ایمپلنت ارزان تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید و فرم ثبت نام را تکمیل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *