ترمیم کامپوزیت شکسته چه هزینه ای دارد؟

ترمیم کامپوزیت شکسته به چه صورت انجام می شود؟ هزینه ی ترمیم کامپوزیت های شکسته چه قدر می باشد؟ به طور معمول می توان گفت که اگر مراقبت از کامپوزیت ها به صورت اصولی انجام پذیرد، بالغ بر 7 سال دوام خواهند داشت. اما در برخی موارد ممکن است به دلیل عدم رعایت مراقبت صحیح و یا بنا بر هر علت دیگر کامپوزیت بشکند. در این مواقع این سوال پیش می آید که چه طور می توان کامپوزیت دندان شکسته شده را ترمیم کرد؟ با ما همراه باشید.

هزینه ترمیم کامپوزیت شکستهمراحل ترمیم کامپوزیت 

در این بخش از مقاله می خواهیم تا به بررسی مراحل ترمیم کامپوزیت بپردازیم. اگر شما هم می خواهید در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب نمایید، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. به طور معمول می توان گفت که اگر مراقبت از کامپوزیت ها به صورت اصولی انجام پذیرد، بالغ بر 7 سال دوام خواهند داشت. اما در برخی موارد ممکن است به دلیل عدم رعایت مراقبت صحیح و یا بنا بر هر علت دیگر کامپوزیت بشکند. در این مواقع این سوال پیش می آید که چه طور می توان کامپوزیت دندان شکسته شده را ترمیم کرد؟ در برخی موارد ممکن است کامپوزیت نشکسته باشد و فقط ترک ریز خورده باشد.

کامپوزیت اقساطیدر این مواقع می توان آن را ترمیم کرد ولی گاهی ممکن است نیاز باشد تا کامپوزیت کاملا تعویض شود. شایان ذکر است که ترمیم کامپوزیت دندان شده امروزه در کوتاه ترین زمان ممکن در کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود. پس اگر کامپوزیت دندان شما ترک خورده و یا دچار شکستگی شده اصلا نگران نباشید. هم چنین توجه داشته باشید که ترمیم کامپوزیت های دندان شکسته بدون درد خواهد بود. دندانپزشک متخصص در وهله ی اول به بررسی شکستگی کامپوزیت خواهد پرداخت و سپس امکان ترمیم آن را لایه گذاری مجدد خواهد سنجید. البته این روش معمولا زیبایی ظاهری دندان را تحت شعاع قرار خواهد داد. چرا که یک لایه دیگر روی دندان اضافه خواهد شد. در آخر توجه داشته باشید که اگر ترمیم کامپوزیت دندان را به تعویق بیندازید، احتمال بروز پوسیدگی شدید در دندان افزایش خواهد یافت.

در سایت همکارت می توانید انواع خدمات دندانپزشکی را بهترین کیفیت و قیمت دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *