ایمپلنت چیست و هزینه ی آن چه قدر است ؟

ایمپلنت چیست و چه هزینه ای دارد؟ با روش ایمپلنت دندان تا چه میزان آشنایی دارید؟ یکی دیگر از سوالات متداول درباره ی روش ایمپلنت دندان این است که شیوه کاشت و ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ در این مقاله قصد داریم بیشتر با روش ایمپلنت دندان آشنا شویم. هم چنین در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که و ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

What is an implant?

تعریف ایمپلنت دندان :

ایمپلنت دندان به عنوان یکی از شیوه های درمانی محبوب برای جایگزین کردن ریشه دندان از دست رفته شناخته می شود. در این روش نیاز با کمک جراحی در واقع فلز ایمپلنت درون لثه در استخوان قرار داده می شود. سپس دندانپزشک برای جایگزین کردن دندان از دست رفته با کمک پروتزهای دندانی به روکش آن دندان می پردازند. افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند می توانند حتما از روش ایمپلنت دندان برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده کنند.

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

در این بخش می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکی

توصیه می شود کسانی که در حال انجام رادیوتراپی هستند، پیش از انجام ایمپلنت دندان حتما با پزشک متخصص ایمپلنت مشورت کنند.

هم چنین افرادی که سابقه ی انجام شیمی درمانی دارند، ممکن است احتمال موفقیت ایمپلنت دندان در آن ها کاهش یابد.

هزینه دندانپزشکی

یکی از شروط مهم و لازم برای انجام ایمپلنت دندان را می توان، سلامت دهان و دندان دانست. پیش از انجام ایمپلنت دندان لازم است تا از سلامت دهان و دندان اطمینان حاصل نمایید. برای مثال استعمال سیگار و دخانیات می تواند باعث کاهش موفقیت ایمپلنت دندان شود. همکارت یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده ی تخفیف دندانپزشکی و ایمپلنت در ایران به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *