آشنایی با طرح ردیف کردن دندان‌ها با لیزر

لیزر در دندان پزشکی استفاده های زیادی دارد. در حقیقت به دلیل مزیت های روش ردیف کردن دندان ها با لیزر چندین سال است که علاوه بر جراحی های ترمیمی، در ارتودنسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر علاوه بر ردیف نشان داده شدن دندان ها، می تواند برای فرنکتومی، سفید کردن دندان ها و حتی جراحی های عمیق خارج کردن ریشه دندان هم مورد استفاده قرار گیرد.

ردیف کردن دندان ها با لیزرمزیت های ردیف کردن دندان‌ها با لیزر

اما شاید برای شما هم این سوال بوجود آمده که چرا به جای روش های قدیمی تر، استفاده از لیزر برای تنظیم دندان ها در یک ردیف با استقبال خوبی همراه شده است؟ به راستی این روش چه مزیت هایی به همراه دارد؟

ردیف کردن دندان ها با لیزر می تواند در دقیق ترین حالت انجام شود. به بیان دیگر میزان دقت و موفقیت آمیز بودن بسیار قابل توجه است. این که در هنگام انجام گرفتن لیزر، درد بسیار کمی را بیمار حس می کند، خود یک مزیت اساسی به حساب می آید. در واقع آن دسته از افرادی که همیشه از ترس دردها و عفونت های احتمالی ناشی از ارتودنسی به دندان پزشکی مراجعه نمی کردند، حالا می توانند با این روش به راحتی دندان های خود را مرتب نمایند.

کارت تخفیف چیست؟هزینه ردیف کردن دندان ‌ها با لیزر

اگر چه خیلی ها هنوز هم از شنیدن این روش جدید تعجب می کنند، اما این روش علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دنیا هم انجام می پذیرد. هزینه این روش ها بسته به انواع مواد اولیه، تعداد و شرایط دندان ها می تواند متفاوت باشد. پیرامون دسترسی به میزان دقیق هزینه ردیف کردن دندان ها با لیزر نیاز به مراجعه ی حضوری نخواهید داشت. تنها کافی است تا در سایت همکارت ثبت نام نمایید. پس از آن به راحتی می توانید هر گونه سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *