کامپوزیت آمریکایی چه ویژگی هایی دارد؟

کامپوزیت ها توسط شرکت های مختلفی در آمریکا تولید می شوند. کامپوزیت‌آمریکایی جزو بهترین مدل های کامپوزیت موجود در سراسر دنیا هستند. این نوع از کامپوزیت ها با ویژگی ها و خصوصیات متناسب با نیاز مردم ساخته شده اند. همین موضوع هم سبب بالاتر بردن میزان استقبال و استفاده بیشتر از آن ها شده است.

در ادامه بیشتر به مدل های مختلف شرکت های آمریکایی تولید کننده کامپوزیت خواهیم پرداخت:

نکات مهم در مورد کامپوزیت آمریکایی

راحت بودن شیوه استفاده و امکان نصب بر روی انواع دندان ها به شکل تکی یا چندتایی وجود دارد. دلایل برتری برندهای مختلف کامپوزیت آمریکایی اعم از شرکت اولترادنت، کازمادنت و ریویل مربوط به امکان فرم دهی آسان و نیز مقاوم بودن در برابر سایش و حتی ضربه می باشد.

کامپوزیت آمریکایی

البته شایان ذکر است معمولا این برندها کامپوزیت های خود را در پک های کامل با تمام وسایل مورد نیاز دندانپزشک قرار می دهند تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. در بیشتر آن ها از مواد اولیه ای استفاده شده که می توانند در مقابل هر نوع لکه مواد غذایی و حتی ایجاد پلاک جلوگیری نمایند. شفاف بودن و شباهت زیاد رنگ آن به دندان های طبیعی نیز از نکات مهم این کامپوزیت های به حساب می آید.

میزان پایداری کامپوزیت آمریکایی

کامپوزیت‌آمریکایی بسته به اینکه در کدام شرک تولید شده است، می تواند حتی تا حدود پنج سال هم دوام و پایداری کافی از خود نشان دهد. در حقیقت حتی خود دندانپزشکان هم پس از نصب کامپوزیت ها به نحوه ی استفاده صحیح آن ها اشاره می کنند. در واقع هر چه مراقبت بیشتری از آن ها بشود، در زمان طولانی تری می توان از آن ها استفاده نمود.

با ثبت نام در سایت همکارت می توانید پیرامون قیمت و تفاوت انواع کامپوزیت آمریکایی اطلاعات کافی کسب نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *