هزینه زیبایی دندان در سال 1400

هزینه زیبایی دندان در سال 1400 چه قدر خواهد بود؟ زیبایی دندان شامل چه خدماتی می شود؟ هدف از زیبایی دندان چیست؟ در دندانپزشکی زیبایی در واقع می توان گفت که دندانپزشک متخصص به دنبال ایجاد لبخندی جذاب و زیبا برای مراجعه کننده می باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی خدمات زیبایی دندان آشنا شوید.

هزینه زیبایی دندانهزینه زیبایی بدون ارتودنسی

هزینه زیبایی دندان بدون ارتودنسی در سال 1400 چه قدر خواهد بود؟ داشتن دندان هایی زیبا و مرتب آرزوی هر انسانی است. برای داشتن دندان های درخشان می توانید به دندانپزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید. خیلی از افراد از انجام ارتودنسی فراری هستند. این دسته از افراد به دنبال روشی سریع برای ترمیم و درخشان شدن دندان ها می گردند. گاهی مواقع هدف از زیبایی دندان را می توان ایجاد قرینگی بین آن ها دانست. هم چنین در موارد دیگری نیز مانند ایجاد عرض لبخند مناسب از روش زیبایی دندان استفاده می شود. پس به طور کلی می توان گفت که زیبایی دندان بدون ارتودنسی شامل طیف وسیعی از خدمات می شود.

هزینه دندانپزشکی خیلی از افراد از نمایان بودن لثه در هنگام لبخند زدن ناراضی هستند. برای این دسته از افراد نیز روش زیبایی دندان توصیه می شود. چرا که در این روش به حداقل کردن میزان دید لثه ها نیز پرداخته می شود. سفید کردن دندان ها و یا بلیچینگ به عنوان یکی از خدمات پرطرفدار زیبایی دندان معرفی می شود. از دیگر خدمات زیبایی دندان می توان به استفاده از روش لمینت سرامیکی و کامپوزیت اشاره کرد. جراحی زیبایی لثه و چسباندن باندینگ از دیگر شیوه های زیبایی دندان به شمار می روند. در نهایت می توان گفت جرم گیری دندان و روکش زیبایی دندان نیز در دسته خدمات زیبایی دندان محسوب می شوند. از انجایی که هزینه زیبایی دندان زیاد است با همکارت میتوانید تا 50 درصد تخفیف دندانپزشکی دریافت کنید.

هزینه پر کردن دندان تک سطحی در مراکز دندانپزشکی 400 تومن است و هزینه عصب کشی دندان تک کانال 480 تومن میباشد ولی با کارت تخفیف همکارت میتوانید این هزینه ها را به نصف قیمت برسانید.

برای دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی زیبایی تنها کافیست در سایت همکارت ثبت نام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *