ایمپلنت اقساطی در اصفهان

همکارت این امکان را برای مشترکان بوجود آورده است تا آنهایی که به دنبال ایمپلنت اقساطی در اصفهان هستند ، به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنند.

با توجه به ضمانت های ارائه شده و نوع مشترک ( سازمانی و یا انفرادی ) ، کارمزد اقساط تا 4 درصد سالیانه و بازپرداخت تا 12 ماه میتواند متغیر باشد.

همکارت با عقد قرارداد با دندانپزشکان معتبر در اصفهان برای مشترکان امکان استفاده از سایر خدمات درمانی به صورت اقساطی و تخفیفی را بوجود آورده است.

مشترکان علاوه بر دریافت تخفیف در دندانپزشکی و خدمات پاراکلینیکی مثل آزمایشگاه خون ، فیزیوتراپی و خدمات زیبایی میتوانند هزینه این خدمات را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از شرایط ایمپلنت اقساطی با شماره 09101181187 و یا تلفن 03133364418 تماس بگیرید.

هزینه دندانپزشکیخدمات اقساطی برای سازمان ها و شرکت ها

همکارت برای ارائه خدمات اقساطی برای سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند برای پرسنل خود تسهیلات ایجاد کنند ، خدمات ویژه ارائه میکند:

  1. صدور کارت تخفیف هوشمند و بانکی برای ارائه خدمات تخفیفی
  2. استفاده از 3000 مرکز تخفیفی در سراسر کشور ( شامل تخفیف فروشگاه کوروش و تخفیف در فروشگاه جانبو )
  3. ارائه خدمات معافیت مالیاتی برای بهره مندی پرسنل از معافیت مالیاتی حقوق و کارفرما از معافیت مالیات بر ارزش افزوده
  4. ارائه خدمات اقساطی سراسری با 10000 پذیرنده در کل کشور در تمام رسته های خدمتی (خرید لوازم خانگی و فروشگاه جانبو)
  5. ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی به ازای هر نفر با کارمزد سالیانه 4 درصد
  6. ارائه خدمات گردشگری و تفریحی برای پرسنل

شماره همکارتبرای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از شرایط ایمپلنت اقساطی با شماره 09101181187 و یا تلفن 03133364418 تماس بگیرید.

خدمات اقساطی برای مشترکان عادی

مشترکان عادی همکارت در اصفهان برای استفاده از خدمات اقساطی مثل ایمپلنت اقساطی در اصفهان می توانند با مراجعه به بانک عامل از خدمات اقساطی با کارمزد سالیانه 4 درصد استفاده کنند .

علاوه بر خدمات اقساطی درمانی ، مشترکان می توانند از سایر محصولاتن اقساطی در 10000 مرکز پذیرنده در کل کشور نیز استفاده کنند.

از جمله مراکز اقساطی می توان به خرید لوازم خانگی ، خرید سوپر مارکتی در فروشگاه جانبو ، گردشگری ، بیمه ، و سایر خدمات اشاره کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از شرایط ایمپلنت اقساطی با شماره 09101181187 و یا تلفن 03133364418 تماس بگیرید.

هم تخفیف بگیرید هم اقساطی پرداخت کنید

خرید کارت تخفیف همکارتاطلاعات تکمیلی برای ایمپلنت اقساطی

این روز ها به دلیل گران بودن بالا بودم هزینه ایمپلنت اقساطی در اصفهان همه به دنبال مراکز دندانپزشکی اقساطی میگردند . همکارت این امکان را برای شما مشتریان عزیز در اصفهان فراهم کرده که خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت اقساطی ، خدمات کلینیکی ، پاراکلینیکی ، خدمات زیبایی و… را با 50 درصد تخفیف انجام دهید.

آیا به دنبال ایمپلنت اقساطی در اصفهان می گردید؟ به راستی تعرفه دندانپزشکی برای ایمپلنت در سال 1400 چقدر است؟ همان طور که همه می دانید یکی از شیوه های مناسب برای پر کردن جای دندان از دست رفته، روش کاشت و جراحی ایمپلنت می باشد. شایان ذکر است که شیوه ی جراحی ایمپلنت دندان جزو درمان های گران قیمت در بین خدمات دندانپزشکی به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم به معرفی شیوه ی دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی برای ایمپلنت بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از شرایط ایمپلنت اقساطی با شماره 09101181187 و یا تلفن 03133364418 تماس بگیرید.

هزینه ایمپلنت اقساطی در اصفهانایمپلنت اقساطی در اصفهان

دلایل استقبال از جراحی ایمپلنت در اصفهان

امروزه روش جراحی ایمپلنت در تمامی دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روش ایمپلنت از جمله روش های مفید و کاربردی برای پر کردن جای دندان از دست به شمار می رود که البته هزینه ی بالایی نیز دارد. اما به راستی چرا از روش ایمپلنت دندان در ایران و شهرهای بزرگ هم چون تهران، اصفهان، مشهد و … استقبال می شود؟ در این قسمت از مقاله می خواهیم به پاسخ این سوال بپردازیم که چرا با وجود بالا بودن قیمت ایمپلنت اما تقاضا برای ایمپلنت دندان زیاد است؟

در پاسخ به این سوال ضروری است که به این نکته اشاره کنیم که مواد مصرفی در شیوه ی ایمپلنت در مقایسه با روش های دیگر گران قیمت بوده و مسلما هزینه نهایی برای مراجعه کننده نیز افزایش خواهد یافت. از طرفی شایان ذکر است که روش ایمپلنت بسیار به دندان های واقعی فرد شبیه است و به همین خاطر مورد توجه و استقبال عموم مردم و دندانپزشکان متخصص قرار گرفته است. طول عمر و دوام بالا از دیگر دلایل استقبال مردم و پزشکان از روش ایمپلنت دندان به حساب می آید.

برای دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از شرایط ایمپلنت اقساطی با شماره 09101181187 و یا تلفن 03133364418 تماس بگیرید.

کارت تخفیف دندانپزشکیراهنمای خرید ایمپلنت اقساطی در اصفهان

برای دریافت تخفیف بر روی تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید.

مشتریان برای ثبت سفارش همکار میتوانند از طریق وب سایت ثبت سفاش کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *