نکات مهم در مورد ایمپلنت دندان فوری

در مورد ایمپلنت دندان فوری چه می دانید؟ یکی از سوالات مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است که ایمپلنت های فوری برای چه افرادی مناسب هستند؟ و یا برای چه افرادی روش ایمپلنت دندان توصیه نمی شود؟ شرایط لازم و مهم برای انجام ایمپلنت دندان کدام است؟ با ما همراه باشید تا به بررسی پاسخ برای سوالات فوق بپردازیم.

در مورد ایمپلنت دندان

انجام ایمپلنت فوری به همه توصیه نمی شود و همواره لازم است تا فرد برخی شرایط لازم را داشته باشد. بهتر است برای انتخاب روش مناسب برای پر کردن جای دندان از دست رفته، حتما با دندانپزشک متخصص مشورت نمایید. در ادامه به نکات مهم در مورد ایمپلنت فوری دندان خواهیم پرداخت.

چه کسانی نمی توانند ایمپلنت فوری انجام دهند؟

انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکیافرادی که یک یا چند دندان خود را به هر دلیل از دست داده اند می توانند برای پر کردن جای دندان های از دست رفته از شیوه ی ایمپلنت یک روزه استفاده نمایند. در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی این نکته بپردازیم که ایمپلنت فوری برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟ افرادی که عادت به دندان قروچه دارند، معمولا نمی توانند از روش ایمپلنت فوری و یک روزه استفاده نمایند اگر فردی حتی همه ی دندان هایش را نیز از دست داده باشد می تواند از روش ایمپلنت یک روزه بهره ببرد.

کسانی که  تراکم استخوان مناسبی ندارند، برای انجام ایمپلنت دچار مشکل می شوند. البته جای نگرانی نیست. چرا که برای افرادی که تراکم استخوان کافی ندارند، شیوه ی پیوند استخوان فک قبل از جراحی ایمپلنت تجویز می شود.

فرد برای انجام ایمپلنت فوری و یا یک روزه فرد باید بهداشت دهان و دندان مطلوبی داشته باشد.

هزینه دندانپزشکیسایت همکارت مفتخر است تخفیف ارزنده ای برای خدمات مختلف دندانپزشکی از جمله روکش دندان، ایمپلنت، پر کردن دندان و … ارائه کرده است. برای بهره مندی از خدمات همکارت تنها کافیست به سایت این مجموعه سر بزنید و اطلاعات خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *